Gå til innhold

Du har møtt drømmedama/drømmemannen. Men...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun liker ikke å suge / Han liker ikke å slikke.

Hva tenker du? Deal breaker eller er det ok?



Anonymous poster hash: a9939...8c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er nok veldig individuelt. Men, jeg er veldig glad i kos og armkrok, for eksempel. Så jeg hadde blitt kjempe skuffet om drømmemannen min ikke likte dette, da det er en viktig nærhet for meg.

Samme følelse får jeg av å forestille meg at han ikke liker å slikke... eller at jeg ikke liker å suge. Det er noe tomt med det :( Hadde blitt skuffet.



Anonymous poster hash: 987ec...bf9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hadde det egentlig vert en større dealbreaker om hun ikke likte å bli slikket. Blowjobs gir meg nesten ingen ting utenom at det ser litt sexy ut, men den følelsen av å ligge der nede, bare pirke litt borti med tunga og se at hun vrir seg i hele kroppen på grunn av det. Det gjør meg så kåt at det finnes nesten ikke ord

Then again, I'm weird.



Anonymous poster hash: bf649...928
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Jeg hadde overlevd om han ikke hadde villet gå ned på meg (men selvfølgelig stusset på årsaken), men om han ikke hadde ønsket å motta så hadde jeg nok syntes det var ekstremt sært, på grensen til no deal.

Endret av Emmanuelle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å være litt usikker på dette. MEN en annen ting er å ikke være nysgjerrig, ha lyst til å like å slikke og suge osv... Hadde ikke klart det :(

Da jeg og samboer ble sammen så ante vi jo ingenting; men herregud så tent man ble av å se at han LIKTE å slikke, og tente på det. Og han sier at han ble tent av at jeg likte å suge...

Det er egentlig litt viktig for meg, ja. Jeg godtar at man er usikker, men.... ikke like det?



Anonymous poster hash: 132ce...b0d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Et eksemplar av arten som ikke er oral i sin legning, både som mottager og giver, kan knappest defineres som en 'drøm'.

- det ville blitt et trist sexliv... et meget trist sexliv...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke oralsex. Kan godt gi mannenen blowjob, men liker ikke å bli slikket. Kan ha noe med at jeg får liten nytelse av stimulering av klitoris tenker jeg.

Anonymous poster hash: 68627...00b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmedama ser på oralsex som en viktig del av et velfungerende sexliv, så premisset blir vanskelig for meg å akseptere.

Endret av Mike Waters
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Andrea93

Ingen dealbreaker om han ikke hadde slikket, selv om det hadde vært et savn (kommer av penetrering og så det er ikke alfa omega for meg), men om jeg ikke fikk suge.. Det tror jeg hadde vært en dealbreaker på sikt. Det er det jeg tenner mest på i hele verden, spesielt når han tar kontrollen og knuller halsen min. Så et sexliv uten det hadde blitt innmari fattig for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dealbreaker om han ikke hadde slikket, selv om det hadde vært et savn (kommer av penetrering og så det er ikke alfa omega for meg), men om jeg ikke fikk suge.. Det tror jeg hadde vært en dealbreaker på sikt. Det er det jeg tenner mest på i hele verden, spesielt når han tar kontrollen og knuller halsen min. Så et sexliv uten det hadde blitt innmari fattig for min del.

Motsatt for min del, jeg kunne til nød levd med at hun ikke ville bli slikket. Å aldri bli sugd hadde rett og slett blitt et for stort savn, og jeg hadde bedt om å få friere tøyler fortere en de fleste kan si fyrstekake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dama liker ikke å bli slikket, og det tok litt tid å bli vandt til, men hun er så perfekt på alle måter, så det gikk bra. Om hun ikke likte å suge (noe hun gjør med glans!) så kan det hende at det hadde blitt verre. Men hadde vel gått det også kjenner jeg. Så er det ikke sikkert at jeg ville blitt sammen med henne om hun ikke sugde i utgangspunktet, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deal breaker! Sorry, men det er såpass viktig for meg med et velfungerende og spennende sexliv, noe oralsex er en stor del av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smiley_cat

Hvis mannen min kun hadde vært ute etter egen tilfredsstillelse, ikke ville gått ned på meg feks fordi "det ikke ga han noe" hadde jeg blitt lyn forbanna. For min del innebærer et forhold det å gi og ta.

Man blir tent av å gi partneren nytelse. Da får man noe av å gi. Og jeg blir tent av at mannen min slikker OG jeg merker at han blir kåt av at han slikker meg. DET er tennende!

For meg hadde det definitivt vært et issue... Ikke nødvendigvis dumpegrunn, men noe jeg hadde tatt opp slik at det kom klart frem at dette er en del av det jeg savner i forholdet. Tenker at som "voksen" er dette noe man prater om, og gitt hverandre sjangser til å korrigere og justere ting i forholdet.

Hadde det vist seg at mannen var en egoist og ikke var villig til korrigering... Da tror jeg hadde snakket dumping. Men ikke nødvendigvis av dette alene. En slik mann ville antakelig vist seg som en egoist på andre områder også.

-Men her har jeg ikke tatt i betraktning at han kunne ha en god og reell forklaring på hvorfor han ikke gjorde det. Uten at jeg kommer på noen gode forklaringer her og nå... (For kort tungebånd kanskje...? Hehe.... Raka vegen åt legen, og *klipp-klipp*...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmedama ser på oralsex som en viktig del av et velfungerende sexliv, så premisset blir vanskelig for meg å akseptere.

This.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...