Gå til innhold

Er det virkelig stor forskjell på vaginaer? Jeg er kvinne så har aldri kunne sammenlignet meg med noen. Er det selve åpningen det er snakk om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden pensis passerer skjedeåpningen vil jeg jo tro at så lenge den er trang nok vil det bli nok friksjon. Skjedeveggene vil på lik linje som med skjedeåpningen utvide seg når en kvinne blr kåt, og det en god del. Derfor kan det variere veldlig å ha sex med en kåt og våt kvinne og med en tørr og anspent kvinne.

Det å skulle måle antall cm. inne i skjeden tror jeg kun en gynokolog kan få til.

Vil gjerne ha et mannesynspunkt. Merker dere det inne i selve vaginaen, eller er det hvor mange fingre dere putter inn som avgjør om vaginaen er vid eller trang?



Anonymous poster hash: f61fd...34b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker dere det allerede under fingringen, eller må dere ha penis inn for å vite om hun har en stor vagina? Har lengden av vaginaen noe å si? Kan noen forklare meg litt? Sånn som jeg har kjent meg selv, så er huller trangt, men inne i skjeden er det jo større plass. Hva er avgjørende?

Jeg er nysgjerrig siden det blir snakket så mye om, men personlig har jeg jo ikke peiling på om jeg er vid eller trang.

TS



Anonymous poster hash: f61fd...34b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Greit å vite. Jeg bruker dem nemlig ikke...:/ Har aldri fått noe kommentar, men er det å stramme hele veien som gjelder da?



Anonymous poster hash: f61fd...34b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, som tyveåring hadde jeg sex med en "eldre" mor som hadde født to barn. Var helt sikker på at det skulle bli en slapp opplevelse med en vagina som knapt kjentes rundt kuken. Der to jeg feil. Det ble en av mine beste sexopplevelser.



Anonymous poster hash: b1b5d...3d1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer stort sett an på hvordan hun bruker musklene underveis.

Utdyp?

Anonymous poster hash: 34580...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke mann, men jeg har fingra en kvinne som var vesentlig strammere på innsiden enn i åpningen, og når jeg kjente hvordan det strammet rundt mine to små fingre så skjønner jeg jo at det må føles ganske bra for en penis også.



Anonymous poster hash: 5b7ca...550
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mener med det er inni selve skjeden.

Jeg var sammen med ei som var veldig trang, og da klemte det skikkelig til rundt hele skaftet hele veien inn, altså ikke bare åpningen. Uten at hun trengte å gjøre noe. Det var utfordrende bare å komme inn, men nå er kukken min noe tjukk også. Hun var veldig lav og liten av vekst ellers, så jeg tenker det kan være en sammenheng der.

Andre jenter jeg har vært sammen med har stort sett vært ganske like. Da merkes det godt om hun selv strammer, evt får sammentrekninger. Og såklart, er man veldig våt blir det mindre friksjon, men ser ikke helt sammenhengen med det og trang/vid. Enkelte har kanskje vært litt videre, men har ikke hatt noe problemer med det. Skal dog sies at jeg ikke har fått orgasme inni alle jeg har hatt sex med, men det er mest fordi jeg som regel bruker en del tid på å komme.

Man trenger i alle fall ikke måle cm for å merke at det er forskjeller. Både i dybde og i "bredde" (samt vinkel). Trenger kun kukken for å merke det. ;)



Anonymous poster hash: 62df4...91d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden pensis passerer skjedeåpningen vil jeg jo tro at så lenge den er trang nok vil det bli nok friksjon. Skjedeveggene vil på lik linje som med skjedeåpningen utvide seg når en kvinne blr kåt, og det en god del. Derfor kan det variere veldlig å ha sex med en kåt og våt kvinne og med en tørr og anspent kvinne.

Det å skulle måle antall cm. inne i skjeden tror jeg kun en gynokolog kan få til.

Vil gjerne ha et mannesynspunkt. Merker dere det inne i selve vaginaen, eller er det hvor mange fingre dere putter inn som avgjør om vaginaen er vid eller trang?

Anonymous poster hash: f61fd...34b

Vagina har muskler i hele skjedens lengde, og det er i og for seg likt uavhengig av om hun er vid eller trang. f.eks kjenner jeg stor forskjell trangheten på min kone etter to barn i forhold til før. Men opplevelsen ellers er den samme.

Men jeg har hatt sex med jenter som er "grunnere" (jeg dyttet i livmormunnen hele tiden), trangere og videre. Det er også forskjell på glattheten på væskene; min kone er superglatt og vi bruker det som glidemiddel når vi har analsex; andre jeg har hatt sex med er mer som vann, og det gir ekstra friksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult! Dette visste jeg ikke. Takk. Jeg vet at jeg blir fort våt og det veldig! Men blankt tynt slim. Ikke som vann. Blir lyder av det. I skjeden kjenner jeg at veggene møtes men drar jeg fingrene sidelengs møtes de ikke. Sidelengs..vannrett er den kanskje 3 cm mens loddrett møtes veggene. Strammer jeg vil fingern kjenne et grep. Etter å føde barn kan man kanskje operere hvis det blir krise. Vet at i noen land er vanlig med keisersnitt pga. Dette. Det er trist!

Anonymous poster hash: f61fd...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt trening ikke hjelper hvis det blir for ille.Men ja, hvordan en operasjon blir utført av skjedevegger ...høres umulig ut. Du har nok rett.

Jaja, den tid, den sorg. Blir det mitt eneste og store problem må jeg si jeg er heldig.



Anonymous poster hash: f61fd...34b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nope - det er forskjell, men bare på en artig måte :) Og jeg har en helt normal junior.

Endret av Skrivaren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - og det var selvfølgelig forskjell på hvor trange de er, men det har heller ikke så mye å si. Friksjon blir det uansett, og man tilpasser jo denne med stillinger.

Endret av Skrivaren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...