Gå til innhold

Fotballfruen ser skrått på livet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Veldig mange sier at det gir feil signaler å være slank som frua. Jeg har selv samme kroppstype som FF (uten sixpacken da, hehe) og jeg har fått veldig mye hets for at jeg er slank her på kvinneguiden.
Ikke meg personlig, men leser mye dritt folk skriver om at når man er så tynn som det jeg er så kan man ta rundt midja med en hånd og masse annet stygt. Det er ikke alltid jeg passer i XS engang, men jeg kan ikke noe for at hele min familie har smal kroppsbygning, og at jeg da selvsagt får det jeg og.
Så kanskje disse som får såå dårlig selvtillit av slanke kvinner skal tenke litt på hva de sier om oss som ikke kan noe for at vi har smale hofter, smal midje og små pupper? Kanskje dere skal tenke dere litt om før dere skriver at vi ser ut som noen prepubertale gutter?
Fotballfrue skreiv at man skal være stolt uansett, mens dere her driver og slenger dritt om kropper som ser sånn ut. Synes dere at det er greit at dere oppfører der sånn? Kanskje det ikke er Fotballfrue som er så slem her, men dere?
Jeg hetser aldri overvektige mennesker, mens jeg får masse hets uten at jeg har bedt om det i det hele tatt. Hvorfor er det greit?


Anonymous poster hash: e64f6...7e8
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fitnessbloggere sier sin mening også. De vil ha seg frabedt og kalle henne topptrent og muskuløs- Hun er ikke muskuløs, men tynn. Farlig tynn. Hun har mosjonert og spist for lite, ergo kaloriunderskudd og vekttap. DERFOR ser hun så tynn ute dager etter fødselen. Hun burde spist enda mer og trent med vekter ect for å bygge muskler. Leste dette på face nettopp, de ble fornærmet når de kalte henne muskuløs og de som virkelig er fitness folk har jo tydelige muskler + de spiser kjempemye mat.



Anonymous poster hash: c200a...adf
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitnessbloggere sier sin mening også. De vil ha seg frabedt og kalle henne topptrent og muskuløs- Hun er ikke muskuløs, men tynn. Farlig tynn. Hun har mosjonert og spist for lite, ergo kaloriunderskudd og vekttap. DERFOR ser hun så tynn ute dager etter fødselen. Hun burde spist enda mer og trent med vekter ect for å bygge muskler. Leste dette på face nettopp, de ble fornærmet når de kalte henne muskuløs og de som virkelig er fitness folk har jo tydelige muskler + de spiser kjempemye mat. Anonymous poster hash: c200a...adf

Fitnessbloggere sier sin mening også. De vil ha seg frabedt og kalle henne topptrent og muskuløs- Hun er ikke muskuløs, men tynn. Farlig tynn. Hun har mosjonert og spist for lite, ergo kaloriunderskudd og vekttap. DERFOR ser hun så tynn ute dager etter fødselen. Hun burde spist enda mer og trent med vekter ect for å bygge muskler. Leste dette på face nettopp, de ble fornærmet når de kalte henne muskuløs og de som virkelig er fitness folk har jo tydelige muskler + de spiser kjempemye mat. Anonymous poster hash: c200a...adf

Jammen er det noe galt i å være tynn også nå? Såvidt meg bekjent er hun ikke døden nær, og må da få lov til å ha sin egen trivselsvekt og trivselskropp som alle oss andre.

Frister å bli tynn kun for å provosere.

Anonymous poster hash: ed6c7...c10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitnessbloggere sier sin mening også. De vil ha seg frabedt og kalle henne topptrent og muskuløs- Hun er ikke muskuløs, men tynn. Farlig tynn. Hun har mosjonert og spist for lite, ergo kaloriunderskudd og vekttap. DERFOR ser hun så tynn ute dager etter fødselen. Hun burde spist enda mer og trent med vekter ect for å bygge muskler. Leste dette på face nettopp, de ble fornærmet når de kalte henne muskuløs og de som virkelig er fitness folk har jo tydelige muskler + de spiser kjempemye mat.

Anonymous poster hash: c200a...adf

Hvordan kan du si det? Kjenner du til hennes fettprosent?

Det du skriver treffer jo meg også siden jeg har ganske lik kropp som henne, og det bør du tenke på. Jeg spiser ikke for lite, og om jeg er syk noen dager og blir bekymra fordi jeg ikke får i meg så mye, så sier min lege at jeg kan slappe helt av siden jeg har normal fettprosent og normal BMI. Jeg ser heller ikke for tynn ut sier min lege. Det er ikke om og gjort å være feitest mulig heller. Det er heller ikke sunt å ha for høy fettprosent skjønner du.

Anonymous poster hash: e64f6...7e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare engelske og amerikanske medier som har misforstått noe essensielt når de kaller fotballfrue for 'Norway biggest fitness blogger'

Hallo UK og USA, fotballfrue har aldri drevet på med fitness!

Jeg ler godt! :laugh:



Anonymous poster hash: 56c77...1d8
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget er ikke om hun er tynnest, men at hun IKKE VAR fitness dronning. Hun er løpedame. Ikke noe galt med det, men hun løp i 8 mnd for å bli tynn, ikke legge på seg, ikke få stor mage.

Og hvis menn mener at alle skal klare dette, så må kvinner løpe 1 mil daglig og kun spise salat, vann og bytte sukker ut med stevia eller sukrin. Så en date med biffmiddag utgår jo, man kam bli feit!!!



Anonymous poster hash: c200a...adf
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er ikke om hun er tynnest, men at hun IKKE VAR fitness dronning. Hun er løpedame. Ikke noe galt med det, men hun løp i 8 mnd for å bli tynn, ikke legge på seg, ikke få stor mage.

Og hvis menn mener at alle skal klare dette, så må kvinner løpe 1 mil daglig og kun spise salat, vann og bytte sukker ut med stevia eller sukrin. Så en date med biffmiddag utgår jo, man kam bli feit!!!

Anonymous poster hash: c200a...adf

Men så flott at noen klarer det da. Er det fordi folk generelt er for late til å gjøre en innsats og da er det mye enklere å kritisere andre som velger den livstilen? Hva andre gjør har man egentlig ikke så mye med. Skal alle som virkelig elsker å trene og være slank slutte med det og legge på seg ti kg for å bli "normal" å ikke bli uglesett av andre fsom føler seg støtt fordi de selv spiser mer og trener mindre? For et trist jantelovsamfunn!!

Anonymous poster hash: 0fee5...0ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Men så flott at noen klarer det da. Er det fordi folk generelt er for late til å gjøre en innsats og da er det mye enklere å kritisere andre som velger den livstilen? Hva andre gjør har man egentlig ikke så mye med. Skal alle som virkelig elsker å trene og være slank slutte med det og legge på seg ti kg for å bli "normal" å ikke bli uglesett av andre fsom føler seg støtt fordi de selv spiser mer og trener mindre? For et trist jantelovsamfunn!! Anonymous poster hash: 0fee5...0ca

Det er ikke det eneste triste med samfunnet skal jeg si deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen som mente fotballfrue har tatt silikon? Det kan nesten se slik ut på det bildet der hun er 5 mnd på vei. De er jo enorme!



Anonymous poster hash: 56c77...1d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det noen som mente fotballfrue har tatt silikon? Det kan nesten se slik ut på det bildet der hun er 5 mnd på vei. De er jo enorme!

Anonymous poster hash: 56c77...1d8

Man får større pupper under graviditet. Selv gikk jeg fra B-cup til D-cup, og det var før melken kom…..(det sørgelige var at puppene gikk tilbake til B-cup igjen…).

Anonymous poster hash: f690e...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fotballfrue har slettet bildet det ble et sånt rabalder over + alle kommentarene.



Anonymous poster hash: 56c77...1d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva mener du?

Anonymous poster hash: ed6c7...c10

Det er ikke så farlig hva som står i førsteposten vet du, bare man får startet opp litt drittslenging om FF igjen.

Anonymous poster hash: 47637...08d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får større pupper under graviditet. Selv gikk jeg fra B-cup til D-cup, og det var før melken kom…..(det sørgelige var at puppene gikk tilbake til B-cup igjen…). Anonymous poster hash: f690e...7d9

Sørgelig???? Jeg har strl F og drømmer om en b-cup.

Anonymous poster hash: ed6c7...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå angrer hun på at hun la ut det bildet.

http://www.tv2.no/underholdning/fotballfrue-angrer-paa-babymagebildet-4167875.html

Anonymous poster hash: 56c77...1d8

Og der tok vi offerrollen igjen, som vanlig.

http://pappahjerte.blogg.no/1386007938_skal_vi_sparke_fotbal.html#comment

Hele målgruppen samlet på en plass her! Fantastisk bra skrevet. Les og kjenn dere igjen...

Anonymous poster hash: 0fee5...0ca

Dette er utrolig dårlig skrevet, og totalt skivebom. Kritikken handler ikke om misunnelse og det er så utrolig dårlig hersketeknikk å komme med det med en gang kvinner er kritisk til noe.

Det kritikere ikke forstår er hvorfor man velger å legge ut et slikt bilde. Når man nettopp har født burde fokus ha vært et helt annet sted enn å sminke seg og legge ut et seksualisert bilde. Det er rimelig tacky og minner mest om en glamourmodell. Hvis poenget var å vise alle at hun har blitt like tynn igjen og at magen er helt borte, så kunne hun fint å greid det med klær på, noe bildet i ullundertøy hun la ut nettopp, viste.

Anonymous poster hash: 1c32e...641

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...