Gå til innhold

Er 14 cm lite?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet du hva google er?

Hvis du ikke vet om 14 cm er passe, så er det helt andre ting du burde bekymre deg om er for lite av.

Anonymous poster hash: 2eae3...266
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt 80% av alle menn havner mellom 12.5 og 16 cm.

Så 14, helt normalt, greit, brukbart.

Anonymous poster hash: 26ef4...e7f
Skrevet

Gjennomsnittet er vel rundt 13cm eller noe slikt. Man må nok ha under 10cm før man skal bekymre seg noe i det hele tatt.

En hemmelighet som ingen menn forteller, men som jeg har hørt fra utallige damer. Damene liker ikke for stort utstyr, da det lett gjør vondt ved litt rough sex. De fleste vaginaer passer best med 10cm-15cm.

lthough there is wide anatomical variation, the length of the unaroused vagina of a woman of child-bearing age is approximately 6 to 7.5 cm (2.5 to 3 in) across the anterior wall (front), and 9 cm (3.5 in) long across the posterior wall (rear), making posterior fornix deeper than anterior. During sexual arousal the vagina expands in both length and width. Its elasticity allows it to stretch during sexual intercourse and during birth of offspring. The vagina connects the superficial vulva to the cervix of the deep uterus.

• Liker 1
Skrevet

Husk der er meter per sekund og ikke størrelsen som betyr noe ;)

Anonymous poster hash: 8f0f3...a2c
  • Liker 3
Skrevet

For min egen del er det ofte litt andre ting enn lengden på staken alene som gir tenning og nytelse. Det sies at den største erogene sonen er hjernen, og det stemmer for min del. Ta på meg uten at jeg er kåt, og det hele er like sensuelt som å hakke løk eller vaske dassen. Gjør det samme når jeg er kåt og pirret, og jeg kan klynke og tigge etter mer. Om du da er 10 eller 20 cm lang er likegyldig. Dessuten er det i den ytterste tredjedelen eller noe at jeg er mest følsom, så ...

Anonymous poster hash: 9b179...d5e

• Liker 1
Skrevet

Det er vel normalt. Har hatt menn med svært store peniser, men liker best de små jeg. Så glad for at min nye mann ikke har så diger. Tynn og ca samme size som deg. Synes det er helt passende. Har aldri vondt under sex lengre, og det hadde jeg før med de virkelig store guttene.

Anonymous poster hash: 9d8a7...de7
  • Liker 1
Skrevet

Vet du hva google er?

Hvis du ikke vet om 14 cm er passe, så er det helt andre ting du burde bekymre deg om er for lite av.

Lagt merke til at når du går på søkemotorer som feks Google, så kommer du til forum lik KG? Jeg kan ikke fatte at det skal være forbudt for en person å spørre et legitimt spørsmål om man lurer på noe, uten at det skal komme en eplekjekk bruker og slenge ut frasen "google it". Dette er et diskusjonsforum, TS har fremlagt et diskusjonstema. Jeg oppfatter deg som en frekk drittunge.

Forøvrig så er ikke "google" et verb. Det er et firma, et merkevare og en bestemt søkemotor. Jeg synes det er trist når mennesker effektivt deltar i en slags reklamekampanje for et bestemt firma og utelukker andre søkemotorer fordi de skal bruke forenklet nettbaby-språk. Jeg personlig anbefaler søkemotoren www.duckduckgo.com - etter min mening mange ganger bedre enn Google.

• Liker 2
Skrevet

Og ikke bry deg om slike innlegg som dette.

Vedkommende har sikkert ei dåse, så stor at til og med brøytebiler får plass :ol:

Anonymous poster hash: 3d66d...99e

Heisann, du virker bitter.

Skrevet

Ja, 14 cm er lite syns jeg.

Anonymous poster hash: ebee4...425
Skrevet

Heisann, du virker bitter.

Haha det er jeg ikke! Utstyret mitt er ca 18 cm, så jeg har mer enn nok!

Anonymous poster hash: 3d66d...99e

Skrevet

14 cm er synes jeg er helt perfekt størrelse! :)

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kallt en penis på 14cm stor jeg da, etter hva jeg har opplevd :) 20 cm hadde nok blitt i lengste laget for min del..! Tror ikke en eneste dame ville tenkt den var liten i hvertfall, for det er den ikke ;)

Anonymous poster hash: 42b01...f0c
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg ville kallt en penis på 14cm stor jeg da, etter hva jeg har opplevd :) 20 cm hadde nok blitt i lengste laget for min del..! Tror ikke en eneste dame ville tenkt den var liten i hvertfall, for det er den ikke ;)

Anonymous poster hash: 42b01...f0c

For min del er den ideell :).

Skrevet

Nei, det er den ikke. Lite er under 11-12. Slik som min :fnise: :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Høres helt perfekt ut, spør du meg. Ingen grunn til bekymring.

Anonymous poster hash: 138bc...663
Skrevet

Jeg kan trøste deg som har en sånn kølle. Det er sikkert like godt for din som for min.

AnonymBruker
Skrevet

Ja 14cm er lite men innenfor normalen. Jeg vil påstå at dersom en har 11-19cm lang penis og 9-14cm rundt penis er en innenfor normalen.

Men 14cm er fremdeles lite. De fleste kvinner foretrekker antakeligvis 14-22cm avhengig av hvor slappe de er i musa selv, og da ligger du på nedre delen av skalaen. Tenk på kuken din som en hånd i en hanske. Den skal helst passe perfekt. Hvis det er en dame med "stort" underliv kan det by på problemer, men for de fleste kvinner vil din penis være tilstrekkelig.

Anonymous poster hash: 9c06a...11f
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for at "skryte" men da er den 8 cm kortere enn min... Desverre jenter, jeg er forlovet så ikke så noen "fantasier" og forhåpninger... ;) In a next life maybe :)

Anonymous poster hash: e25c2...b26
AnonymBruker
Skrevet

Er sammen med en som har 12 cm. Ingenting er for lite om en er fantastisk i senga.

Anonymous poster hash: 04ec2...d92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...