Gå til innhold

Har dere møtt kjentfolk på gangbang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg var på en gangbang i går. Det var på et hotellrom vi hadde spleiset på, og det var ganske mange der for å si det sånn, sikkert 15 menn + noen par som bare så på.

Mens jeg holdt på å knulle henne, oppdaget jeg at en av tilskuerene var kantinedama som jobber i bygget mitt. Jeg ble ganske stressa, og samtidlig litt opphisset, men det virket ikke som hun kjente meg igjen. Jeg prøvde å se mest ned på dama jeg knulla, så jeg vet ikke hvor nøye hun fikk sett på meg. Det er jo alltid sjanser for å møte "kjentfolk", men man får vel litt panikk når det plutselig skjer...

Nå skal jeg snart ned i kantina med kollegaene mine, og merker jeg er litt nervøs. Hun kommer nok ikke til å si noe, men er likevel flaut dersom hun kjenner meg igjen i dag.

Har noen opplevd noe liknende? Regner med at når man er på slike treff, så er det en "uskreven taushetsplikt" som gjelder :)



Anonymous poster hash: 5c83f...b2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har noen opplevd noe liknende? Regner med at når man er på slike treff, så er det en "uskreven taushetsplikt" som gjelder :)

Har opplevd noe liknende, ja. Var litt flaut først, men begge er jo der for en grunn, så det er egentlig ikke så mye å bry seg om.

Tror de aller fleste er inneforstått med taushetsplikten, det er litt av "gamet" det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...