AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Så er det lite egentlig? Kan nevne at jeg snakker om penislengde og er en gutt på 16.Anonymous poster hash: 6c0b8...046
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Nei, det er helt normalt. Anonymous poster hash: 8234a...89d 4
Forumsnella Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Så er det lite egentlig? Kan nevne at jeg snakker om penislengde og er en gutt på 16.Anonymous poster hash: 6c0b8...046 Nei. Helt normalt
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 JA, det er lite. Anonymous poster hash: 403e7...8bd
Kytro Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Gjennomsnittslengden på en penis er rundt 14,7 cm[1] i erigert tilstand, men kan variere en del. Størrelsen på penis i slapp tilstand vil normalt variere, både i lengde og omkrets, og sier lite om hvor stor penis kan bli når den er erigert. Wikipedia.
TheHairyToothfairy Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 det er akkurat nok og litt til. vær glad i den. du får bare den ene du har, og det er lite poeng i å gå rundt og være misfornøyd med den. bruk den klokt og vel og have fun. 5
Cerasus Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 (endret) 14 cm er normalt, tror jeg. Det viktige er hvordan du bruker den (såvel som resten av kroppen din - fingre, tunge, osv.), ikke lengden. Men 14 cm bør være veldig godkjent hos de fleste. Endret 5. desember 2013 av Cerasus 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 Helt ubrukelig å ha en stor penis når man ikke kan bruke den. 14 cm er kjempebra om du kan bruke den, men normal ++ e den i allefall! Anonymous poster hash: d01ea...4a2
Gjest JakeGreen Skrevet 5. desember 2013 #10 Skrevet 5. desember 2013 6 cm mindre enn meg, men du har noen år på deg før du er ferdig. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #11 Skrevet 5. desember 2013 4-5 cm kortere enn min, men du er på gjennomsnittet! Så lenge du holder utstyret rent og ryddig, og du lærer deg å bruke det så blir det suksess skal du se Anonymous poster hash: 3d66d...99e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #12 Skrevet 5. desember 2013 JA, det er lite. Anonymous poster hash: 403e7...8bd Og ikke bry deg om slike innlegg som dette. Vedkommende har sikkert ei dåse, så stor at til og med brøytebiler får plass Anonymous poster hash: 3d66d...99e 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #13 Skrevet 5. desember 2013 16 cm mindre enn meg, men du har mange år å vokse på enda! Anonymous poster hash: 6be08...bfa 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #14 Skrevet 5. desember 2013 14cm i slapp, halvstiv eller erigert tilstand? Anonymous poster hash: 45b21...5a0
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #15 Skrevet 5. desember 2013 16 cm mindre enn meg, men du har mange år å vokse på enda! Anonymous poster hash: 6be08...bfa Jeg håper inderlig på TS' vegne at han ikke gror en 30 cm lang monsterpenis. De fleste damer foretrekker glatt en på 14 cm fremfor en på 30 cm. Den skal jo tross alt brukes, ikke bare være en merkelig severdighet. Anonymous poster hash: a7b80...72b 5
Gjest Eurodice Skrevet 5. desember 2013 #16 Skrevet 5. desember 2013 16 cm mindre enn meg, men du har mange år å vokse på enda! Anonymous poster hash: 6be08...bfa Du verden da, er det mr. Big som er inne og hilser på?
Gorgonzola Skrevet 5. desember 2013 #17 Skrevet 5. desember 2013 (endret) Feil forum gutten min. Kvinner er generelt begrenset interessert hva mannlig anatomi og seksualitet angår. De henter empiri og referansegrunnlag fra Tigerstaden og mer eller mindre tåpelige tråder i mer eller mindre seriøse nettfora. Sorry. Enten får du (selv) digge lillemann eller gå i grusen. Man-to-man: 14 cm funker som faen Endret 5. desember 2013 av Gorgonzola 1
Gjest strykebrett Skrevet 5. desember 2013 #18 Skrevet 5. desember 2013 Det er helt innafor normalen og fungerer alldeles utmerket
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #19 Skrevet 5. desember 2013 Gjennomsnittet ligger vell på 20 tror jeg. Anonymous poster hash: dc31a...c8d 1
Tante Bjarne Skrevet 5. desember 2013 #20 Skrevet 5. desember 2013 Gjennomsnittet ligger vell på 20 tror jeg. Anonymous poster hash: dc31a...c8d Hvis noen har prøvd å lure deg til å tro det, og du virkelig tror det, ja da er det lite håp i hengende snøre!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå