Gå til innhold

Noen som har en Louis Vuitton veske?


la_luz

Anbefalte innlegg

Gjest Myumi
Bruker den mest fordi folk gisper og spør om den er ekte.

He he, opplever det samme med jevne mellomrom jeg også. Ble stoppet på gaten av en gjeng fjortisjenter som ville vite hvor jeg hadde fått tak i Onitsuka Tiger skoene mine (Uma bruker dem i Kill Bill filmene).

Utrolig hva folk legger merke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

LV vil ikke selge veskene sine i Norge.Nærmeste du kommer er Danmark.Der har de ekte...

Tragisk og se hvor mye fake deter og se altså..mister liksom litt av status symbolet sine når små fjortisser går med dem. LV lagte jo monogram for å slippe så mye fake men det nyttet visst ikke.Jeg har ikke lyst på veske men en ekte koffert i LV...ahh..det hadde vært no det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
LV vil ikke selge veskene sine i Norge.Nærmeste du kommer er Danmark.Der har de ekte...

Det er vel en LV butikk i Stockholm også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... synes dere virkelig at disse veskene er fine nok til å forsvare prisen?!

Jeg bruker gjerne penger på dyre produkter som jeg virkelig liker, men LV er ikke min smak i det hele tatt. Blir for konservativt og show off...

Når et produkt er så "kjent" synes jeg det mister en del av sjarmen. Liker bedre ting som er litt mer diskrete... eller som folk legger merke til mer på grunn av at designet er flott enn at designet er kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... synes dere virkelig at disse veskene er fine nok til å forsvare prisen?!

Jeg bruker gjerne penger på dyre produkter som jeg virkelig liker, men LV er ikke min smak i det hele tatt. Blir for konservativt og show off...

Når et produkt er så "kjent" synes jeg det mister en del av sjarmen. Liker bedre ting som er litt mer diskrete... eller som folk legger merke til mer på grunn av at designet er flott enn at designet er kjent.

Nettopp.. Etter at jeg var i Venezia.. Hvor det sto en mann på hvert hjørne og solgte "ekte" LV-vesker i alle nyanser og fasonger.. Så tenker jeg "Åh, hun har kjøpt seg fake LV-veske" hver gang jeg går forbi noen med en..

Min konklusjon:

Noen har kjøpt en fake veske, fordi den ser tøff ut..eller.. så virker det som en person prøver å si "SE PÅ MEG! Jeg har masse penger"

Hallo.. 6000kr på en veske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Candyfloss

Jeg har to LV vesker, den nyeste jeg har er den rosa med gullkantsaker rundt. :-) Den var ganske dyr, men ikke jeg som kjøpte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...