Gå til innhold

Hår på brystet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer egentlig på om dere kvinner generelt sett liker menn med en del hår på brystet? Blir dere tent av det, eller er det en turn-off?

Anonymous poster hash: 54de6...46f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker hår på brystet. Synes et helt glatt/barbert bryst er turn off.

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker det ikke.

Anonymous poster hash: f70de...188

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker det kjempegodt. Synes det er turnoff med et glatt mannebryst, uansett om han barberer eller bare er stusselig utstyrt fra naturens side...

• Liker 2
Skrevet (endret)

gh

Endret av mikki155
Gjest Smiley_cat
Skrevet

Liker begge deler jeg. Jeg har generelt ikke fysiske preferanser på hva jeg liker og ikke liker hos en mann.

Preferansene er mer konkret på personligheten. Liker jeg personligheta liker jeg også mannen sin kropp.

Skallet, hårete, slank, pondus, lav, høy.... You Name it. Alt er vakkert hos noen man liker.

• Liker 7
Skrevet

Har vel litt og sei om mannen er topp trent eller ikke ? kan ikke tenka meg dokke jenter ikke like topp trente gutter uten hår på bryste ?!

Anonymous poster hash: b2e33...9e7
Skrevet

Har vel litt og sei om mannen er topp trent eller ikke ? kan ikke tenka meg dokke jenter ikke like topp trente gutter uten hår på bryste ?! Anonymous poster hash: b2e33...9e7

Jeg liker ikke voldsomt trente kropper! Synes ikke det er attraktivt.. Det verste jeg ser er store muskler i supertrange t-shorter.. Ugghh!! Liker det natrulig jeg.. Min kjære har litt muskler, men det er fra normalt fysisk arbeid, ikke treningsstudio.. Når det gjelder hår liker jeg begge deler ;)

Anonymous poster hash: 984dd...600

• Liker 1
Gjest Smiley_cat
Skrevet

Har vel litt og sei om mannen er topp trent eller ikke ? kan ikke tenka meg dokke jenter ikke like topp trente gutter uten hår på bryste ?!

Anonymous poster hash: b2e33...9e7

Niks og nei for min del. Det behøver han IKKE å være.

Flott å se på trent menn, ja. -Men betyr fint lite totalt sett om man ønsker å ha et forhold med en mann.

At en mann virkelig tror at han må se ut som en atlet, og at kvinner ikke kan se det estetiske og vakre hos menn som ikke fyller kravene for å betegnes som "fit" finner jeg mindre flatterende.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke no i mot det

Anonymous poster hash: 2af91...d74
Gjest heihade
Skrevet

Det er ikke noe problem. Hår på skuldrene og ryggen er litt mindre delikat, derimot

Skrevet

Om den mannen jeg liker har hår på brystet så liker jeg det. Glatt bryst er greit om det er slik han er.. men ikke om han barberer det bort. Turnoff er menn som barberer av seg naturlig hårvekts (trimming er selvfølgelig greit). Det verste jeg ser er menn med barberte legger..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...