Gå til innhold

Skulle ha sex i helgen, fikk mensen, hva gjør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sist helg møtte jeg en gutt fra Tinder for å ha sex, tenkte at det kom til å bli en éngangs-greie, men vi klaffet faktisk skikkelig! Mange like interesser, lik humor og bra sex! Tirsdag sendte han melding der han bl.a lovet at han skulle spille gitar for meg neste gang vi møttes, slm vi avtalte at skulle bli lørdag. Jeg hadde gledet meg skikkelig til å møte han igjen, MEN i går så fikk jeg surprise mensen... Så hva gjør jeg nå?? Hvis jeg møter han, kan det virke som at jeg prøver å gjøre et tilsynelatende pulevenn-forhold (er vel i den retningen vi går, er helt ok med det) om til noe mer? Er det ikke ganske tease hvis dere skjønner? En annen ting er at da blir vi jo nødt til å faktisk konversere hele tiden haha. Huff høres ut som en liten bekymret tenåringsjente nå. Burde jeg bare sende melding og lyve på meg en heftig forkjølelse eller no?

Anonymous poster hash: 6aee8...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi beskjed om at du fikk mensen, og at da blir det enten ikke noe sex eller å kjøre brannbil.



Anonymous poster hash: f7b2b...5de
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jeg si fra på melding før jeg kommer? I så fall, hva skriver jeg?

Har aldri hatt sex med mensen før, har du noen tips? Er det vanlig at gutter er keen på det?

Anonymous poster hash: 6aee8...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJæresten min har mindre problemer med det enn jeg har ;)



Anonymous poster hash: f5a23...9d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan jo ta deg i analen da? Bare husk glidekrem. ;)



Anonymous poster hash: 09ad6...62a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si ifra at du har fått mensen, og om det kanskje kan utsettes til neste helg? Da blir det opp til han om han foretrekker det eller å kjøre på i helga til tross for mens.

Si ifra iallefall, ikke vent til han er vel i hus, da kan han fort bli superskuffet hvis han har brannbilangst..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det bare ikke vært for at han er _veldig_ stor, kunne det blitt anal. Tusen takk for alle svar så langt! :)

Anonymous poster hash: 6aee8...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt forslag er at skal dere være venner og ikke bare pulevenner: si fra når du kommer dit, så ser dere an om dere bare prater og spiller gitar eller om dere har sex også. Skal dere bare være pulevenner: si fra på forhånd.

Min erfaring er at mensen min tar seg en liten pause når jeg har skikkelig lyst på noen men jeg har venninner som aldri har opplevd det. De fleste menn jeg har hatt sex med når jeg har mensen har hatt mindre problemer med det enn meg, som AB 9d6. De er sånn "bare å legge et håndkle under, vel" mens jeg er redd for søl helt til vi kommer i gang og det begynner å føles uvesentlig. Noen få menn har fått angst og nektet sex.

For meg kan det bli litt tørrere enn vanlig men ikke så tørt at det trengs glidemiddel. Vaginalsex og alt som involverer klitoris er akkurat like godt for meg under mensen som ellers. Analsex hvor jeg er på mottagersiden får jeg aldri noe ut av, så det gidder jeg ikke å drive med.



Anonymous poster hash: f7b2b...5de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen forslag til akkurat hvordan jeg skal formulere meldingen? Så det ikke bare virker som om jeg bare opplyser om statusen til vagina helt tilfeldig haha

Anonymous poster hash: 6aee8...3b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei, har fått mensen. Ha wild hot monkeysex i morgen likevel? :D"



Anonymous poster hash: f7b2b...5de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Filleren, har fått mensen. Lyst til å komme innom likevel, eller skal vi utsette det?"

Da uttrykker du at du også synes det var ubeleilig, og du gir han muligheten til begge alternativer, uten å love noe som helst dersom han vil komme innom.



Anonymous poster hash: b1070...c69
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Åh, helvetes mensen. Selvfølgelig må den komme nå! Så kjedelig. Altså, man føler seg jo ikke akkurat drit lekker når man har mensen, men tror det er best å si fra til han. Så får du se hvordan han tar det:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva du gjør?? eeeeh, sier at du ikke kan pule fordi du har fått uka. verre er det ikke.



Anonymous poster hash: 80dfc...b19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natursvamp. Helsekosten. Oppi rett før. Litt krongling alene på badet etter. Rinse and repeat.

Anonymous poster hash: d3d17...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...