Gå til innhold

er denne kjolen grei Christmas Outfitt?


sophiezpederseen

Anbefalte innlegg

Jeg synes den ser kjempeteit ut, men sånn uavhengig av personlig smak er den absolutt passende til en julefeiring. Jeg synes bare ikke den er fin.

Hadde vært artig å se hva du liker :) Ser for meg at du har ganske dyr og klassisk smak? Vis meg noen festkjoler! :)

Anonymous poster hash: e7368...7a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Støtter forslag om mørk strømpebukse og en slags cardigan eller noe, men;

BOLERO ER IKKE GREIT. Grøss. Det er det styggeste plagget som fins.



Anonymous poster hash: 0a478...ccc
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter forslag om mørk strømpebukse og en slags cardigan eller noe, men;

BOLERO ER IKKE GREIT. Grøss. Det er det styggeste plagget som fins.

Anonymous poster hash: 0a478...ccc

Word.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle aldri ha lagt ut den linken, jeg fant så mye fint der inne at jeg svidde av litt penger på ting jeg egentlig ikke trenger.. :P

jeg veit det er så utrolig mye fint der inne du må liksom bare kjøpe noe + det er utrolig vanskelig å bestemme seg jeg måtte gå ned fra 10 kjoler til 1 og brukte 8 dager på å bestemme meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneeei... Begynner du å bytte ut "jul" med "christmas"? :(

La nå noen ord være norske!

Anonymous poster hash: fe4cb...b1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åneeei... Begynner du å bytte ut "jul" med "christmas"? :(

La nå noen ord være norske!

Anonymous poster hash: fe4cb...b1b

jeg bruker norske utrykke "jul" mest men følte bare for å skrive christmas her haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter forslag om mørk strømpebukse og en slags cardigan eller noe, men;

BOLERO ER IKKE GREIT. Grøss. Det er det styggeste plagget som fins.

Anonymous poster hash: 0a478...ccc

hvor får jeg kjøpr Cardigan ? har du noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På norsk sier vi "antrekk" :).

sier antrekk jeg også men følte bare for å skrive det akk der og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var den i størrelsen?

Anonymous poster hash: f10b9...417

den passet helt perfekt var jo bare one size men jeg som bruker smal passer den perfekt, vennindami som bruker medium prøvde denne å den passet faktisk ganske bra på henne også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den passet helt perfekt var jo bare one size men jeg som bruker smal passer den perfekt, vennindami som bruker medium prøvde denne å den passet faktisk ganske bra på henne også

Har du bestilt andre ting herfra? Vet du hvordan de pleier å være i størrelsen?

Var stoffet bra? Eller så det billig ut?

Synes de hadde så mye fint der!

Anonymous poster hash: f10b9...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en fin kjole synes jeg og den passer deg sikkert kjempefint! Det eneste jeg lurer litt på er om den siden som er kort nesten blir litt for kort for første julefeiring med familien hans? Men det må du jo nesten finne ut av selv, kanskje jeg bare er litt prippen når det gjelder slike ting. Du burde forresten aldri lagt ut den linken, jeg har nå sittet og kikket på ting i 45 min og er ganske sikker på at jeg skal kjøpe litt forskjellig jeg egentlig ikke trenger :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen var veldig fin og representabel. Jeg syns ikke du trenger noe over, de aller fleste kjoler har jo nakne skuldre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bestilt andre ting herfra? Vet du hvordan de pleier å være i størrelsen?

Var stoffet bra? Eller så det billig ut?

Synes de hadde så mye fint der!

Anonymous poster hash: f10b9...417

ja har bestilt iphone deksler, extansions og andre ting jeg er super fornøyd , litt usikker men hvordan de pleier å være i størrelse men pleier alltid kjøpe enten kjoler i smal eller one size. Jeg er alltid fornøyd.

stoffet var ganske deilig å ha på det var mykt og stoffet så ikkje billig ut egentlig så helt normalt ut .

ja der er jeg enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjolen var veldig fin og representabel. Jeg syns ikke du trenger noe over, de aller fleste kjoler har jo nakne skuldre

ja det veit jeg har sett litt rundt på forskjellige steder å der har de alle nakne skuldre , men jeg vil jo ikkje vise for mye hud liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en fin kjole synes jeg og den passer deg sikkert kjempefint! Det eneste jeg lurer litt på er om den siden som er kort nesten blir litt for kort for første julefeiring med familien hans? Men det må du jo nesten finne ut av selv, kanskje jeg bare er litt prippen når det gjelder slike ting. Du burde forresten aldri lagt ut den linken, jeg har nå sittet og kikket på ting i 45 min og er ganske sikker på at jeg skal kjøpe litt forskjellig jeg egentlig ikke trenger :)

jeg syntes egentlig ikke den er for kort på den korte siden siden jeg er så lav så den blir ikke så kjempe kort, skal uansett ha strømpebukse under :-) he he unskyld, ja man blir sittende der å bare MÅ kjøpe et eller annet, men man klare ikke alltid bestemme seg , så man kjøper litt forskjellige ting :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...