Gå til innhold

Filmen om dyremishandling som ble postet i Falsk Canada goose-tråden, noen som kan hjelpe meg å finne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var en kvinnelig reporter og så ble det vist noen klipp. Noen som kan hjelpe da?



Anonymous poster hash: cdd84...4df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badabing

Jeg orker ikke å søke opp så du får direktelink i tilfelle jeg får se et eller annet makabert, men du skal få det opp om du søker på "Olivia Munn reveals Chinese fur farms" eller noe lignende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fikk jeg slettet ja :)

Anonymous poster hash: de8eb...301

På sin plass.

Anonymous poster hash: 1015d...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de gjorde det når jeg spurte om det, så det var på sin plass etter alt det drittsnakket som ble sagt der ja.

Endret av jenni85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de gjorde det når jeg spurte om det, så det var på sin plass etter alt det drittsnakket som ble sagt der ja.

Det var det jeg mente. Hets og drittslenging fra ende til annen :(

Anonymous poster hash: 1015d...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de gjorde det når jeg spurte om det, så det var på sin plass etter alt det drittsnakket som ble sagt der ja.

Vel, jeg er helt uenig. Jeg var ikke aktiv i tråden, men det var en viktig tråd for å opplyse idioter som deg. Du burde skamme deg så jævli!

Anonymous poster hash: cdd84...4df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er helt uenig. Jeg var ikke aktiv i tråden, men det var en viktig tråd for å opplyse idioter som deg. Du burde skamme deg så jævli!

Anonymous poster hash: cdd84...4df

på an igjen.

Anonymous poster hash: de8eb...301

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss bare la det ligge... jeg er også uenig i utgangspunktet for den tråden, men den ble uansett veldig useriøs.



Anonymous poster hash: 1015d...98e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss bare la det ligge... jeg er også uenig i utgangspunktet for den tråden, men den ble uansett veldig useriøs.

Anonymous poster hash: 1015d...98e

Hva vet du om utgangspunktet til denne tråden? Jeg skulle vise filmen til samboeren min og en venn.

Anonymous poster hash: cdd84...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det dette handler om? Nekter å søke opp filmen. Vil ikke ha slike bilder i hodet nå.

Anonymous poster hash: 33f3a...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble mye avsporing i tråden, men likevel. Det var et viktig budskap. De ekte jakkene er dyre og veldig populære. Veldig mange kjøper fake i god tro. Skulle ønske moderator bare slettet det useriøse, endret trådtittel og beskrivelse og latt den stått. Slik at flere blir opplyst om hvor slike fake jakker egentlig kommer i fra og hva man egentlig støtter ved å kjøpe. :)

Anonymous poster hash: 66527...30d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva vet du om utgangspunktet til denne tråden? Jeg skulle vise filmen til samboeren min og en venn.

Ikke denne tråden, jeg siktet til den forrige.

Det ble mye avsporing i tråden, men likevel. Det var et viktig budskap. De ekte jakkene er dyre og veldig populære. Veldig mange kjøper fake i god tro. Skulle ønske moderator bare slettet det useriøse, endret trådtittel og beskrivelse og latt den stått. Slik at flere blir opplyst om hvor slike fake jakker egentlig kommer i fra og hva man egentlig støtter ved å kjøpe. :)

Der kan jeg være enig i. Temaet er kjempeviktig, det var bare det at den forrige tråden avsporet fullstendig.

Anonymous poster hash: 1015d...98e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...