AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Første deit. Gikk så bra at vi endte opp hjemme hos henne (bare for å se en film). Men plutselig, da det var et stille punkt i filmen, fes hun skikkelig høyt. Med vilje! Og så lo hun etterpå. Det var ikke snakk om noe uhell, ikke engang noe som bare måtte ut. Hun trykket den ut, skikkelig hardt, akkurat som når en unge prøver å gjøre i buksen, med blodsprengt ansikt og hele pakken. Det der syns jeg faktisk var ganske ekkelt, og nå syns jeg liksom at hun er litt mindre feminin på en måte, litt for mandig. Bortsett fra det likte jeg henne kjempegodt. Kommer denne ekle følelsen til å gå over, siden jeg liker henne ellers? Eller bør jeg bare la være å ta kontakt med henne igjen? Anonymous poster hash: a7680...eb2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Og hvis jeg tar kontakt med henne igjen, hvordan kan jeg gjøre det klart at jeg ikke setter pris på sånne spøker, uten at hun da føler at jeg er ute etter å forandre henne? Mitt største mareritt er jo at hun også gjør sånne ting foran andre folk. Hadde jo blitt flaut å være kjæresten hennes da. Hvordan kan jeg evt. angripe dette problemet uten å såre noens følelser? Anonymous poster hash: a7680...eb2
Gjest ms_kwang Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 eehh... Hun føler seg vel komfortabel med deg da, er ikke alle som er like comfy med folk xP Og spørs hvordan hun har vokst opp Ekkelt? Meh.. Egentlig ikke, er det like ekkelt om en av gutta gjør det bare for gøy? Hva om hun raper HØYT da?
tøydokka Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Man fiser ikke foran sin første date!! Helst fiser man ikke foran noen i det hele tatt!! Det gjør man på do!! Var samboer i 8 år, og kan ikke huske at jeg noen gang har prompet foran han.. Fysjom.. Såklart må du si til henne at dette er noe du ikke setter pris på. Gud for en flau kjerring!! 14
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Jeg synes promp er ekkelt både når gutter og jenter gjør det, og noe som skal gjøres på do. Hadde faktisk kunne droppet henne av den grunn, ville ikke utviklet noe med en "sånn" person. Anonymous poster hash: ef6a2...4d8 10
Nymia Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Absolutt ikke veldig atraktivt (mann eller kvinne). Men hvis du velger å treffe henne igjen, så bør du si ifra at du ikke setter pris på denne oppførselen (dersom hun gjør det igjen da). Muligens litt vanskelig å ta opp temaet i etterkant. Det er jo ikke sikkert hun husker det. Dersom hun ikke respekterer din avsmak for dette, så ville jeg latt være å møte henne igjen. 2
Brian O'Conner Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Har bare flira og kjent om god lukta har kommet frem, og har ventet med en kraftig salve selv 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 Alle har vel vært uheldige, men herregud, man gjør jo ikke det med VILJE. Det er deal breaker hvis man gjør det med vilje.... uhell driter jeg i. Anonymous poster hash: 64b02...4fb 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 Huff, kjenner jeg blir megaflau på hennes vegne. Min første og eneste fis igjennom 2,5 år med kjæresten var et uhell, og jeg ble så lei meg og flau etterpå, selvom jeg ikke tror han hørte den. Fise gjør man på do, eller når man er alene. Til nøds en liten smyger hvis du er med bestevenninna di som du har hatt hele livet ;P Anonymous poster hash: 52259...267 4
Lutetium 71 Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 Første deit. Gikk så bra at vi endte opp hjemme hos henne (bare for å se en film). Men plutselig, da det var et stille punkt i filmen, fes hun skikkelig høyt. Med vilje! Og så lo hun etterpå. Det var ikke snakk om noe uhell, ikke engang noe som bare måtte ut. Hun trykket den ut, skikkelig hardt, akkurat som når en unge prøver å gjøre i buksen, med blodsprengt ansikt og hele pakken. Det der syns jeg faktisk var ganske ekkelt, og nå syns jeg liksom at hun er litt mindre feminin på en måte, litt for mandig. Bortsett fra det likte jeg henne kjempegodt. Kommer denne ekle følelsen til å gå over, siden jeg liker henne ellers? Eller bør jeg bare la være å ta kontakt med henne igjen? Anonymous poster hash: a7680...eb2 La være. Dere er tydelig ikke på samme sted når det gjelder kropplige hendelser. Selv hadde jeg bare ledd av det, og vært glad for at hun var såpass avslappet i mitt selskap at hun kunne lage litt faen. Blir litt trist av de kroppsfientlige holdningene i denne tråden merker jeg. 12
Erazor Skrevet 6. desember 2013 #11 Skrevet 6. desember 2013 Jeg må flire litt av denne indignasjonen over en stakkars fis. Kanskje hun tok en «prompetest» for å sjekke hvordan du taklet at hun er et menneske som fiser og bæsjer og lager lyder som ikke klinger som harper og lukter som ikke dufter av roser. Det ser ikke ut som om du taklet det så veldig bra! Om du virkelig vurderer å ikke ta kontakt på grunn av en fis, så vil jeg råde deg til å la være og finne en som heller smyger hånden ned i buksen for å dra rumpeballen diskret til siden slik at fisen blir mer lydløs. 15
AloeVera Skrevet 6. desember 2013 #12 Skrevet 6. desember 2013 Jeg fatter ikke at dere kan løpe på do hver gang dere skal fise. Det må da finnes en mellomting? Hadde jeg måttet gått på toalettet hver gang det hadde kommet en hadde jeg så vidt gjort annet noen kvelder. Letter heller ikke på trykket i hytt og pine i andres selskap heller da. Men de jeg er komfortable med bryr seg heller ikke. 9
Tiril Amalie Skrevet 6. desember 2013 #13 Skrevet 6. desember 2013 Hadde en stemor en gang i tiden som insisterte på at man var ikke ordentlige, nære venner før man har feset sammen. Mannen min fiser for sportens skyld. Kunne ikke brydd meg mindre, stort sett, så lenge han ikke gjør det når vi er ute eller har gjester :D
Ruby_Tuesday Skrevet 6. desember 2013 #14 Skrevet 6. desember 2013 Hjelpes. Kommer ikke over kommentarer fra folk som har vært i forhold lenge uten å fise foran kjærestene sine. Slet dere med magebesvær gjennom hele forholdet eller?.... Det å fise på en av de første datene er kanskje litt drøyt, men jeg fiser da foran samboeren min. Han fiser foran meg. Skjønner ikke problemet. 10
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #15 Skrevet 6. desember 2013 Hjelpes. Kommer ikke over kommentarer fra folk som har vært i forhold lenge uten å fise foran kjærestene sine. Slet dere med magebesvær gjennom hele forholdet eller?.... Det å fise på en av de første datene er kanskje litt drøyt, men jeg fiser da foran samboeren min. Han fiser foran meg. Skjønner ikke problemet. Forskjellen er vel om man gjør det med vilje eller det er et uhell. Er det et uhell så er det greit nok, men man kan da ha såpass respekt for hverandre at man forsøker å unngå å fise foran hverandre. Og spesielt på første date, man sitter ikke og ler av det etterpå. Hadde aldri gjort noe selv slik (som mann) og jeg hadde lurt på hva som var i veien med de sosiale antennene til daten om hun hadde gjort noe slik. Anonymous poster hash: 30204...6d1 7
Nordvesta Skrevet 6. desember 2013 #16 Skrevet 6. desember 2013 HAHA :D Ser det for meg der hun sitter og krester ut en fjert, og du nesten omkommer etterpå. To mennesker på første date med fjertlukt og røde ansikter. En skikkelig innertier 8
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #17 Skrevet 6. desember 2013 HAHA :D Ser det for meg der hun sitter og krester ut en fjert, og du nesten omkommer etterpå. To mennesker på første date med fjertlukt og røde ansikter. En skikkelig innertier Slikt kan noen kanskje gjøre blant noen man har kjent i 20 år og som man kjenner humoren til, men man bør definitivt ikke gjøre det på date. Hva skjedde med å hvertfall forsøke å vise seg fra sin beste side? For min del hadde det vært et minus. Ikke på grunn av fjerten i seg selv, men det indikerer jo kanskje manglende sosiale antenner om hun sitter og fiser og ler av det på første date. Anonymous poster hash: 30204...6d1 2
MsMax Skrevet 6. desember 2013 #18 Skrevet 6. desember 2013 Æsj, jeg skjønner ikke at men kan gjøre slikt, mann eller kvinne spiller ingen rolle! Jeg har null problem å holde meg, om det er noe som "må" ut så går jeg på do! Hadde en mann gjort dette mot meg på første date så hadde det vært en dealbreaker. Var sammen med en som syntes det var kjempegøy å fise rundt meg fordi jeg syntes det vært ekkelt, etter å ha vært sammen 1 år, og han da satte seg oppå meg og slapp den braker'n så var det slutten for forholdet! Man skal respektere hverandre. En ting er om det med et uhell glipper en ut, men med vilje, nei takk. Da kan h*n helelr finne noen som er like grisete som en selv! 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #19 Skrevet 6. desember 2013 TS Om du sitter å funderer på om hvordan du skal gå fram for å fortelle henne at du ikke setter pris på fis ( noe alle mennesker gjør, alle fiser og luften må ut ) så er nok ikke du så forelsket som du sier. Eller gjør det slutt med ei jente du er glad i, fordi hun fiser. Seriøst? Lykke til med kjærligheten.Anonymous poster hash: 6ba88...769 4
Nordvesta Skrevet 6. desember 2013 #20 Skrevet 6. desember 2013 Slikt kan noen kanskje gjøre blant noen man har kjent i 20 år og som man kjenner humoren til, men man bør definitivt ikke gjøre det på date. Hva skjedde med å hvertfall forsøke å vise seg fra sin beste side? For min del hadde det vært et minus. Ikke på grunn av fjerten i seg selv, men det indikerer jo kanskje manglende sosiale antenner om hun sitter og fiser og ler av det på første date. Anonymous poster hash: 30204...6d1 Enig det altså, men det var litt morsomt likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå