Gå til innhold

er denne kjolen grei Christmas Outfitt?


sophiezpederseen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den var kanskje litt for kort på den ene siden?

egentlig ikke, hvertfall ikke på mæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er av typen som synes det er litt ubehagelig å komme over- eller underpynta i forhold til de fleste andre, så ville jeg faktisk undersøkt litt hvor mye hans familie pynter seg på julaften. Min erfaring er at dette varierer noe helt voldsomt fra familie til familie. Vi pynter oss ikke all verden, jeg har gjerne en enkel kjole som er bittelitt finere enn hverdagskjolene mine (eller en av hverdagskjolene med mer bling og finere sko og slikt), mannens familie pynter seg hakket mer, mens venninna mi sin familiegjerne har lange kjoler og masse fancy greier. Jeg tror uansett at ingen vil se ned på deg om du dukker opp i noe som litt midt-i-mellom-pynta, som jo denne kjolen er :) Men jeg er enig i at den er ALT for kort på den ene siden for et familieselskap. Men den sitter kanskje ikke like høyt på deg?



Anonymous poster hash: cd38f...58f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er av typen som synes det er litt ubehagelig å komme over- eller underpynta i forhold til de fleste andre, så ville jeg faktisk undersøkt litt hvor mye hans familie pynter seg på julaften. Min erfaring er at dette varierer noe helt voldsomt fra familie til familie. Vi pynter oss ikke all verden, jeg har gjerne en enkel kjole som er bittelitt finere enn hverdagskjolene mine (eller en av hverdagskjolene med mer bling og finere sko og slikt), mannens familie pynter seg hakket mer, mens venninna mi sin familiegjerne har lange kjoler og masse fancy greier. Jeg tror uansett at ingen vil se ned på deg om du dukker opp i noe som litt midt-i-mellom-pynta, som jo denne kjolen er :) Men jeg er enig i at den er ALT for kort på den ene siden for et familieselskap. Men den sitter kanskje ikke like høyt på deg?

Anonymous poster hash: cd38f...58f

hei nei den sitter nesten ved kne høyde på lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Jeg synes ikke den passer til et familieselskap i julen, men så er jeg så gammel at det teller sikkert ikke. Dessuten synes jeg faktisk man er mer pyntet med en bolero enn en cardigan til kjole, selv om andre her ikke liker bolero. Cardigan går jeg med til hverdags, ikke til en selskapskjole.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Christmas Outfit?

Også jeg som trodde det het "julekjole"...

Jeg har lyst til å sitere et svar på innlegg jeg skrev i en annen tråd, der jeg drev litt gjøn med disse engelskbrukerne og hadde noen innlegg på tysk:

"Nå er det vitterlig stor forskjell på hvor mange som forstår engelsk vs tysk. Og om folk ikke er så stødige på "sitt eget språk" (som du tydeligvis mener er et kriterie for å skrive på KG )slik at de velger å supplementere med engelske ord, gjør det deg noe?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i svigermoralder, og ville blitt svært lettet om svigerdatter kom i noe slikt, etter å ha sett alle kjoletrådene her på KG. Skuldrene er ikke noe problem, men ta på en strømpebukse med litt farge (ikke hudtonet 20 denier) så er du home safe i denne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...