Gå til innhold

Hun fes.

Fremhevede innlegg

Gjest incognita
Skrevet

Det er vitenskapelig dokumentert at menn fiser mer enn kvinner.

Anonymous poster hash: ec986...c25

kilde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda. Det benekter jeg ikke, men det var ei som skrev her at eksen prompet i senga og at det var brune bremsespor på lakenet, og videre skrev at sånn er det å leve med menn, og derfor gjør hun ikke det. Det gjelder jo ikke alle menn prøver jeg å få frem her.

Anonymous poster hash: bdf36...a12

Skrevet

Hm. Har du en kilde å henvise til?

Skrevet

Historien om en mann som feis. (Ville egentlig finne ut om menn fiser mer enn kvinner, noe det ikke virker til å være belegg for å hevde). Fornøyelig historie om "digestive distress". :Hehe:

Skrevet

Jeg må flire litt av denne indignasjonen over en stakkars fis.

Kanskje hun tok en «prompetest» for å sjekke hvordan du taklet at hun er et menneske som fiser og bæsjer og lager lyder som ikke klinger som harper og lukter som ikke dufter av roser. Det ser ikke ut som om du taklet det så veldig bra!

Om du virkelig vurderer å ikke ta kontakt på grunn av en fis, så vil jeg råde deg til å la være og finne en som heller smyger hånden ned i buksen for å dra rumpeballen diskret til siden slik at fisen blir mer lydløs.

Hahaha huff, jeg ville ikke satt pris på en fis på første date, men dette måtte jeg le av!

Skrevet

Jeg turte ikke å fiske foran kjæresten mi. Før etter et halvt år! Jeg er glad det er over. Første gang så bagynte han bare å le og lage spøker ut av det liksom, jeg ble skikkelig flau! Men så nå går det jo helt fint. Jeg mener at det å fiske foran kjæresten/deiten sin burde jo ikke være noe big deal, man ernjo da komfortabel med en.

Skrevet (endret)

Jeg turte ikke å fiske foran kjæresten mi. Før etter et halvt år! Jeg er glad det er over. Første gang så bagynte han bare å le og lage spøker ut av det liksom, jeg ble skikkelig flau! Men så nå går det jo helt fint. Jeg mener at det å fiske foran kjæresten/deiten sin burde jo ikke være noe big deal, man ernjo da komfortabel med en.

Ser den. Det er lite feminint med kvinner som fisker. Forøvrig rapportert for avsporing.

Endret av Iben
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...