Gå til innhold

Hvorfor er norske damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I følge den def. du fremlegger blir jeg da "feminist"

Da er det utdannelsen. Blir en stor forskjell.

Men når er det det går fra å være femi til maskulint? Den dagen man er ferdig å studere? Når man begynner å studere? En eller annen gang midt i studiene? Mannlige kokker er normale menn som liker å lage mat de også, så da lurer jeg på når interesse for mat slutter å være feminint.

Det er uansett litt merkelig... 2 menn som har like stor interesse av å lage mat. Han ene valgte å bli kokk, mens han andre valgte å bli noe annet... Brannmann, advokat, politi, lege, butikkeier... De har samme interesse, men hos han som ikke valgte å bli kokk, blei interessen feminin, utelukkende fordi han valgte et annet studie. Det er jo snålt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri brukt sminke utenom på scene. Har en del forskjellige hudkremer. Teller det? Vil du i så fall ta noe av verktøyet mitt, så jevnes det ut.

Har dere stjålet hudkremer også? :sjokkert: Ja, trenger en skrutrekker, skal ut å skru noe sammen nå.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Hvorfor er norske menn så lite mandige?

Er de det da? Jeg har inntrykk av at norske kvinner og menn utfyller hverandre ganske så bra.

Anonymous poster hash: 10c79...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at dette er skråblikk og generaliseringer men likevel.. Hvorfor ser ikke jeg det samme som trådstartene av denne og lignende tråder? Hvorfor ser jeg mangfoldet? Det lurer jeg på noen ganger..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet at dette er skråblikk og generaliseringer men likevel.. Hvorfor ser ikke jeg det samme som trådstartene av denne og lignende tråder? Hvorfor ser jeg mangfoldet? Det lurer jeg på noen ganger..

Et ønske om å provosere, kanskje?

Anonymous poster hash: 10c79...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg tilby gruppeterapi?

Nytteløst, jeg drepte alle psykologene mine

352008.png

Endret av Haru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ønske om å provosere, kanskje?

Anonymous poster hash: 10c79...7a5

ja, mulig.. men det har vært mange andre tilsvarende tråder med samme tema så noen må tydeligvis mene dette på alvor. Dem om det, jeg forholder meg til det jeg ser og det er veldig variert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, mulig.. men det har vært mange andre tilsvarende tråder med samme tema så noen må tydeligvis mene dette på alvor. Dem om det, jeg forholder meg til det jeg ser og det er veldig variert.

Ja, skjønner godt hva du mener. :)

Det er vel kanskje noe med at om man ikke lykkes i livet så er det enkleste å legge skylden på alle andre (kvinnene).

Anonymous poster hash: 10c79...7a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Så mandige?

Anonymous poster hash: 60188...46f

Selvstendige?

Anonymous poster hash: 10c79...7a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså det der med dårlig lukt er direkte motbydelig. Ingen andre steder i verden har jeg opplevd at kvinner går rundt å lukter enten kjønn eller bare gammel svette, og det verste av alt er at det på ingen måte er uvanlig her til lands. Som verdens mest liberale og kvinnevennlige menn får vi fryktelig lite igjen for det, så vi får håpe det skjer noen drastiske naturlige endringer etterhvert når vi styrter mot økonomisk krise, så mye som disse kvinnene tar opp gjeld til husene sine gjennom jobber som bare er samfunnsutgifter.

Seriøst? Normale norske kvinner lukter vel ikke fælt? Dersom noen lukter, er det vel heller kvinner fra f.eks. sydligere land - vet ikke om de svetter mer, men det lukter i alle fall mer.

Endret av Sommerfugl90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det rart da? Dere stjal sminken vår.

Hehe, men leeeenge før det stjal dere buksene våre.. :fnise:

Anonymous poster hash: e6eae...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha enda en dame om hvor mye menn hater damer, er det mulig?

Du mener en tråd? Men enig med deg, det er litt i overkant mange slike tråder.

Kanskje noen har det som hobby? :vetikke:

Anonymous poster hash: 10c79...7a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du mener en tråd? Men enig med deg, det er litt i overkant mange slike tråder. Kanskje noen har det som hobby? :vetikke:Anonymous poster hash: 10c79...7a5

Hahaha. For en skrivefeil :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...