Gå til innhold

er denne kjolen grei Christmas Outfitt?


sophiezpederseen

Anbefalte innlegg

Har bod sammen med samboeren min nå i 10 mnd , Denne julen er det aller første gang vi skal feire den sammen, Noen dager før julaften skal vi til Familien hans å feire julaften så må vi pakke å dra nedover dagen etter nemlig fordi at på 2 juledag skal vi opp til familien min for å feire der, noe jeg faktisk ikke har gjort på kjempe mange år, jeg er litt spent men jeg veit det kommer til å bli en helt spesiell jul i år fordi jeg får feire den med mannen i mitt liv, Julen handler jo om å omgås de man er glad i? :) Jeg Gleder meg kjempe mye, å Derfor vil jeg ikke dumme meg ut har bestilt en kjole på nett og lurte bare på om denne kjolen er Presentabel som en Jule Outfit ?

post-74779-0-47013200-1386235210_thumb.j

Endret av sophiezpederseen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes den var utrolig fin! Kanskje litt kort på ene siden, men så er jo den andre siden kjempe lang, he-he! :)

Den er enkel og har litt "klassisk" preg over seg. Jeg kunne godt brukt den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den var utrolig fin! Kanskje litt kort på ene siden, men så er jo den andre siden kjempe lang, he-he! :)

Den er enkel og har litt "klassisk" preg over seg. Jeg kunne godt brukt den.

Jeg syntes det er utrolig nydelig det var Derfor jeg bestilte den , Jeg syntes den var litt elegant og Classy med den lene siden kort og den andre siden lang , den gir litt personlig preg på kjolen.

Skal også ha et litt Klassisk smykke på meg som gir hele Outfiten litt liv :)

Endret av sophiezpederseen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outfitt? Fitt? Khm....

Anonymous poster hash: 220c5...239

beklager skrivefeil men har dysleksi.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke uten en cardigan eller bolero over. Den er alt for naken til juleselskap hos familie.



Anonymous poster hash: 60f4d...811
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke uten en cardigan eller bolero over. Den er alt for naken til juleselskap hos familie.

Anonymous poster hash: 60f4d...811 [/acron

ja har tenkt på det selv, men veit ikke helt hvilken farge eller hvor jeg skal kjøpe det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var kjempefin, og presentabel nok :)

Kos deg i julen :hug:

tusen takk, det skal jeg veit du ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker kjole, helt kurant så llenge du har strømpebukse under.

Anonymous poster hash: a8dee...772

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med sorte tette strømper under og en bolero i blå/lilla/rød/grønn vil den bli helt perfekt!

tusen takk for bra tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den ser kjempeteit ut, men sånn uavhengig av personlig smak er den absolutt passende til en julefeiring. Jeg synes bare ikke den er fin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du skulle aldri ha lagt ut den linken, jeg fant så mye fint der inne at jeg svidde av litt penger på ting jeg egentlig ikke trenger..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...