Gå til innhold

Solbrun eller svart strømpebukse til lilla kjole?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er finest?

Har svarte sko og svart veske til.

Anonymous poster hash: 17e8f...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brun strømpebukse er veldig få tilfeller noe særlig fint.. Spesielt de som skal få beina til å se solbrune ut, hva med resten av deg? Hele overkroppen er hvit og beina kjempebrune?

Anonymous poster hash: 26f10...b87

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solbrun er NEINEI uansett! Finnes ikke fint med falsk "hudfarge" :nei:



Anonymous poster hash: 02a62...493
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, hudfarga strømpebukser er bare ikke fint. Ødelegger hele poenget med å vise frem beina synes jeg. Tynn og svart strømpebukse er mye finere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke velg solbrun... Jeg ville valgt en sort i eks 40 denier; disse viser litt hud, men er likevel dekkende. Jeg kjøper mine på Lindex til 99 kr :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis valget står mellom svart og solbrun, er svart svaret. Hvis du ikke vil se så dyster ut, kan du kanskje skaffe deg et par strømpebukser i en annen farge, for eksempel lys grønn eller lavendel?



Anonymous poster hash: c8846...110
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den brune jeg har liggende er visst caramel, ikke solbrun (om det skulle utgjøre noen forskjell..)

Anonymous poster hash: 17e8f...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal ha hudfarget strømpebuske MÅ den matche din egentlige hudfarge, ellers ser det grusomt ut.

Nei. Ikke det engang.. Styr unna :opplyser:

Anonymous poster hash: 02a62...493

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes svarte strømpebukser er gyselig. Det er det bare gamle tanter og barn som bør bruke. Moteinteresserte voksne bør bruke en farvet eller tynn hudfarvet strømpe(bukse).

Anonymous poster hash: 7d43d...7ac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den brune jeg har liggende er visst caramel, ikke solbrun (om det skulle utgjøre noen forskjell..)

Anonymous poster hash: 17e8f...9de

Poenget er ikke hvilken farge det er sånn sett, poenget er at den skal matche hudtonen din. Passer du Caramel kan du bruke den, passer du champagne kan du bruke den, passer du solbrun så kan du bruke den. Altså, som noen andre her skrev, den skal matche hudtonen din. Jeg kan tenke meg at jeg sikkert kunne brukt solbrun etter 1 måned i Thailand, men nå på vinteren er det champagnefarget som gjelder. Så finn en som matcher den hudfargen du er nå.

Anonymous poster hash: f406e...805

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes svarte strømpebukser er gyselig. Det er det bare gamle tanter og barn som bør bruke. Moteinteresserte voksne bør bruke en farvet eller tynn hudfarvet strømpe(bukse).

Anonymous poster hash: 7d43d...7ac

Det gjør de som regel også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget er ikke hvilken farge det er sånn sett, poenget er at den skal matche hudtonen din. Passer du Caramel kan du bruke den, passer du champagne kan du bruke den, passer du solbrun så kan du bruke den. Altså, som noen andre her skrev, den skal matche hudtonen din. Jeg kan tenke meg at jeg sikkert kunne brukt solbrun etter 1 måned i Thailand, men nå på vinteren er det champagnefarget som gjelder. Så finn en som matcher den hudfargen du er nå.

Anonymous poster hash: f406e...805

Jeg kan bruke solbrun etter 2 halvtimer med solarium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med svarte sko er det alltid finest med svart strømpebukse, uansett alder ;)

Bestemmer du?

Anonymous poster hash: 2dad1...981

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Whitestripes

Bestemmer du?

Anonymous poster hash: 2dad1...981

Har jeg sagt det? Til din informasjon er dette et diskusjonforum, så en hver kan si sin mening,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...