Gå til innhold

Får dere orgasme ved brutal penetrering?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg får orgasme hvis det er konstant "dytting". ikke bytting av stillinger osv hele tiden.

beste for meg er å ri, for da beveger jeg hoftene frem og tilbake slik at jeg får av og på trykk på g-punktet mitt (det sitter på forskjellige steder fra kvinne ettersom jeg skjønner).



Anonymous poster hash: 91df0...c5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel de færreste som kommer ved "brutal penetrering": Høres ut jo helt forferdelig ut. Og så er det jo en kjennsgjerning at de fleste kvinner ikke kommer ved selve penetreringen (altså gpunkt/vaginalorgasme), men ved stimulering av klitoris.



Anonymous poster hash: c4945...5bf
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, får vel bare innse at sexen blir bedre jo bedre man kjenner mannen. Jeg må ligge på rygg, hater å ri etter en kommentar jeg fikk for mange år siden om at jeg ikke skulle " knulle bare tuppen". Den hendelsen har nå heldigvis sluppet mer taket nå, men foretrekker for all del misjonær.

Jeg må ha mye stimuli rundt skjedeåpningen ved at han er såpass langt inne at ballene trykker på, Det må være et trykk, litt hardt og jevnt. Skiftes rytmen funker det ikke.

Merker også at om jeg har onanert mye i en periode blir det vanskeligere å få orgasme ved samleien.

Håper sex bare blir bedre og bedre med alderen.

TS



Anonymous poster hash: c109a...b05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel de færreste som kommer ved "brutal penetrering": Høres ut jo helt forferdelig ut. Og så er det jo en kjennsgjerning at de fleste kvinner ikke kommer ved selve penetreringen (altså gpunkt/vaginalorgasme), men ved stimulering av klitoris.

Anonymous poster hash: c4945...5bf

Jeg synes det er deilig med brutal penetrering :D Men jeg kommer som sagt ikke av det da :P

Anonymous poster hash: 586e6...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er deilig med brutal penetrering :D Men jeg kommer som sagt ikke av det da :P

Anonymous poster hash: 586e6...c37

enig!

TS

Anonymous poster hash: c109a...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er feil å ha orgasme som mål under sex? Sexen kan fint være bra uten orgasme, men sexen er alltid aller best med den herlige slutten :nigo:

jeg kommer best med jevn litt hard rytme :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri fått orgasme av å bli pult av en mann.



Anonymous poster hash: 697d0...4eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er deilig med brutal penetrering :D Men jeg kommer som sagt ikke av det da :P

Anonymous poster hash: 586e6...c37

enig!

TS

Anonymous poster hash: c109a...b05

Det er forskjell på hard og brutal. Jeg tror vi har forskjellig definisjon på hva som er brutal.

Anonymous poster hash: c4945...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall det brutal eller "brutal" penetrering; jeg kommer ikke av det, men det er faen så digg likevel :D det er sånn "jeg kommer nesten ... nesten ... nesten der ... å fy faen ... det er så nærme ..." omtrent i det uendelige, og så kommer jeg med det samme jeg får mer direkte stimuli på utsiden. Helt annen type orgasme enn om man bare beveger seg på utsiden ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får som sagt ikke noe særlig ut av stimulering av klitoris. Så da blir det med vibrator istedet og da får jeg også vaginalorgasme.

Onanerer du aldri?

Anonymous poster hash: 072e2...06b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på hard og brutal. Jeg tror vi har forskjellig definisjon på hva som er brutal.

Anonymous poster hash: c4945...5bf

Hva er brutal penetrering for deg da? :)

Anonymous poster hash: 586e6...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det best når han penetrerer sakte og dypt. Liker følelsen av å kjenne friksjonen når han glir ut og inn, og følelsen av å bli fylt skikkelig opp. Da får jeg de beste orgasmene.

Endret av Alja91
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri prøvd brutal, det høres ut som noe som er skadelig.

Men hardt liker jeg - kommer dog ikke av det alene uansett tempo.

Om jeg stimulerer klitoris i tillegg kan jeg kommer fortere med penetrering, men da er det fordi han kommer jevnt borti gpunktet - ikke fordi det er dypt.

Er det dypt blir det feil "tyngde" på klitoris, trenger lett stimulering.

Liker best variasjon - men ikke denne kaningreia andre her beskriver. Det er det verste - gir meg nada.



Anonymous poster hash: 0f927...1cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan få orgasme ved brutal penetrering! Ikke alltid, riktignok, og det må gjerne litt ekstra til, men røff sex i seg selv er dritdeilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er feil å ha orgasme som mål under sex?

:)

Hvis man er for fokusert på orgasme, kan man glemme nytelsen underveis. Men er man fokusert på nytelsen, kommer orgasmene av seg selv :-)

Anonymous poster hash: 5203e...91a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er for fokusert på orgasme, kan man glemme nytelsen underveis. Men er man fokusert på nytelsen, kommer orgasmene av seg selv :-)

Anonymous poster hash: 5203e...91a

Det gir for meg ingen mening. Orgasmen kommer ikke uten nytelse, dermed må man jo fokusere på nytelse for å komme. Det vil jo bare si at jeg har satt meg et høyere mål enn bare nytelse underveis. Ingenting gale i det vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det gir for meg ingen mening. Orgasmen kommer ikke uten nytelse, dermed må man jo fokusere på nytelse for å komme. Det vil jo bare si at jeg har satt meg et høyere mål enn bare nytelse underveis. Ingenting gale i det vel? :)

Det var jo det ab'n sa? :klo:

Anonymous poster hash: 586e6...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo det ab'n sa? :klo:

Anonymous poster hash: 586e6...c37

Det var dette jeg mente ikke ga noen mening: "Hvis man er for fokusert på orgasme, kan man glemme nytelsen underveis."

Men jeg uttrykte meg nok litt uklart. :) Ser ikke helt hvordan man kan glemme nytelsen på veien mot en orgasme.

Anyways, nå melder jeg meg ut av den diskusjonen, slik at jeg ikke er med på å kuppe tråden mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er for fokusert på orgasme, kan man glemme nytelsen underveis. Men er man fokusert på nytelsen, kommer orgasmene av seg selv :-)

Anonymous poster hash: 5203e...91a

Dette er ikke akkurat raketteknologi, så jeg har ingen problemer med å holde begge tankene i hodet på en gang, og det ene kommer jo av å jobbe for det andre.

Anonymous poster hash: 9aa8f...820

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...