Gå til innhold

Rommet begynner plutselig å gå rundt litt før jeg sovner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rett som det er blir jeg skikkelig svimmel og det virker som om rommet begynner å gå rundt når jeg ligger i senga eller slapper av. Jeg har ikke drukket alkohol eller noe i den duren, rommet begynner bare plutselig å gå rundt (det føles akkurat ut som om jeg har spinnet rundt og rundt slik som barn gjør innimellom), og det er skikkelig ekkelt.

Jeg må sette meg opp eller reise meg opp for å få dette bort, før jeg kan legge meg igjen. Noen andre som har vært borti lignende eller som vet om noe jeg kan gjøre?



Anonymous poster hash: 3963d...359
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, jeg ligger helt stille i senga, og plutselig begynner det å gå rundt inne i hodet mitt. Jeg kan rett og slett bli litt kvalm noen ganger.

- TS



Anonymous poster hash: 3963d...359
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det slik noen ganger og det har hjulpet å få tak i ei pute til. Nå ligger jeg litt høyt og ingenting sviver lengre.



Anonymous poster hash: 5418d...6fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sliti med det samme. Det kom bare plutselig da jeg lå nede og lå stille i 5-10 min. Var så svimmel og kvalm, legene har faktisk ikke finni ut hvorfor, så er på undersøkelse. Men hvis det vedvarer noen dager/uker, så anbefaler jeg deg å dra til lege. Ta noen blodprøver i starten for å utelukke.



Anonymous poster hash: c0d1e...255
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...