Lutetium 71 Skrevet 6. desember 2013 #41 Skrevet 6. desember 2013 Eh...poenget var at det er ikke nødvendig å sette opp et sånn fart-face og presse ut fisen til man blir rødsprengt i trynet. Det var faktisk akkurat sånn som det der hun så ut. Er det rart det er turn-off? Anonymous poster hash: 7b6dc...76f 1.Slutt å date barn 2.Hold på bruker-IDen din 2
tinder Skrevet 6. desember 2013 #42 Skrevet 6. desember 2013 (endret) Jeg må flire litt av denne indignasjonen over en stakkars fis. Kanskje hun tok en «prompetest» for å sjekke hvordan du taklet at hun er et menneske som fiser og bæsjer og lager lyder som ikke klinger som harper og lukter som ikke dufter av roser. Det ser ikke ut som om du taklet det så veldig bra! Om du virkelig vurderer å ikke ta kontakt på grunn av en fis, så vil jeg råde deg til å la være og finne en som heller smyger hånden ned i buksen for å dra rumpeballen diskret til siden slik at fisen blir mer lydløs. Dette er et erketypisk eksempel på hvor misforståtte holdninger enkelte kvinner for via feminismen. Ærlig talt, å med vilje gjøre frastøtende ting for å teste om det er ok å gjøre sånt med uhell og så bebreide den andre for å finne deg usjarmerende er det virkelig bare dagens kvinner som kan resonnere seg frem til. Disse holdningene er jo nesten hesligere enn selve handlingen. Stakkars forvirra jenter, ikke rart de ender opp i kjærlighetsløse forhold og blir dumpa av alt de ser når ingen har holdt dem ansvarlig for noe i livet og latt de slippe unna med hvilken som helst oppførsel som helst, vi har virkelig en ødelagt generasjon kvinner. Til saken så ville jeg tolka det som et ganske ryggradsløst forsøk på å fortelle meg at hun ikke fant meg særlig interessant. Og selv om det er nok av signaler som tyder på det motsatte, så ville jeg ikke tilbringe mer tid på et sånn barn. Endret 6. desember 2013 av tinder 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #43 Skrevet 6. desember 2013 Haha, jeg synes sånt er morsomt jeg! Skal jeg ha meg kjæreste så må han tåle fising og raping! Jeg gjør det kanskje ikke på første date akkurat, og jeg trykker ikke ut en fis med vilje med mindre jeg er med veldig gode venninner som jeg vet tåler det, men en kjæreste må tåle det. Anonymous poster hash: e21ad...173 Hva med å stille deg opp under bordet, knyte nevene og bare presse ut en kabel i buksa så hardt du bare kan? "Humor" det også, eller? Du har jo sagt A, så du kan like gjerne slenge på en B også. Anonymous poster hash: 7b6dc...76f
sukkerspinnn Skrevet 6. desember 2013 #44 Skrevet 6. desember 2013 Det der syns jeg faktisk var ganske ekkelt, og nå syns jeg liksom at hun er litt mindre feminin på en måte, litt for mandig. Anonymous poster hash: a7680...eb2 Feminin/maskulin whatever... Jeg vil ha en maskulin mann, men hvis han, i startfasen, hadde presset fram en promp og ledd etterpå, hadde det vært siste kvelden sammen. Raping er en ting, men promp lukter vondt!
AmandaVI Skrevet 6. desember 2013 #45 Skrevet 6. desember 2013 (endret) Antagelig hadde hun holdt den inne lenge. Man skulle tro at det ville være enkelt å slippe ut en bombe man har tviholdt på lenge, men for oss damer krever det litt arbeid. Årevis med indoktrinering om at pene jenter ikke skal kunne bæsje har ført til denne uheldige effekten. Det er evolusjon. Men til tross for det kan heller ikke vi damer holde oss for bestandig. Tenk på alt arbeidet og omsorgen som må ha ligget bak (he he) at hun holdt den inne lenge, og vær forståelsesfull og takknemlig. Når jeg har teselskap med vennene mine er følgende tillatt: Høyrøstet språkbruk, svart magi, raping, promping, snakking med seg selv, bleieskifting av mennesker i ulik alder, tulleringing, tørking av fingre på duken, grundig kløing av sumpræv, drikking av skålen, neglebiting, upassende dansing, og fnising av egne bløte vitser. Tar du et kakestykke før vi er ferdige med diktopplesningen er du død. Endret 6. desember 2013 av AmandaVI 1
Gjest ms_kwang Skrevet 6. desember 2013 #46 Skrevet 6. desember 2013 Jeg også. Det er direkte kvalmende, og det går fint an å gå på do og gjøre prompen. Anonymous poster hash: 6abc0...2c1 Nei vi bæsjer blomster og det lukter roser
strawberry Skrevet 6. desember 2013 #47 Skrevet 6. desember 2013 Haha, så merkelig å gjøre noe sånt på første date!
Kriz Skrevet 6. desember 2013 #48 Skrevet 6. desember 2013 Går utifra at du hadde gassmaske siden du overlevde og kan sitte her å skrive. Hahaha.. første date hehe, vet ikke hva jeg skal si, men tror jeg bare hadde ledd, kanskje ikke gjort det igjen da, men senere Men jeg kjenner noen fisefine som ikke tåler et fjært! Hadde ikkje jeg orka å være sammen. 1
The Kitten Skrevet 6. desember 2013 #49 Skrevet 6. desember 2013 Første deit. Gikk så bra at vi endte opp hjemme hos henne (bare for å se en film). Men plutselig, da det var et stille punkt i filmen, fes hun skikkelig høyt. Med vilje! Og så lo hun etterpå. Det var ikke snakk om noe uhell, ikke engang noe som bare måtte ut. Hun trykket den ut, skikkelig hardt, akkurat som når en unge prøver å gjøre i buksen, med blodsprengt ansikt og hele pakken. Det der syns jeg faktisk var ganske ekkelt, og nå syns jeg liksom at hun er litt mindre feminin på en måte, litt for mandig. Bortsett fra det likte jeg henne kjempegodt. Kommer denne ekle følelsen til å gå over, siden jeg liker henne ellers? Eller bør jeg bare la være å ta kontakt med henne igjen? Anonymous poster hash: a7680...eb2 Du bør ikke la være å ta kontakt med henne ene og alene på grunn av det. Men jeg er enig i at det var veldig ufint av henne. Gikk i klasse med en på ungdomsskolen som syntes det var kjempemoro å rape høyt. Det var ikke kult da hun var 14, og det er ikke kult eller fint med voksne folk som holder på slik. Selvfølgelig kan uhell skje, men da sier man unnskyld. Man oppfører seg ikke som om det var megakult.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #50 Skrevet 6. desember 2013 Jeg hadde ONS med en som fes om natten og lo stille av det, han latet som han sov. Dagen etter ville han knulle meg, men jeg var ikke våt! Anonymous poster hash: d50da...7df 2
Sweet77 Skrevet 7. desember 2013 #51 Skrevet 7. desember 2013 Første deit. Gikk så bra at vi endte opp hjemme hos henne (bare for å se en film). Men plutselig, da det var et stille punkt i filmen, fes hun skikkelig høyt. Med vilje! Og så lo hun etterpå. Det var ikke snakk om noe uhell, ikke engang noe som bare måtte ut. Hun trykket den ut, skikkelig hardt, akkurat som når en unge prøver å gjøre i buksen, med blodsprengt ansikt og hele pakken. Det der syns jeg faktisk var ganske ekkelt, og nå syns jeg liksom at hun er litt mindre feminin på en måte, litt for mandig. Bortsett fra det likte jeg henne kjempegodt. Kommer denne ekle følelsen til å gå over, siden jeg liker henne ellers? Eller bør jeg bare la være å ta kontakt med henne igjen? Anonymous poster hash: a7680...eb2 Men så ta hintet da mann! Når daten med vilje presser ut en promp, på det mest stille punktet i en film, så må du vel fatte at interessen bare ikke er til stede? At hun sannsynligvis har sendt deg tonnevis med hint i forveien, som du ikke var i stand til å skjønne, du som greier å oppfatte en elendig date som kjempebra. Ganske desperat, men la henne være nå da i alle fall. Går man så drastisk til verks så vil man virkelig IKKE.
Velasq Skrevet 7. desember 2013 #52 Skrevet 7. desember 2013 Det er bare ekkelt. Mann eller kvinne, man fiser ikke rett ved siden av folk. ALDRI.
kristian82 Skrevet 7. desember 2013 #53 Skrevet 7. desember 2013 Man fiser ikke foran sin første date!! Helst fiser man ikke foran noen i det hele tatt!! Det gjør man på do!! Var samboer i 8 år, og kan ikke huske at jeg noen gang har prompet foran han.. Fysjom.. Såklart må du si til henne at dette er noe du ikke setter pris på. Gud for en flau kjerring!! Det høres så grusomt slitsomt ut! Så bor man med en person så går man på do hver gang en skal slippe en fis?? På nattan når en sover da? Tror Ts bare troller. Jeg hadde reagert 0 % på at en kjæreste/samboer (ikke på 1.date da og en trenger jo ikke anstrenge seg for å fise hehe) slapp en fis en gang i blant. Blitt tusen ganger så latterlig at hun virret avgårde på badet 15 ganger daglig. Vil ikke at hjemmet mitt skal være like formelt som arbeidsmiljøet på et kontor. 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #54 Skrevet 8. desember 2013 Jeg feis i søvne hos en fyr jeg datet, han dumpet meg fordi han syntes det var så ekkelt med jenter som prompet.. Å gjøre det med vilje er noe annet da, hvis dette er den humoren hun har så passer dere kanskje ikke så godt sammen.. men for å være ærlig høres det ikke ut som hun var så voldsomt intressert i deg når hun med vilje promper foran deg (?). Ikke vet jeg.. Jeg ville gitt det én date til for å se om det skjedde da også, så får du heller ta en konklusjon da. Anonymous poster hash: ee3c3...f78 1
FalconPunch Skrevet 9. desember 2013 #55 Skrevet 9. desember 2013 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
Lady Skrevet 9. desember 2013 #56 Skrevet 9. desember 2013 Første deit. Gikk så bra at vi endte opp hjemme hos henne (bare for å se en film). Men plutselig, da det var et stille punkt i filmen, fes hun skikkelig høyt. Med vilje! Og så lo hun etterpå. Det var ikke snakk om noe uhell, ikke engang noe som bare måtte ut. Hun trykket den ut, skikkelig hardt, akkurat som når en unge prøver å gjøre i buksen, med blodsprengt ansikt og hele pakken. Det der syns jeg faktisk var ganske ekkelt, og nå syns jeg liksom at hun er litt mindre feminin på en måte, litt for mandig. Bortsett fra det likte jeg henne kjempegodt. Kommer denne ekle følelsen til å gå over, siden jeg liker henne ellers? Eller bør jeg bare la være å ta kontakt med henne igjen? Anonymous poster hash: a7680...eb2 Kjenner jeg blir pinlig berørt på hennes vegne, av å lese innlegget ditt. Uff altså, hvem klemmer ut en fis på FØRSTE date?! Er enig med deg i den.. Siden du liker henne, kan du kanskje la det gå for denne ene gang, og heller ta det opp om det gjentar seg? 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #57 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har irritabel tarm..er dødsflaut egentlig, men kjæresten min bryr seg ikke Er av og til at om jeg går opp en trapp eller jogger så hører du prompingen fisj og fy! Anonymous poster hash: 6a2d7...f78
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #59 Skrevet 1. februar 2014 Alle har vel vært uheldige, men herregud, man gjør jo ikke det med VILJE. Det er deal breaker hvis man gjør det med vilje.... uhell driter jeg i. Anonymous poster hash: 64b02...4fb Jeg sliter mye med kroniske luftplager i magen... og jeg kan ikke løpe på do for hver gang jeg fiser ... Tiltider så fiser jeg altfor mye.. og det er utrolig plagsomt. Har vært på dater der jeg føler for å fise hele tiden, og prøver å holde igjen men vet ikke om jeg klarte det helt...men ingen hørte det, eller sa noe...Dette var som et handikap for meg... forferdelig... Men jeg håper at datene jeg har hatt ikke dømte meg nord og ned av den grunn Anonymous poster hash: eba6d...5b2
Gjest Chloe87 Skrevet 1. februar 2014 #60 Skrevet 1. februar 2014 Haha!! Hvis du liker henne så godt så spiller det vel ikke så stor rolle?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå