Gå til innhold

Hvorfor er norske damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, de er så selvstendige, karrierebevisste og sterke at det er ikke måte på.

Anonymous poster hash: 3c9a6...da8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er så "selvstendige", karrierebevisste og sterke at det er ikke måte på.

Anonymous poster hash: 3c9a6...da8

Å ta jobber gjennom kvotering, og ta en utdanning mamma og pappa og hele skolevesnet har pusha på for at hun skal få, og å føle seg så desperat alene at de måe lese om hverandres liv gjennom blogger og reality er altså kvinners definisjon av selvstendighet? haha jeg ler, faktisk helt seriøst også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når de blir gamle da er de fremdeles såååå attraktive, og det å være singel er storveis. Jeg vet ikke om det er dem selv eller andre de forsøker å overbevise.

Anonymous poster hash: 3c9a6...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ts mener kalde. Altså som barnløse, kyniske, lite varme, overvektige og feite osv. Svar - fordi vi lar dem få lov, merkelig nok. Men det finnes vel nok av traumatiserte stakkars elitemenn som vil ha minst mulig musefeller å gå i på nytt, for mye å trakte etter er virkelig ikke disse norske beistene av noen kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norske kvinner er kun mandige når det gjelder utseende. Feite lår, store mager, ansiktshår og dårlig lukt. De er fremdeles ikke i stand til å lukeparkere, tenke analytisk, betjene et sikringsskap eller vite hva offside er.



Anonymous poster hash: bb03c...71c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amen,

Lenge leve gode gamle kjønnsroller. La menn være menn og kvinner være kvinner.



Anonymous poster hash: 60188...46f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ts mener kalde. Altså som barnløse, kyniske, lite varme, overvektige og feite osv. Svar - fordi vi lar dem få lov, merkelig nok. Men det finnes vel nok av traumatiserte stakkars elitemenn som vil ha minst mulig musefeller å gå i på nytt, for mye å trakte etter er virkelig ikke disse norske beistene av noen kvinner.

. Sukk! Er norsk kvinne og vet det.

Anonymous poster hash: 3c9a6...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså ærlig talt.

Som kvinne setter meg min stolthet i det å være kvinne, hvorfor skal vi på død og liv skulle kunne gjøre alt selv og hvorfor skal vi ikke "cater to our men"

Er det rart folk er utro?



Anonymous poster hash: 60188...46f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske kvinner er kun mandige når det gjelder utseende. Feite lår, store mager, ansiktshår og dårlig lukt. De er fremdeles ikke i stand til å lukeparkere, tenke analytisk, betjene et sikringsskap eller vite hva offside er.

Anonymous poster hash: bb03c...71c

Altså det der med dårlig lukt er direkte motbydelig. Ingen andre steder i verden har jeg opplevd at kvinner går rundt å lukter enten kjønn eller bare gammel svette, og det verste av alt er at det på ingen måte er uvanlig her til lands. Som verdens mest liberale og kvinnevennlige menn får vi fryktelig lite igjen for det, så vi får håpe det skjer noen drastiske naturlige endringer etterhvert når vi styrter mot økonomisk krise, så mye som disse kvinnene tar opp gjeld til husene sine gjennom jobber som bare er samfunnsutgifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TheRighteous

Altså det der med dårlig lukt er direkte motbydelig. Ingen andre steder i verden har jeg opplevd at kvinner går rundt å lukter enten kjønn eller bare gammel svette, og det verste av alt er at det på ingen måte er uvanlig her til lands. Som verdens mest liberale og kvinnevennlige menn får vi fryktelig lite igjen for det, så vi får håpe det skjer noen drastiske naturlige endringer etterhvert når vi styrter mot økonomisk krise, så mye som disse kvinnene tar opp gjeld til husene sine gjennom jobber som bare er samfunnsutgifter.

Hæ? Går mange kvinner i Norge rundt å lukter kjønn og gammel svette? Har ikke merket noe særlig til det akkurat.. Syns heller kvinner i sydligere strøk ofte lukter svette osv.. (sikkert pga varmen).

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden var så latterlig at den var interessant



Anonymous poster hash: d8b7c...95b
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Går mange kvinner i Norge rundt å lukter kjønn og gammel svette? Har ikke merket noe særlig til det akkurat.. Syns heller kvinner i sydligere strøk ofte lukter svette osv.. (sikkert pga varmen).

Det er fordi de nettopp har sugd av typen eller han de er utro med, og ikke engang gidder å pusse tennene før de skal ut blant folk. Svettelukt blant kvinner er helt vanlig i drosja/bussen, på matbutikken, på arbeidsplassen osv. Det er ekkelt, særlig når de prøver å tildekke det med parfyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sagarmatha

Er det rart da? Dere stjal sminken vår.

Har aldri brukt sminke utenom på scene. Har en del forskjellige hudkremer. Teller det? Vil du i så fall ta noe av verktøyet mitt, så jevnes det ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mandige?

Anonymous poster hash: 60188...46f

Fordi de feminine damene stakk av fra norske menn på 80-tallet og slo seg ned i utlandet, vel.

Anonymous poster hash: 2a9a9...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når de blir gamle da er de fremdeles såååå attraktive, og det å være singel er storveis. Jeg vet ikke om det er dem selv eller andre de forsøker å overbevise.

Anonymous poster hash: 3c9a6...da8

Var det menn tråden handlet om, da?

Tror ts mener kalde. Altså som barnløse, kyniske, lite varme, overvektige og feite osv.

Norske kvinner er kun mandige når det gjelder utseende. Feite lår, store mager, ansiktshår og dårlig lukt.

Anonymous poster hash: bb03c...71c

Om det er dette dere forbinder med å være mandig, og dere ser på dere selv som mandige, så burde det kanskje være en tankevekker det dere har ramset opp her.

Endret av pantertante
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...