Gå til innhold

Pensko/Hæler: Ramler av ved hælen når jeg tar skritt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De kipper? Da er de nok litt for store. Det finnes en sånn dings du kan lime på bak i hælen dersom de er for store, kanskje det kan være noe? Aner ikke hva det heter, men du får kjøpt det på skobutikker.



Anonymous poster hash: f16bf...488
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt hvis de er for store, for jeg sliter virkelig med å finne riktig størrelse. Måtte bestille fra utlandet, og kan virkelig ikke ha de mindre for da dør tærne mine. Men ja, hadde håpet på en løsning som man kan putte opp i skoene eller "gjøre dem smalere" :P



Anonymous poster hash: e7748...032
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i bryllup i sommer og hadde samme problem. Vet at de selger et slags innlegg som man kan legge bak i hælen på skoen, men det var jo for sent i og med at jeg ikke oppdaget dette før vi var på vei til kirken i siste liten.

I ren desperasjon fant jeg frem et tynt libresse truseinnlegg som jeg klippet i passe store biter og limte bakerst i skoen. Dette fungerte utmerket! I ettertid har jeg testet sånne innlegg som man kjøper på skobutikken, men synes ærlig talt libressene mine funket bedre! :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pretty small shoes London :)

Nå går jeg rundt i stua med BIND i skoene (tom for truseinnlegg), det funket! Men skulle fortsatt vært noe som teipet skoene fast merker jeg, føler meg ikke helt trygg. Har lagt bandaske rundt fot og sko, så nå går jeg rundt i stua og faller og knøler, hihi. Håper jeg venner meg til det.

Ts



Anonymous poster hash: e7748...032
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pretty small shoes London :)

Har også bestilt derfra. De kan tilpasse skoene i nøyaktig din str hvis du spør om det og sender målene dine.

Endret av Chouchou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...