Gå til innhold

er denne kjolen grei Christmas Outfitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har bod sammen med samboeren min nå i 10 mnd , Denne julen er det aller første gang vi skal feire den sammen, Noen dager før julaften skal vi til Familien hans å feire julaften så må vi pakke å dra nedover dagen etter nemlig fordi at på 2 juledag skal vi opp til familien min for å feire der, noe jeg faktisk ikke har gjort på kjempe mange år, jeg er litt spent men jeg veit det kommer til å bli en helt spesiell jul i år fordi jeg får feire den med mannen i mitt liv, Julen handler jo om å omgås de man er glad i? :) Jeg Gleder meg kjempe mye, å Derfor vil jeg ikke dumme meg ut har bestilt en kjole på nett og lurte bare på om denne kjolen er Presentabel som en Jule Outfit ?

post-74779-0-47013200-1386235210_thumb.j

Endret av sophiezpederseen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den var utrolig fin! Kanskje litt kort på ene siden, men så er jo den andre siden kjempe lang, he-he! :)

Den er enkel og har litt "klassisk" preg over seg. Jeg kunne godt brukt den.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes den var utrolig fin! Kanskje litt kort på ene siden, men så er jo den andre siden kjempe lang, he-he! :)

Den er enkel og har litt "klassisk" preg over seg. Jeg kunne godt brukt den.

Jeg syntes det er utrolig nydelig det var Derfor jeg bestilte den , Jeg syntes den var litt elegant og Classy med den lene siden kort og den andre siden lang , den gir litt personlig preg på kjolen.

Skal også ha et litt Klassisk smykke på meg som gir hele Outfiten litt liv :)

Endret av sophiezpederseen
Skrevet

Outfitt? Fitt? Khm....

Anonymous poster hash: 220c5...239

• Liker 10
Skrevet

Outfitt? Fitt? Khm....

Anonymous poster hash: 220c5...239

beklager skrivefeil men har dysleksi.

• Liker 11
Skrevet

Ikke uten en cardigan eller bolero over. Den er alt for naken til juleselskap hos familie.

Anonymous poster hash: 60f4d...811
  • Liker 1
Skrevet

Synes den var kjempefin, og presentabel nok :)

Kos deg i julen :hug:

• Liker 1
Skrevet

Ikke uten en cardigan eller bolero over. Den er alt for naken til juleselskap hos familie.

Anonymous poster hash: 60f4d...811 [/acron

ja har tenkt på det selv, men veit ikke helt hvilken farge eller hvor jeg skal kjøpe det

Skrevet

Synes den var kjempefin, og presentabel nok :)

Kos deg i julen :hug:

tusen takk, det skal jeg veit du ^^

Skrevet

Vakker kjole, helt kurant så llenge du har strømpebukse under.

Anonymous poster hash: a8dee...772

• Liker 1
Skrevet

Med sorte tette strømper under og en bolero i blå/lilla/rød/grønn vil den bli helt perfekt!

Skrevet

Lekker! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den?

Skrevet

Med sorte tette strømper under og en bolero i blå/lilla/rød/grønn vil den bli helt perfekt!

tusen takk for bra tips :)

Skrevet

Jeg synes den ser kjempeteit ut, men sånn uavhengig av personlig smak er den absolutt passende til en julefeiring. Jeg synes bare ikke den er fin.

• Liker 3
Skrevet

Ja, ja og ja!

Den blir du nok fin i, var nydelig:)

Skrevet

Det går absolutt an å bruke den! :)

Skrevet

Jeg synes den var kjempefin! :)

Anonymous poster hash: ae1a4...bc0
Skrevet

Ja, ja og ja!

Den blir du nok fin i, var nydelig:)

tack :-)

Skrevet

Du skulle aldri ha lagt ut den linken, jeg fant så mye fint der inne at jeg svidde av litt penger på ting jeg egentlig ikke trenger..:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...