Gå til innhold

Flere bankkontoer, hvilken konto utbetalte de pengene til?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, fins det en nettside med en oversikt over alle bankkontoene man har? Fikk nettopp brev om at jeg skulle få utbetalt penger ang. frikort legehjelp, men kjenner ikke igjen kontonr. de har utbetalt pengene til. Helt siden jeg var liten har jeg hatt flere bankkontoer. Vet dere om det er noen nettsider hvor jeg kan finne ut hvilken bank jeg har en konto i, sånn at jeg slipper å stikke innom hver eneste bank her i byen for å se etter hvor de pengene er hen!?



Anonymous poster hash: 5d969...dbf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk de fire første sifrene i kontonummeret ditt. De identifiserer hvilken bank kontoen hører til.

Sjekk om det er en av bankene på denne listen:

http://no.wikipedia.org/wiki/Kontonummer

...hvis ikke...google de fire første sifrene sammen med ordet "kontonummer".



Anonymous poster hash: 5b22c...7e5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan logge inn på din side på nav for å finne ut av hvilket kontonummer de har registrert. Gå til førstesiden på nav.no - se under selvbetjening og trykk der det står "logg inn på ditt nav". Du kan bruke min id koder eller bank id for å logge på. Gå så videre inn på din pensjon og videre inn på din profil - der vil du se adresser, telefonnummer og bankkontoer registrert på deg. Du kan selv slette det nummeret som ligger der og skrive inn nytt og lagre - da kommer det opp i nav sine systemer helt automatisk :)



Anonymous poster hash: 9048a...a91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står ikke alle kontoer man har penger på i selvangivelsen da?



Anonymous poster hash: 46bfc...dfb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står ikke alle kontoer man har penger på i selvangivelsen da?

Anonymous poster hash: 46bfc...dfb

Det er jo bare en av dem nav kan utbetale til - de tar jo ikke et kontonummer på måfå... Nav får overført kontonummer fra skatteetaten men det kan likevel ligge inne et gammelt kontonummer. Sjekk på din side på nav som jeg foreslo så finner du det lett ut...

Anonymous poster hash: 9048a...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare en av dem nav kan utbetale til - de tar jo ikke et kontonummer på måfå... Nav får overført kontonummer fra skatteetaten men det kan likevel ligge inne et gammelt kontonummer. Sjekk på din side på nav som jeg foreslo så finner du det lett ut...

Anonymous poster hash: 9048a...a91

TS vet kontonummeret. H*n spør hvilken bank det tilhører. Tipper det ikke står på NAV?

Anonymous poster hash: 5b22c...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS vet kontonummeret. H*n spør hvilken bank det tilhører. Tipper det ikke står på NAV?

Anonymous poster hash: 5b22c...7e5

Sorry, da har jeg lest feil. Nav har ingen oversikt over hvilken bank nummeret tilhører nei, ville tatt kontakt med banken du har og se om de gjenkjenner nummeret - de 4 første sifferne identifiserer som jeg har skjønt det banken... Men uansett er det jo et poeng å få endret kontonummeret i systemet sånn at korrekt nummer står der - om pengene er sendt til en konto HI ikke lengre har vil pengene bli sendt i retur til nav og kan da ikke utbetales uansett før det er registrert et nytt kontonummer..

Anonymous poster hash: 9048a...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, fins det en nettside med en oversikt over alle bankkontoene man har? Fikk nettopp brev om at jeg skulle få utbetalt penger ang. frikort legehjelp, men kjenner ikke igjen kontonr. de har utbetalt pengene til. Helt siden jeg var liten har jeg hatt flere bankkontoer. Vet dere om det er noen nettsider hvor jeg kan finne ut hvilken bank jeg har en konto i, sånn at jeg slipper å stikke innom hver eneste bank her i byen for å se etter hvor de pengene er hen!?

Anonymous poster hash: 5d969...dbf

De fire første siffer i kontonummer forteller hvilken bank det er, så hvis du legger ut de fire første her, kan noen sikkert hjelpe deg.

Anonymous poster hash: 7a4a4...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, fins det en nettside med en oversikt over alle bankkontoene man har? Fikk nettopp brev om at jeg skulle få utbetalt penger ang. frikort legehjelp, men kjenner ikke igjen kontonr. de har utbetalt pengene til. Helt siden jeg var liten har jeg hatt flere bankkontoer. Vet dere om det er noen nettsider hvor jeg kan finne ut hvilken bank jeg har en konto i, sånn at jeg slipper å stikke innom hver eneste bank her i byen for å se etter hvor de pengene er hen!?

Anonymous poster hash: 5d969...dbf

Kanskje du skulle sagt opp en del kontoer, slik at du lettere får oversikt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...