Gå til innhold

Hår på brystet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ikke spesielt glad i hår. Men dersom han har mye hår på brystet, så er det bedre å beholde det enn å barbere bort :)

Det jeg derimot overhode IKKE takler, er hår på ryggen,

Anonymous poster hash: 0dda1...5ae
Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

eeelsker at en mann har hår på brystet! barberer de bort alt hår på brystet syns jeg det blir feminint jeg altså. mann skal være mann. blir for meg som om en mann skulle barbert leggene og under armene.... :icon_lol:

Skrevet

Har vel litt og sei om mannen er topp trent eller ikke ? kan ikke tenka meg dokke jenter ikke like topp trente gutter uten hår på bryste ?!

Anonymous poster hash: b2e33...9e7

Har i løpet av livet til gode å møte jenter som foretrekker topptrente menn... De aller fleste liker en "normal" kroppstype (altså litt muskler, -ikke helt potetsekk, men ikke bulende muskler). Hvor får menn det fra at flertallet liker store muskelbunter med shavet bryst?! Forøvrig er jeg ikke veldig opptatt av hår eller ikke hår....-men klarer meg uten topptrente menn.

Skrevet

Hår på ryggen er altså turn-off - hår på brystet er turn-on?

Samme håret - samme kropp - samme person.

Ligger på ryggen - "Oooooooooooo, kåt som fy"

Ligger på magen - "blææææææ"

Barbere brystet er kvalmt, barberer ryggen er greit.

Dere er virkelig fra Venus? :)

• Liker 1
Gjest HappyWaffle
Skrevet

har ikke noe med om de har hår på ryggen heller jeg, men er ikke fan av at de ser ut som gorillaer vel og merke :P

Skrevet

Hår på ryggen er altså turn-off - hår på brystet er turn-on?

Samme håret - samme kropp - samme person.

Ligger på ryggen - "Oooooooooooo, kåt som fy"

Ligger på magen - "blææææææ"

Barbere brystet er kvalmt, barberer ryggen er greit.

Dere er virkelig fra Venus? :)

Haha.. jeg godtar alt av hår og reagerer mer på om det faktisk fjernes enn at det får vokse fritt. Om den jeg liker har hår på ryggen, så har han hår på ryggen og det gjør ingen verdens ting. Blir det samme som at dere menn FORETREKKER små pupper, men har hun store pupper, så er det greit også (eller omvendt).

Om han derimot føler seg mer vel om han fjerner håret på ryggen, så legger jeg meg ikke oppi akkurat det. Men om han barberer hele kroppen inkludert beina, så er jeg litt mer skeptisk faktisk.. Føler meg sjuskete sammen med menn som er for nøye med slike ting.. og vil helst være den med glattest legger, selv på en ubarbert mandag i vintereferien.

Skrevet

I ren kjønnsprotest skal jeg barbere bort håret på brystet og lime det fast på ryggen :jolie:

Skrevet

Hår på brystet er flott og sexy! Det er en forferdelig trend ute og går i Sør-Europa hvor gutter/menn barberer og vokser både bryst og ben. Jeg syntes menn skal få være menn. Merkelig nok føler jeg en viss stolthet hvis mannen jeg er med har hår på brystet, samtidig som jeg føler meg tryggere :-| Føles veldig absurd og ulogisk å si noe slikt i 2013, men det må være noe evolusjonsbiologisk ute og går.

Skrevet

Min favoritt er uten tvil den naturlig hårløse og velbygde overkroppen - mao en torso i pakt med det klassisk gresk-romerske skjønnhetsidealet, som gjenoppsto i renessansens Italia. Tenk f.eks. på Davidstatuen i Firenze, eller på Myrons skulptur "Diskoskasteren". Her oppe i det primitive nord, er det dessverre langt mellom de greske gudene, men noen har jeg da saktens truffet:))

Anonymous poster hash: af604...92d

• Liker 1
Skrevet

Har en godt behåret mann og synes at han er flott med alt håret sitt, til tross for at jeg ikke hadde noen spesielle preferanser på kroppshår før vi ble sammen - nå synes jeg at glatte menn er litt lite maskuline i forhold til min kjære som er litt av en mann på alle måter.

Synes det er litt småkomisk med menn som bruker dagene sine på å bekymre seg for om etterveksten på brystkassen har blitt for lang, men selvfølgelig skal de få lov til å fjerne det om de liker det best sånn.

Skrevet

Kjæresten min har mye hår på bryst, og en del på magen og litt på skuldrene og nakken, i tillegg til mye på armene og beina. Jeg synes det er digg! Men alt er greit, så lenge det er naturlig (hvem barberer egentlig brystet?).

Anonymous poster hash: 38062...d81
Skrevet

Jeg håper du arva det av faren din! =)

Dessverre feil, ligger hos mor slekta. Hvor alle gutter/menn har hår på brystet.

Skrevet

Jeg liker det ikke.

Anonymous poster hash: b16aa...c03

Skrevet

Synes det er greit nok, men foretrekker uten hår da det er mest hygienisk (mindre svette og bakterier) og hår er noe jeg foretrekker at mannen helst har på hode. :D

Anonymous poster hash: 36f3f...e7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...