tøydokka Skrevet 6. desember 2013 #1 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg biter negler. Også tånegler.. Føler det er veldig tabu. Gjør det aldri foran andre, og kun etter jeg har dusjet.. Er dette noe andre neglebitere gjør?? Synes dere det er dødsekkelt?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 6. desember 2013 #2 Del Skrevet 6. desember 2013 Nå biter ikke jeg negler overhodet da, men ja- det er dødsekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg gjør. Anonymous poster hash: 48048...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Del Skrevet 6. desember 2013 Det er vel mest imponerende at du er så myk. Anonymous poster hash: 9e3d4...b56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 6. desember 2013 #5 Del Skrevet 6. desember 2013 Hadde ikke klart å bite tånegler, uansett hva jeg hadde prøvd. Alt for stiv og støl til det. Ikke vil jeg prøve heller, sluttet å bite fingernegler for 50 år siden, skal aldri begynne på igjen! Dessuten, så synes jeg det er en smule ekkelt ja, å bite tånegler, slikt bruker man egentlig neglesaks til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantora Skrevet 6. desember 2013 #6 Del Skrevet 6. desember 2013 Ikke normalt nei, men sikkert ikke unormalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #7 Del Skrevet 6. desember 2013 Beit da jeg var lita, men ikke nå lengre. Fortsatt like myk da! Anonymous poster hash: 19e16...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #8 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg er myk nok til å klare det, men æsj, ikke f**n om jeg biter tånegler ass! Huff, så ekkelt :s Anonymous poster hash: d66c4...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #9 Del Skrevet 6. desember 2013 uff, ekkelt.. Anonymous poster hash: e27d6...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Skribent Skrevet 6. desember 2013 #10 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg, er faktisk også imponert over hvor myk du er. Imponerende.. Litt ekkelt også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 6. desember 2013 #11 Del Skrevet 6. desember 2013 Krenkende innlegg fjernet. Tekola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
merrakall Skrevet 6. desember 2013 #12 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg gjorde det før, er fortsatt så "myk" at jeg har klart d nå også. Jeg biter neglene på fingrene da, har ikke sjangs og slutte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå