Gå til innhold

Hår på brystet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alt med måte tenker jeg, men ikke noe problem med helt glatt heller:) Men KRØLLETE brysthår...! *grøss!*

Anonymous poster hash: c3af3...762
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen fan av glattbarbert, men syns for mye hår er verre.

Skrevet

Hår på brystet er hot, gjerne masse!. Barbert er turn-off, naturlig er best.

• Liker 1
Skrevet

Turn off, helt klart.

Skrevet

Takk damer, for at dere er ærlig at mesteparten er enig om at hår på brystkassen er sexy. Er stolt over å ha arvet det :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker det! Skikkelig turn on for min del...mandig og sexy!

Anonymous poster hash: 1d7b4...09a
  • Liker 1
Skrevet

Elsker det! :wow: Glatt bryst derimot, ugh! :kvalm:

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker naturlige menn og gjerne hår på brystet og beina! Vet ikke hvorfor, men jeg liker hårete kraftige mannebein. Liker ekte menn, ikke metroseksuelle. Kroppen må være ulik min.

Anonymous poster hash: 45bb5...833

• Liker 2
Skrevet

Personlig liker jeg damer som ikke legger så mye i om jeg ser ut som en hårete apekatt. Det morsomme er jo at de som er i nær slektskap med ape stammen veldig gjerne går med en skjorte der de 2 øverste knappene er åpne. At det er så mange damer som liker dette, sier litt om hva nivå det er snakk om.

Anonymous poster hash: 36f3f...e7d
Skrevet (endret)

liker hår på brystet! :D men hår på ryggen liker jeg derimot ikke!

Endret av FrkHelene
Gjest TheRighteous
Skrevet

Liker det, men helst ikke for mye av det gode. Hehe.

Skrevet

Takk damer, for at dere er ærlig at mesteparten er enig om at hår på brystkassen er sexy. Er stolt over å ha arvet det :)

Jeg håper du arva det av faren din! =)

Skrevet

Mmmm, mannemann! Men på ryggen og magen(med mindre det er en veiviser) er ikke så attraktivt.

Anonymous poster hash: 1e0c9...044
Skrevet

Om den mannen jeg liker har hår på brystet så liker jeg det. Glatt bryst er greit om det er slik han er.. men ikke om han barberer det bort. Turnoff er menn som barberer av seg naturlig hårvekts (trimming er selvfølgelig greit). Det verste jeg ser er menn med barberte legger..

Hva er unaturlig hårvekst? :vetikke:

Hvor mange menn barberer egentlig leggene sine?

Skrevet

Hva er unaturlig hårvekst? :vetikke:

Hvor mange menn barberer egentlig leggene sine?

Hehe dårlig ordvalg kanskje, men tenker at det kanskje er noen som har hår på steder der det ikke er jevnt over "vanlig" (hva pokker er vanlig??) Rygg og skuldre har blitt nevnt. Om noen velger å fjerne hår på ryggen, så reagerer jeg ikke på at de faktisk gjør det.

Men legger, armer og sånt synes jeg godt kan få ha hår på seg. Jeg vet ikke hvor mange menn som barberer leggene sine, men jeg har sett MANGE unge menn med helt glatte legger de to siste årene. Tydelig barbert eller vokset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...