Gå til innhold

Hvorfor er norske damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var det menn tråden handlet om, da?

Det var norske kvinner jeg snakket om. Se tråden der de ikke føler seg truet av yngre jenter.

Anonymous poster hash: 3c9a6...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Ja, de er så selvstendige, karrierebevisste og sterke at det er ikke måte på.

Anonymous poster hash: 3c9a6...da8

Hvis jeg bare skulle ha sittet pent og pyntelig hjemme og ikke arbeidet, hadde jeg vært død forlengst. Du vet kanskje ikke at kvinner trenger inntekter for å klare seg?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv litt mer da tinder, dette var veldig gøy.

Hva med norske kvinners forhold til seksualitet? Karriere? Maktfordeling i samfunnet? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg bare skulle ha sittet pent og pyntelig hjemme og ikke arbeidet, hadde jeg vært død forlengst. Du vet kanskje ikke at kvinner trenger inntekter for å klare seg?

Det å ha en jobb er vel ikke det som regnes som karrierebevist. Men det er en jævla epedemi at vi tilbyr disse kvinnene utdanning som de blir holdt i hånden gjennom for å fylle en eller annen lederkvote som symbol. eks kvinnelig forsvarssjefer som aldri har vært ute i feltarbeid, men likevel valser inn som kvoterte ledere og sutrer over mannsjåvinisme når de naturlig nok ikke får noen respekt av å holde på sånn. kvinnelige ledere som ikke forstår at det å være i lederstilling ikke automatisk gir autoritet, respekt eller innflytelse, eller noe så idiotisk som at vi har hatt kvinnelige forsvarsministiere som aldri har utført førstegangstjenesten. Slike "karrierebevisste" kvinner som karrer til seg det minimume av det de trenger teoretisk, og går rett inn i stillinger og tror de har oppnådd noe, klager om mobbing eller seksuell trakassering når inkompetansen viser seg osv, og bare er barn med mye makt, det er problemet med norske kvinner. aldri har jeg hørt en mann kalle seg "karrierebevisst" for menn er karriere jobb, og jobb er gjerne livet, uten at man trenger å poengtere det, men disse kjerringene gjør et større poeng av deres mål og ønsker, en den faktiske kompetansen og produksjonen de står for. Slike kvinner har landet ikke bruk for.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De vil vise alle at de ikke er svake, uselvstendige, osv. Noe som samfunnet har fått dem til å være over lengre tid.

Anonymous poster hash: 73ce8...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vikingblod:) Vi må ha godt skotøy forå labbe i snø. Vi må ha gode klær mot kulde. Vi blir ikke oppdratt til å bli noe prinsesser fordi fedrene våre også vil ha oss selvstendige. Vi måker snø selv, vi later ikke som om vi ikke får til for ikke å såre mannens ego..for vi er vel relativt handy de fleste. Vi har kanskje en større benstruktur enn i andre land, evolusjon..måtte vel sakte men sikkert tilpasset vær og vind og utfordringer vi møtte. Har en skillsmisse på 50 % så er det jo best å kunne skifte lyspærer og løfte bæreposene selv. Har jo ikke noe valg. En god kombinasjon. Pappa har lært meg gutteting fra jeg var liten.



Anonymous poster hash: 2e0c5...178
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det å ha en jobb er vel ikke det som regnes som karrierebevist. Men det er en jævla epedemi at vi tilbyr disse kvinnene utdanning som de blir holdt i hånden gjennom for å fylle en eller annen lederkvote som symbol. eks kvinnelig forsvarssjefer som aldri har vært ute i feltarbeid, men likevel valser inn som kvoterte ledere og sutrer over mannsjåvinisme når de naturlig nok ikke får noen respekt av å holde på sånn. kvinnelige ledere som ikke forstår at det å være i lederstilling ikke automatisk gir autoritet, respekt eller innflytelse, eller noe så idiotisk som at vi har hatt kvinnelige forsvarsministiere som aldri har utført førstegangstjenesten. Slike "karrierebevisste" kvinner som karrer til seg det minimume av det de trenger teoretisk, og går rett inn i stillinger og tror de har oppnådd noe, klager om mobbing eller seksuell trakassering når inkompetansen viser seg osv, og bare er barn med mye makt, det er problemet med norske kvinner. aldri har jeg hørt en mann kalle seg "karrierebevisst" for menn er karriere jobb, og jobb er gjerne livet, uten at man trenger å poengtere det, men disse kjerringene gjør et større poeng av deres mål og ønsker, en den faktiske kompetansen og produksjonen de står for. Slike kvinner har landet ikke bruk for.

Nei, huffameg. Deskulle vært giljotinert hele gjengen. Ta livet av jentebabyer med det samme. Slike menn som deg vil gamle Norge ha, vet du. Du er et strålende eksempel på en ekte mann! Hvor langt har du drevet det til selv her i livet, da?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å ha en jobb er vel ikke det som regnes som karrierebevist. Men det er en jævla epedemi at vi tilbyr disse kvinnene utdanning som de blir holdt i hånden gjennom for å fylle en eller annen lederkvote som symbol. eks kvinnelig forsvarssjefer som aldri har vært ute i feltarbeid, men likevel valser inn som kvoterte ledere og sutrer over mannsjåvinisme når de naturlig nok ikke får noen respekt av å holde på sånn. kvinnelige ledere som ikke forstår at det å være i lederstilling ikke automatisk gir autoritet, respekt eller innflytelse, eller noe så idiotisk som at vi har hatt kvinnelige forsvarsministiere som aldri har utført førstegangstjenesten. Slike "karrierebevisste" kvinner som karrer til seg det minimume av det de trenger teoretisk, og går rett inn i stillinger og tror de har oppnådd noe, klager om mobbing eller seksuell trakassering når inkompetansen viser seg osv, og bare er barn med mye makt, det er problemet med norske kvinner. aldri har jeg hørt en mann kalle seg "karrierebevisst" for menn er karriere jobb, og jobb er gjerne livet, uten at man trenger å poengtere det, men disse kjerringene gjør et større poeng av deres mål og ønsker, en den faktiske kompetansen og produksjonen de står for. Slike kvinner har landet ikke bruk for.

Stå på kis - du kaller en spade for en spade!!

Mann

Anonymous poster hash: b3375...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å ha en jobb er vel ikke det som regnes som karrierebevist. Men det er en jævla epedemi at vi tilbyr disse kvinnene utdanning som de blir holdt i hånden gjennom for å fylle en eller annen lederkvote som symbol. eks kvinnelig forsvarssjefer som aldri har vært ute i feltarbeid, men likevel valser inn som kvoterte ledere og sutrer over mannsjåvinisme når de naturlig nok ikke får noen respekt av å holde på sånn. kvinnelige ledere som ikke forstår at det å være i lederstilling ikke automatisk gir autoritet, respekt eller innflytelse, eller noe så idiotisk som at vi har hatt kvinnelige forsvarsministiere som aldri har utført førstegangstjenesten. Slike "karrierebevisste" kvinner som karrer til seg det minimume av det de trenger teoretisk, og går rett inn i stillinger og tror de har oppnådd noe, klager om mobbing eller seksuell trakassering når inkompetansen viser seg osv, og bare er barn med mye makt, det er problemet med norske kvinner. aldri har jeg hørt en mann kalle seg "karrierebevisst" for menn er karriere jobb, og jobb er gjerne livet, uten at man trenger å poengtere det, men disse kjerringene gjør et større poeng av deres mål og ønsker, en den faktiske kompetansen og produksjonen de står for. Slike kvinner har landet ikke bruk for.

Du vet at kvotering også gjelder for menn?

Anonymous poster hash: d8b7c...95b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder har nok mye rett i det han sier. Hilsen kvinne.

Anonymous poster hash: 3c9a6...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei kara, vi får nesten reise til Pakistan, der har dei skikkelige verdier. Da kan vi bli kalt jævla pakkis folk, fordi vi er kvite som snøen og harde, med andre ord pakkis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er norske menn så teite?

Fordi de har problemer med å finne seg en dame, og har blitt bitter av det.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kara, vi får nesten reise til Pakistan, der har dei skikkelige verdier. Da kan vi bli kalt jævla pakkis folk, fordi vi er kvite som snøen og harde, med andre ord pakkis.

Ingen som tvinger noen til å være her i Norge så :) Bare å dra

Anonymous poster hash: d8b7c...95b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rimelig sær, men underholdende tråd. Det praktiske er jo at de som har behov for det kan få vrengt ut litt av det de går rundt og mumler i skjegget men ikke tør si høyt til noen.

Ellers synes jeg ikke at norske kvinner er så fryktelig maskuline, de er gjennomsnittlig mer bredskuldrede enn f.eks søreuropeiske damer, men det har nok noe med at de har vært nødt til å ta mange tunge tak fordi man ikke kunne ha dyr gående ute hele året, kortere dyrkingssesong og mer intensiv innhøsting, snømåking, passe gård og grunn mens mennene var på fiske eller ute i viking om vi går riktig langt tilbake.

Takk og pris for at at norske menn er sånne flotte karer! :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som tvinger noen til å være her i Norge så :) Bare å dra

Anonymous poster hash: d8b7c...95b

Yess! Pakistan here I come :danse: Eller alkohol er vel ulovlig der, hmm...

Skriv litt om kvinner og sex daaa.. kom igjen.

Kvinner ønsker ikke nok sex. Når kvinner først skal bli slik som menn, burde de jo nesten også bli mer som menn på denne måten. Noe annet er jo urettferdig. Skjerpings.
Endret av Halvor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke hvor liberale og selvstendige vi er her i Norge før enn jeg bodde i et annet land. Sitter ikke og venter på at en mann skal bære kofferten. Innen de andre fikk hjelp var jeg langt av gårde. Tror vi bare blir tuppa ut i en " klare alt selv " verden. Både fordeler og ulemper med alt. Jeg snakket om sex som en mann...hjalp venninner med å bære som en mann..osv.

Anonymous poster hash: 2e0c5...178

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...