AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #21 Skrevet 2. desember 2013 Alt med måte tenker jeg, men ikke noe problem med helt glatt heller:) Men KRØLLETE brysthår...! *grøss!* Anonymous poster hash: c3af3...762
skyflakes Skrevet 2. desember 2013 #22 Skrevet 2. desember 2013 Ingen fan av glattbarbert, men syns for mye hår er verre.
gjest:) Skrevet 2. desember 2013 #23 Skrevet 2. desember 2013 Hår på brystet er hot, gjerne masse!. Barbert er turn-off, naturlig er best. 1
Brian O'Conner Skrevet 2. desember 2013 #25 Skrevet 2. desember 2013 Takk damer, for at dere er ærlig at mesteparten er enig om at hår på brystkassen er sexy. Er stolt over å ha arvet det 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #27 Skrevet 3. desember 2013 Jeg liker det! Skikkelig turn on for min del...mandig og sexy! Anonymous poster hash: 1d7b4...09a 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #29 Skrevet 3. desember 2013 Jeg liker naturlige menn og gjerne hår på brystet og beina! Vet ikke hvorfor, men jeg liker hårete kraftige mannebein. Liker ekte menn, ikke metroseksuelle. Kroppen må være ulik min.Anonymous poster hash: 45bb5...833 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #31 Skrevet 3. desember 2013 Personlig liker jeg damer som ikke legger så mye i om jeg ser ut som en hårete apekatt. Det morsomme er jo at de som er i nær slektskap med ape stammen veldig gjerne går med en skjorte der de 2 øverste knappene er åpne. At det er så mange damer som liker dette, sier litt om hva nivå det er snakk om. Anonymous poster hash: 36f3f...e7d
FrkHelene Skrevet 7. desember 2013 #33 Skrevet 7. desember 2013 (endret) liker hår på brystet! :D men hår på ryggen liker jeg derimot ikke! Endret 7. desember 2013 av FrkHelene
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 10. desember 2013 #35 Skrevet 10. desember 2013 Det er sexy! Og mandig
Gjest TheRighteous Skrevet 10. desember 2013 #36 Skrevet 10. desember 2013 Liker det, men helst ikke for mye av det gode. Hehe.
waco Skrevet 10. desember 2013 #37 Skrevet 10. desember 2013 Takk damer, for at dere er ærlig at mesteparten er enig om at hår på brystkassen er sexy. Er stolt over å ha arvet det Jeg håper du arva det av faren din! =)
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #38 Skrevet 10. desember 2013 Mmmm, mannemann! Men på ryggen og magen(med mindre det er en veiviser) er ikke så attraktivt. Anonymous poster hash: 1e0c9...044
Mike Waters Skrevet 10. desember 2013 #39 Skrevet 10. desember 2013 Om den mannen jeg liker har hår på brystet så liker jeg det. Glatt bryst er greit om det er slik han er.. men ikke om han barberer det bort. Turnoff er menn som barberer av seg naturlig hårvekts (trimming er selvfølgelig greit). Det verste jeg ser er menn med barberte legger.. Hva er unaturlig hårvekst? Hvor mange menn barberer egentlig leggene sine?
Lea2 Skrevet 10. desember 2013 #40 Skrevet 10. desember 2013 Hva er unaturlig hårvekst? Hvor mange menn barberer egentlig leggene sine? Hehe dårlig ordvalg kanskje, men tenker at det kanskje er noen som har hår på steder der det ikke er jevnt over "vanlig" (hva pokker er vanlig??) Rygg og skuldre har blitt nevnt. Om noen velger å fjerne hår på ryggen, så reagerer jeg ikke på at de faktisk gjør det. Men legger, armer og sånt synes jeg godt kan få ha hår på seg. Jeg vet ikke hvor mange menn som barberer leggene sine, men jeg har sett MANGE unge menn med helt glatte legger de to siste årene. Tydelig barbert eller vokset.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå