Gå til innhold

biter tånegler..Normalt?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg biter negler. Også tånegler.. Føler det er veldig tabu. Gjør det aldri foran andre, og kun etter jeg har dusjet.. Er dette noe andre neglebitere gjør?? Synes dere det er dødsekkelt??

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Nå biter ikke jeg negler overhodet da, men ja- det er dødsekkelt.

Skrevet

Jeg gjør. :plystre:



Anonymous poster hash: 48048...690
Skrevet

Det er vel mest imponerende at du er så myk.



Anonymous poster hash: 9e3d4...b56
  • Liker 3
Skrevet

Hadde ikke klart å bite tånegler, uansett hva jeg hadde prøvd. Alt for stiv og støl til det. Ikke vil jeg prøve heller, sluttet å bite fingernegler for 50 år siden, skal aldri begynne på igjen! Dessuten, så synes jeg det er en smule ekkelt ja, å bite tånegler, slikt bruker man egentlig neglesaks til

  • Liker 1
Skrevet

Ikke normalt nei, men sikkert ikke unormalt.

Skrevet

Beit da jeg var lita, men ikke nå lengre. Fortsatt like myk da! :danse:



Anonymous poster hash: 19e16...24c
Skrevet

Jeg er myk nok til å klare det, men æsj, ikke f**n om jeg biter tånegler ass! Huff, så ekkelt :s



Anonymous poster hash: d66c4...95a
Skrevet

uff, ekkelt..



Anonymous poster hash: e27d6...4c0
Skrevet

Jeg, er faktisk også imponert over hvor myk du er. Imponerende.. Litt ekkelt også da..

Skrevet

Jeg gjorde det før, er fortsatt så "myk" at jeg har klart d nå også.

Jeg biter neglene på fingrene da, har ikke sjangs og slutte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...