Tante Bjarne Skrevet 7. januar 2014 #41 Skrevet 7. januar 2014 Bare lurer, hvorfor dette hangupet i størrelse? Er det ingen som bryr seg om meter i sekundet lenger???
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #42 Skrevet 7. januar 2014 Ikke for at "skryte" men da er den 8 cm kortere enn min... Desverre jenter, jeg er forlovet så ikke så noen "fantasier" og forhåpninger... In a next life maybe Anonymous poster hash: e25c2...b26 ok. Ville ikke hatt din likevel jeg : )) elsker kjæresten min sin jeg. Perfekt størrelse. Din er for lang. Anonymous poster hash: d81c5...e68
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #43 Skrevet 7. januar 2014 Ikke for at "skryte" men da er den 8 cm kortere enn min... Desverre jenter, jeg er forlovet så ikke så noen "fantasier" og forhåpninger... In a next life maybe Anonymous poster hash: e25c2...b26 Dette er det dummeste jeg, i hele mitt liv, har hørt. "ikke for å skryte"? Det er jo akkurat det du vil, og gjør! Du vil at alle jentene og damene skal bekrefte hvor stor pikk du har... Dessverre er KG-jentene/damene smartere enn som så, og du får ikke noe bekreftelse i det hele tatt. Derimot, så kan jeg opplyse om at din 22 cm lange pikk (hvis tallet du oppgir stemmer), er for lang for de absolutt fleste, og min erfaring er at jenter ikke liker å bli bunnet (Finnes selvfølgelig unntak). Må i tillegg være kjedelig å ikke kunne kjøre på som en duracell-kanin, fordi du må passe på så du ikke bunner henne hele tiden. Ser dog at det kan være praktisk i visse stillinger, med såpass lang Hilsen en storfornøyd gutt/mann med 14-15 cm begge veier, og som kjører på som en duracell-kanin, uten fare for å bunne! Anonymous poster hash: 39bea...5f6 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #44 Skrevet 7. januar 2014 Når vi snakker om tredobling osv: Vil tippe (har ikke målt) at min får en 4X økning fra slapp til erigert. Har en pinlig liten slapp tiss, og en veldig gjennomsnittlig erigert tiss. Anonymous poster hash: e67cc...a54 1
ninuska_ Skrevet 7. januar 2014 #45 Skrevet 7. januar 2014 Tråden er ryddet for spam og innlegg har blitt slettet som ledd i ryddingen ninuska_, mod
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #46 Skrevet 8. januar 2014 Er sammen med en som har 12 cm. Ingenting er for lite om en er fantastisk i senga. Anonymous poster hash: 04ec2...d92 Loseeeeer! Jeg har 23cm jeg! tenker du drømmer om meg mer enn han. Anonymous poster hash: 9c06a...11f
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #47 Skrevet 10. januar 2014 Nei 14 cm er ikke lite, men din kunnskap er liten. Anonymous poster hash: 2eae3...266 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #48 Skrevet 10. januar 2014 Loseeeeer! Jeg har 23cm jeg! tenker du drømmer om meg mer enn han. Anonymous poster hash: 9c06a...11f Synes synd på sånne som deg, som gjør et dårlig forsøk på å rakke ned på noen som er mer heldig enn deg. Siden du trenger litt mer kunnskap angående penis, så er gjennomsnittlig rundt 13 cm, og det er oftest det mest ideelle målet en mann kan ha. Dette fordi den passer perfekt til de fleste kvinners kjede. For lang penis gjør ofte vondt for kvinnen, og mannen kan ofte ikke ha hard nok sex. Så om noe, så er det mennesker med din penis størrelse jeg synes synd på. Og du bare beviser at jeg har rett ved å bli sint og rakke ned på andre. Det finnes nok noen for deg også, skal du se. Anonymous poster hash: 2eae3...266
Tante Bjarne Skrevet 10. januar 2014 #49 Skrevet 10. januar 2014 Jøss målte for gøy nå... 13 cm lang slapp, og 17,7 i nesten helt stiv tilstand....(kanskje jeg klarer å strekke den en mm eller 2 om fruen er tilstede men det er jaggu ikke mye) Var ikke rare forskjellen der gitt....
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #50 Skrevet 11. januar 2014 Bare lurer, hvorfor dette hangupet i størrelse? Er det ingen som bryr seg om meter i sekundet lenger??? Det er cm3 i sekunder som betyr noe. Anonymous poster hash: c2259...99f
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #51 Skrevet 11. januar 2014 Jøss målte for gøy nå... 13 cm lang slapp, og 17,7 i nesten helt stiv tilstand....(kanskje jeg klarer å strekke den en mm eller 2 om fruen er tilstede men det er jaggu ikke mye) Var ikke rare forskjellen der gitt.... Dakar deg hvis ikke fruen har en stor lang nok grøft, men regner med dere er enten store begge to, eller at du er en ulykkelig mann med for lang tiss. Anonymous poster hash: 2eae3...266
Tante Bjarne Skrevet 12. januar 2014 #52 Skrevet 12. januar 2014 Dakar deg hvis ikke fruen har en stor lang nok grøft, men regner med dere er enten store begge to, eller at du er en ulykkelig mann med for lang tiss.Anonymous poster hash: 2eae3...266 hehe tenkte vel mer på at den vokser litt mer med naken dame tilstede enn hva jeg får til på "egenhånd" hehe veldig lykkelig så lenge jeg får pissa med den jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå