Gå til innhold

"Hvordan" ble du GRAVID?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner jo hvordan, men gjorde du noe spesielt?

Lå du med føttene oppover veggen etterpå?

Jeg har veldig lyst på barn, men dusjer ut sæden etter sex. Ellers får jeg blærekatar, hva skal jeg gjøre?

Vil HA BABY !!@

Anonymous poster hash: ee3b8...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første gang jeg ble gravid var det på kjærestetur til Amsterdam.
Vi satt på hotellrommet og drakk vin, ble... over middels på tuppa, endte i senga...... ja du vet :sengekos:
plutselig.. hadde vi sovnet, våknet opp igjen fyllesyke, husket ikke engang om vi fullførte sexen, meeeen to uker etterpå var testen positiv, så noe skjedde jo :fnise: så.. den svømmern som vil, kommer frem uansett om du dusjer eller ikke!!;)
Dette var altså _ikke_ planlagt.. He he.. Men det ble heller aldri til at vi fullførte svangerskapet. (long story)

Andre gangen var bare under et helt vanlig samleie hjemme. Tror ikke vi gjorde noe som helst for at det skulle skje, jeg gikk på do etterpå og "tømte" meg, da det ikke var planlagt den gangen heller. Her mistet vi i i tredje måned, desverre.

det skjer når det skjer, du trenger ikke gjøre noe spesielt, svømmerene som er ment for det kommer seg fram! Lykke til! :):)



Anonymous poster hash: 3b67a...e21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på ferie i London, og som ferier fører med seg ble det litt ekstra sengekos. Gjorde ikke noe annet spesielt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd noen mnd nå. De første mnd hadde vi sex noen ganger rundt eggløsning, uten at det klaffet. Den mnd det klaffet hadde vi sex annenhver dag fra syklusdag 8. Hadde også sex den dagen el-testen ble positiv og dagen etter.. Altså sex dag 8, 10, 12, 14 (el) og dag 15 :fnise: Og det funka!

Ellers lå jeg litt etter at vi var ferdige, før jeg gikk på do..



Anonymous poster hash: f9a02...b28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går alltid på do og tisser med en gang etter sex, men har likevel blitt veldig kjapt gravid når jeg har gått inn for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at du dusjer ut spermen etter sex har ikke noe å si.



Anonymous poster hash: c7507...16d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På det programmet om kjønnssykdommer på NRK så sa de at det var helt absurd å prøve å dusje ut sæd og at man egentlig bare spyler cellene lengre oppover, altså gir dem et lite dytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går alltid og tisser etter sex, for å unngå uvi og å grise ned senga. Ble gravid på første forsøk allikevel, en 3 ukers ferie med jevnt med sex gjorde susen! :)



Anonymous poster hash: a331b...9ba
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde i 8 mnd, var drittlei ventinga så tok en runde med wild yam og BÆM ble gravid:D

Anonymous poster hash: 1eb8a...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde i 8 mnd, var drittlei ventinga så tok en runde med wild yam og BÆM ble gravid:D

Anonymous poster hash: 1eb8a...f2b

Vær så snill og ikke promoter den slags tull her inne. Det funker ikke, med mindre du har en kropp som fungerer annerledes fra alle andres. stoffene i w.y. kan omdannes til østrogen i et laboratorium, men kroppen klarer ikke å gjøre det samme. Det er frustrerende nok å prøve som det er, om ikke folk skal oppfordres til å bruke penger på kosttilskudd og denslags som ikke bare er uvirksomme, men også gir falske forhåpninger.

Pensum:http://www.webmd.com/vitamins-supplements/ingredientmono-970-WILD%20YAM.aspx?activeIngredientId=970&activeIngredientName=WILD%20YAM

Anonymous poster hash: 6f509...7ab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som sier "jeg tisset og ble allikevel gravid". Kan dere så lite om kroppen deres? Vet dere ikke at det er snakk om to forskjellige "hull"? Altså at tissen ikke kan vaske ut spermen?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde leid en hytte for helgen. Hadde hyppig sex hele helgen uten noe stress. Noen uker senere fikk jeg positiv test. Veldig overasket da vi ikke skulle få det til på egenhånd og hadde vert prøvere i to år.

Anonymous poster hash: 07e94...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jo hvordan, men gjorde du noe spesielt?

Lå du med føttene oppover veggen etterpå?

Jeg har veldig lyst på barn, men dusjer ut sæden etter sex. Ellers får jeg blærekatar, hva skal jeg gjøre?

Vil HA BABY !!@

Anonymous poster hash: ee3b8...d99

Jeg dusjet ut sæden etter sex. Likevel ble jeg gravid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke hvordan vi fikk det til. Jeg hadde ikke eggløsning på 2 mnd og typen og jeg ser hverandre hver 2-3 uker pga avstanden. Men jammen klaffa det på første eggløsning som dukket opp i grevens tid! Hadde bare vanlig sex og gjorde ikke noe spesielt etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dere, er det meningen så skjer det!

Hvordan fikk dere egentlig kjæreste? Tvang dere frem forholdet? Tror ikke det?

Ting må skje av seg selv. Kjærester kommer og går, og noen blir. Det samme gjelder graviditet - man har sex og graviditeten finner sted når den føler tiden er inne. Hjelper ikke stresse eller være desperate, da sendes hormoner ut som skremmer sædcellene.

Visste dere at eggecellene skriker på sædcellene? De eggenecellene som er avslappet og er vanskelig å komme innpå lokker til seg sædcellene. De eggcellene som er desperate etter å bli befruktet skremmer vekk eggcellene.



Anonymous poster hash: a4c2b...bab
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dere, er det meningen så skjer det! Hvordan fikk dere egentlig kjæreste? Tvang dere frem forholdet? Tror ikke det?Ting må skje av seg selv. Kjærester kommer og går, og noen blir. Det samme gjelder graviditet - man har sex og graviditeten finner sted når den føler tiden er inne. Hjelper ikke stresse eller være desperate, da sendes hormoner ut som skremmer sædcellene. Visste dere at eggecellene skriker på sædcellene? De eggenecellene som er avslappet og er vanskelig å komme innpå lokker til seg sædcellene. De eggcellene som er desperate etter å bli befruktet skremmer vekk eggcellene. Anonymous poster hash: a4c2b...bab

Oh dear...

Tenkte jeg skulle komme med et snedig motsvar til dette, men jeg merker at dette bare ble for dumt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...