Gå til innhold

Hva er din logiske forklaring?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke kunst. Det er markering. De deler opp sine områder og hvem som tilhører hvem. Bor på landet selv og de har heldigvis ikke oppdaget oss enda. Eller så finner de oss ikke spesielt interessante, deres tap. Så alle er hjertelig velkomne når "dommedag" kommer. En gang i 2014, mayaene feilkalkulerte.

Anonymous poster hash: 03326...2fb

Neida, mayaene hadde helt rett de. De hadde den lille seremonien sin og så la de bort den gamle kalenderen. Vi kunne jo se seremonien på TV alle sammen. Det var ganske lite spektakulært, så jeg ble litt skuffa, må jeg si. Er jo mere party på en alminnelig nyttårsaften. lizm...

Eller, hvis man er tilhenger av romvesner og apokalypseteorien, så er det noen som må huske å takke Doktoren...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at mennesker står bak noen av disse kornsirklene, men jeg nekter å tro at mennesker står bak absolutt alle.

Når mennesker sitter på åser og holder utkikk natten igjennom med diverse utstyr til å se bedre om natten og ikke ser en eneste ting før sola står opp, og det viser seg å være et gigantisk, symmetrisk og utrolig avansert mønster nekter jeg å tro at det er usle "moroklumper" som står bak.

Hvordan visste de at det skulle komme en kornsirkel akkurat der akkurat da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er mennesker som lager dem når man ser de intrikate mønstrene.. Vet ikke om jeg tror det er noen logisk forklaring. Kanskje jeg tror det er utenomjordiske..? :fnise:

Det er folk som lager kornsirkler på forespørsel. De har laget utrolig intrikate mønstre. Så jo, det er mennesker bak alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er UFO'er. Hahaha. Alt dette med area 51 og alt gjør meg helt nervevrak. Jeg er klar for alien attack!

OmG! Ikke si det er for seint å gjemme seg! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konsekvensen av manglende fokus på realfag og kritisk tenkning i skolen ser man tydelig i denne tråden.



Anonymous poster hash: cc19d...b3f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper det er magnetisme fra jordunderflaten som møter energibølger fra f.eks. sola.

Det pleier man å kalle nordlys.

Anonymous poster hash: ba0fb...05d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de er snille! De lager jo fin kunst i åkrene våre! :fnise:

Jada, og bøndene er sikkert fornøyd med nedtrampingen de også.

Anonymous poster hash: ba0fb...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter å ser litt på TV2 der det er et program om kornsirklene rundt forbi. Jeg syntes det er utrolig interessant! Har du noen teori på hva det kan komme av?

Mennesker med tau og planker..

Anonymous poster hash: de645...da9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter å ser litt på TV2 der det er et program om kornsirklene rundt forbi. Jeg syntes det er utrolig interessant! Har du noen teori på hva det kan komme av?

Hurragutter med målesnører, planker, godt humør og en anelse for mye fritid.

Jeg syns "bevisene" for at sirklene er laget av en høyere intelligens er komiske.

"For perfekte", etc. Jeez. Hvis en ufo-entusiast er i stand til å forstå at geometrien er perfekt, så kan nok en annen person konstruere den etter en gitt plan.

Endret av Mann 42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurragutter med målesnører, planker, godt humør og en anelse for mye fritid.

Jeg syns "bevisene" for at sirklene er laget av en høyere intelligens er komiske.

"For perfekte", etc. Jeez. Hvis en ufo-entusiast er i stand til å forstå at geometrien er perfekt, så kan nok en annen person konstruere den etter en gitt plan.

Jeg har ingen formening om hvordan de er laget, men jeg syns planketeorien ikke holder. Mulig det er noe magnetisme eller noe greier, kulelyn er nevnt, I don't know. Men planker og tau? Når folk er overalt rundt og observerer? Det virker jo ikke så sannsynlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen formening om hvordan de er laget, men jeg syns planketeorien ikke holder. Mulig det er noe magnetisme eller noe greier, kulelyn er nevnt, I don't know. Men planker og tau? Når folk er overalt rundt og observerer? Det virker jo ikke så sannsynlig.

ER folk over alt og observerer? Ute på landet? Sitter folk om nettene og våker over rug-åkrene? Nei, det gjør de jo ikke. De får et WTF??!-øyeblikk når de konfronteres med kunstverket neste dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER folk over alt og observerer? Ute på landet? Sitter folk om nettene og våker over rug-åkrene? Nei, det gjør de jo ikke. De får et WTF??!-øyeblikk når de konfronteres med kunstverket neste dag.

Men NÅR de gjør det, og det gjør de jo, ifølge den dokumentaren som gikk, og så er den der når grålysningen kommer. Så hvordan lages den da? Av folk med planker og tau, midt i mørket, helt stille, uten lys? Jeg vet ikke. Jeg syns bare det høres usannsynlig ut at alle er laget av folk.

Og plansjer og tegninger? Den ene sirkelen var i en maisåker. Med mais høyere enn folk. Hvordan kan de beregne nøyaktig hvor mer eller mindre perfekte geometriske figurer når de ikke kan se hva de driver med og hvor de er?

Nei, det er nok ikke aliens, selv om det hadde vært kult. Tror nok det har en naturlig forklaring. Men jeg tror ikke at alle disse er laget av plankefolk, selv om flere sikkert er det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Hei jeg er et super intelligent romvesen, med teknologi til å fly fortere enn lyset.

Jeg drar derfor til jorda for å lage kornsirkler som kan lages av en planke og tau, før jeg drar igjen, uten å gi noe annet tegn på at jeg eksisterer.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ingen formening om hvordan de er laget, men jeg syns planketeorien ikke holder. Mulig det er noe magnetisme eller noe greier, kulelyn er nevnt, I don't know. Men planker og tau? Når folk er overalt rundt og observerer? Det virker jo ikke så sannsynlig.

Alle disse "observatørene" er en fjær som har blitt til 10 høns. Noen har vært i nærheten en gang før men ikke sett noe, og så baller historien på seg til de satt og stirret på jordet hele natten og så at den plutselig bare oppstod.

Anonymous poster hash: cc19d...b3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse "observatørene" er en fjær som har blitt til 10 høns. Noen har vært i nærheten en gang før men ikke sett noe, og så baller historien på seg til de satt og stirret på jordet hele natten og så at den plutselig bare oppstod.

Anonymous poster hash: cc19d...b3f

Det er godt mulig. Jeg har ikke satt meg enormt inn i det, men så altså denne dokumentaren. Ble ikke klokere av den. Men dersom det er slik at det er visse områder hvor det er mer enn andre, så er det jo ikke umulig at ting har blitt observert. I don't know.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men NÅR de gjør det, og det gjør de jo, ifølge den dokumentaren som gikk, og så er den der når grålysningen kommer. Så hvordan lages den da? Av folk med planker og tau, midt i mørket, helt stille, uten lys? Jeg vet ikke. Jeg syns bare det høres usannsynlig ut at alle er laget av folk.

Og plansjer og tegninger? Den ene sirkelen var i en maisåker. Med mais høyere enn folk. Hvordan kan de beregne nøyaktig hvor mer eller mindre perfekte geometriske figurer når de ikke kan se hva de driver med og hvor de er?

Nei, det er nok ikke aliens, selv om det hadde vært kult. Tror nok det har en naturlig forklaring. Men jeg tror ikke at alle disse er laget av plankefolk, selv om flere sikkert er det.

Ja, akkurat, folk med trakkeplanker, målesnører og en plan, i mørket, uten lys. Men i måneskinn.

Du skulle forsøke å gå ut i "mørket" en gang i blant, og du vil ganske snart oppdage at det stort sett aldri er HELT mørkt. Og slik det mennesklige øyet er konstruert, så har det potensiale til å bli 50.000 ganger mer lysfølsomt enn det vanligvis er i dagslys. Det har med reaktiviteten og metabolismen til det lysfølsomme stoffet som trigger respons i en gitt tapp eller stav på netthinnen. Stoffet bygges opp kontinuerlig, og til slutt er det så høye konsentrasjoner at det trigges av helt minimale mengder lys. Du kan se svært godt i mørket, så lenge det er litt måneskinn eller stjerneklart.

Og det finnes overhodet ingen naturlige forklaringer på de kompliserte mønstrene man nå for tiden forbinder med kornsirkler. Hadde det dreid seg om helt enkle sirkler, så ville jeg akseptert små virvelvinder. Men det er jo ikke det man snakker om når man sier "kornsirkel".

Jeg tror ikke noe på at det er sett sirkler i maisåkre. En maisåker har tykke stengler som rager over 2 meter i været, og de står langt fra hverandre. Link, or it didn`t happen!

Endret av Mann 42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse "observatørene" er en fjær som har blitt til 10 høns. Noen har vært i nærheten en gang før men ikke sett noe, og så baller historien på seg til de satt og stirret på jordet hele natten og så at den plutselig bare oppstod.

Anonymous poster hash: cc19d...b3f

Kanskje de satt på jordet og observerte, men så hadde de forutsett at det kom til å bli kjedelig, så de tok med seg litt tjall eller noen flasker vin, og begynte å tenke på noe helt annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...