Gå til innhold

Kunne du vært samen en mann som er bifil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor/hvorfor ikke?

Og menn, kunne dere vært med en dame som er bi?

Anonymous poster hash: 0683e...bf9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvorfor skulle det være problematisk?

• Liker 1
Skrevet

Ingen problem med det.

Er selv bifil og min samboer har heller ingen problem med det.

Skrevet

Ja, jeg er gift med en :)

Anonymous poster hash: 63d8c...01d

Skrevet

Ja, så lenge han ikke har ubeskyttet sex med menn bak min rygg....

Anonymous poster hash: a84b9...bb4
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: e46e3...6c1
  • Liker 3
Skrevet

Kunne ikke vært med en mann som er bifil, da jeg er en hetero mann.

Skrevet

Ja, det kunne jeg.

Gjest slettetbruker
Skrevet

Ja. Også kunne vi snakket om hvor deilig Oli Sykes er ^^

Skrevet

Ja. Også kunne vi snakket om hvor deilig Oli Sykes er ^^

Du regner med at han har samme smak som deg? Det er ikke sikkert. ;)

Anonymous poster hash: ae264...6b7

Gjest slettetbruker
Skrevet

Du regner med at han har samme smak som deg? Det er ikke sikkert. ;)

Anonymous poster hash: ae264...6b7

Nei, men folk er forskjellige. Jeg vil jo liksom være sammen med en fyr som har samme smak som meg, spesielt når det kommer til musikk. Og alle (hvertfall de fleste) som er fan av BMTH, synes Oli er hot ^^

Skrevet

Nei! Vil ha en hetrofil mann såklart. Kan aldri føle seg trygg på hva han gjør bak ryggen på en når han tenner på begge kjønn. Kjedelig også å aldri kunne være blodgiver mer p.g.a partner.

Var senest på tv2 nyhetene forrige uke om en egen hiv kampange for menn som har sex med menn. 1 av 50 av gruppen som testet seg hadde hiv, imotsetning til normalfordelingen 1 av 1000 ved hetrofil testing. Håper dere i alle fall har sikker sex :)

Anonymous poster hash: 6a7a2...aac
Skrevet

Nei.

Hadde bare skapt problemer.

• Liker 1
Skrevet

Nei! Vil ha en hetrofil mann såklart. Kan aldri føle seg trygg på hva han gjør bak ryggen på en når han tenner på begge kjønn. Kjedelig også å aldri kunne være blodgiver mer p.g.a partner.

Var senest på tv2 nyhetene forrige uke om en egen hiv kampange for menn som har sex med menn. 1 av 50 av gruppen som testet seg hadde hiv, imotsetning til normalfordelingen 1 av 1000 ved hetrofil testing. Håper dere i alle fall har sikker sex :)

Anonymous poster hash: 6a7a2...aac

Hvorfor mener du at det skal være større fare for at en bifil fortere er utro enn en heterofil? :klo:

• Liker 5
Skrevet

Håper dere i alle fall har sikker sex :)Anonymous poster hash: 6a7a2...aac

Det håper jeg alle har hvis de ikke er sikre på partneren sin. Men jeg tror nå ikke at bifile menn (eller kvinner) er mer utro enn andre.

Anonymous poster hash: 63d8c...01d

Skrevet

Nei.

Hadde bare skapt problemer.

At du som heterofil mann hadde vært sammen med en bifil mann, jeg kan se problemet ja. ;)

• Liker 2
Skrevet

At du som heterofil mann hadde vært sammen med en bifil mann, jeg kan se problemet ja. ;)

Ja, det er faktisk ikke mye som er mindre aktuelt enn det :smoke: hehe

Men når det gjelder ei dame som er bi-seksuell; så må man faktisk være totalt idiot hvis man velger et slikt individ når man ønsker et normalt heteroseksuelt parforhold.

Skrevet

Hvorfor mener du at det skal være større fare for at en bifil fortere er utro enn en heterofil? :klo:

Er ikke nødvendigvis det, men de som er utro er ikke alltid like nøye med bruk av preventiver. Det har større risiko for å få dødelige konsekvenser hvis mannen din er utro med en mann.

Anonymous poster hash: a84b9...bb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...