Gå til innhold

Merker dere personligheten til en mann når han jukker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid lurt på dette. Om det er noen forskjell i hvordan ulike typer menn puler: Hissige, trauste og rolige, følsomme, dominerende osv. Så jenter, hva sier dere?



Anonymous poster hash: fabee...b8d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merker i alle fall stor forskjell på han jeg er sammen med nå og min ex. Min ex gav faen i meg, mens min nåværende kjæreste tar hensyn samtidig som han kan ta tak og snu meg rundt (noe jeg har sagt at jeg liker at han gjør) for det handler ikke helt om hva man gjør men litt om hvordan man gjør det. Min nåværende kjæreste er jo veldig redd for at jeg skal slå hodet i veggen osv selv om han kan være litt hardbar. Jeg liker at han er hardbar da :) i begynnelsen var han veldig forsiktig, men nå har vi blitt godt kjent seksuelt så da er det vel lettere for han å vite hva som er ok og ikke :)

Min ex var hissig, og han var jo også stygg med meg ellers. Man kan være dominerende selv om man er følsom. Han jeg er sammen med nå er jo bare verdens snilleste mann, men det betyr ikke at sexen vår er pusete :)



Anonymous poster hash: 0e542...4d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en ff i sommer som til vanlig var litt frekk mot meg, men som gjorde alt for at jeg skulle ha det bra i senga! Holdt ut det lengste han kunne og tok det ganske rolig (selv om jeg er fan av pumpesex da høhø). Han jeg driver på med nå er veldig snill og ikke cocky på noen måte, men kjører på ganske hardt og fort. Så min erfaring er at personligheten ikke har noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...