Gå til innhold

Hun fes.

Fremhevede innlegg

Gjest Ironically me
Skrevet

Skriver som mange andre gjør på andre tråder: Dumpdump, dump...Dump ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg faktisk, iverfall når en dame gjør det tydelig med vilje.. desutten så er det ikke noe som sømmer seg så tidlig i et forhold, uansett om du er mann eller dame.

Anonymous poster hash: 94492...01f
Skrevet

Første deit. Gikk så bra at vi endte opp hjemme hos henne (bare for å se en film). Men plutselig, da det var et stille punkt i filmen, fes hun skikkelig høyt. Med vilje! Og så lo hun etterpå. Det var ikke snakk om noe uhell, ikke engang noe som bare måtte ut. Hun trykket den ut, skikkelig hardt, akkurat som når en unge prøver å gjøre i buksen, med blodsprengt ansikt og hele pakken. Det der syns jeg faktisk var ganske ekkelt, og nå syns jeg liksom at hun er litt mindre feminin på en måte, litt for mandig. Bortsett fra det likte jeg henne kjempegodt. Kommer denne ekle følelsen til å gå over, siden jeg liker henne ellers? Eller bør jeg bare la være å ta kontakt med henne igjen?

Anonymous poster hash: a7680...eb2

Stakkars deg. Du består ikke testen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg døøøøøøøør når dette "uhellet" skjer med meg.....Når han gjør det så vet jeg at det er et uhell og bryr meg ikke. Men herregud jeg står å hopper i flere døgn etterpå, av flauhet....Tar en stund før jeg blir såpass komfortabel med noen merker jeg. jeg klarer ikke en gang å skrive skikkelig om temaet....

Heldigvis bryr han seg ikke og liker meg fortsatt :fnise::fnise::fnise: MEN det er ille hvis han tror jeg gjør det uten hemninger og ikke tror det er et uhell liksom :P

Anonymous poster hash: 64b02...4fb
Skrevet

Skriver som mange andre gjør på andre tråder: Dumpdump, dump...Dump ;)

Dumpe fordi det ble gjort med vilje, eller ville du sagt det samme om det var et uhell?

Anonymous poster hash: 64b02...4fb

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg har hørt rykter om at jenter bæsjer òg, er det sant?

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes promp er ekkelt både når gutter og jenter gjør det, og noe som skal gjøres på do. Hadde faktisk kunne droppet henne av den grunn, ville ikke utviklet noe med en "sånn" person.

Anonymous poster hash: ef6a2...4d8

Jeg også. Det er direkte kvalmende, og det går fint an å gå på do og gjøre prompen.

Anonymous poster hash: 6abc0...2c1

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde droppet en mann som hadde gjort slik på første date`n (ja, senere også), så jeg forstår det godt TS.

For meg er det så barnslig med prompehumor, at jeg hadde helt mistet respekten og jeg hadde ikke tent på han mer, etter en slik episode TS beskriver.

Er du en "prompe - høyt - og det er drit kuuult - person" er du så harry og barnslig at vi ikke har noe til felles.

• Liker 1
Skrevet

O_O Jeg er litt mer sånn "shit happens". Skjer det så skjer det- ingen big deal liksom. O_o

Gjest Kasøblå
Skrevet (endret)

Det er et uhell når sånt skjer. :)

Endret av Kasøblå
Skrevet

Hvis du liker harry guttejenter med prompe humor, så go for it. Hvis ikke,dump.
Ærlig talt, litt sosiale antenner er ikke for mye å be om

Skrevet

Herregud, hvem tror på dette?

Anonymous poster hash: b898a...73e
  • Liker 3
Skrevet

Hvis du liker harry guttejenter med prompe humor, så go for it. Hvis ikke,dump.

Ærlig talt, litt sosiale antenner er ikke for mye å be om

muppet_xmen_6111.jpg

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg som alltid har trodd at det er et lurt sjekketriks å fise på første date.

Endret av Chouchou
Skrevet

En og annen smyger er så klart helt i orden, men dette er ikke i orden.

Anonymous poster hash: 7b6dc...76f
Skrevet

En og annen smyger er så klart helt i orden, men dette er ikke i orden.

Å få barn er ikke i orden?

Skrevet

Å få barn er ikke i orden?

Eh...poenget var at det er ikke nødvendig å sette opp et sånn fart-face og presse ut fisen til man blir rødsprengt i trynet. Det var faktisk akkurat sånn som det der hun så ut. Er det rart det er turn-off?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

herregud, det finst mange folk som er prippen!

Skrevet

Haha, jeg synes sånt er morsomt jeg! Skal jeg ha meg kjæreste så må han tåle fising og raping! Jeg gjør det kanskje ikke på første date akkurat, og jeg trykker ikke ut en fis med vilje med mindre jeg er med veldig gode venninner som jeg vet tåler det, men en kjæreste må tåle det.

Anonymous poster hash: e21ad...173

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...