Gjest Gjest Skrevet 28. november 2013 #1 Skrevet 28. november 2013 (endret) Da er det tid for tråden mange har ventet på, der hvor Gjest deler av sine eminente spådomskunster med tarot ut til folket. Jeg har følgende kriterier for hvem som får bli med. 1. Du er singel. 2. Du elsker Carlsberg øl. 3. Du rekker tråden min. 4. Du poster et innlegg hvor du stiller et spørsmål. 5. Venter på svar. 6. Som kommer. 7. Gi tilbakemelding. Vi skal bruke Sacred Rose Tarot. Jeg kommer til å hefte ved kortet i besvarelsen. Ellers da er det trynefaktoren som avgjør om akkurat du får kort. Hvorfor? Fordi det er mitt valg å ta. Endret 28. november 2013 av Gjest 1
Gjest blasé Skrevet 28. november 2013 #2 Skrevet 28. november 2013 Finnes det virkelig håp for meg og den siste xn min ? .. Klarer ikke å g han opp ..
Gjest Booker Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Endelig! Hei!!! Har hatt det veldig dårlig det siste året, så jeg vil spørre om jeg skal satse på drømmene mine? Har hatt en annen bruker her før, tror du kjenner igjen mitt tidligere brukernavn så si ifra hvis jeg skal sende en PM eller noe hvis det hjelper? (: Takk for at du gjør dette, du tenner et lite lys i den mørke tiden!
wasa Skrevet 28. november 2013 #4 Skrevet 28. november 2013 Hei jeg lurer på når jeg skal kjøpe min første leilighet ?
Gjest snyball Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Jeg lurer på ca. hvor lang tid det tar før jeg får kjæreste? (og hvor finner jeg eventuelt han?)
Gjest Kongsdatteren Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 Angrer han jeg holdt på med sist at han lot meg gå?
Gjest Lille-pus Skrevet 28. november 2013 #8 Skrevet 28. november 2013 Carlsberg'en er åpnet her også. Vil en av mine menn bli værende ved meg?
OppNedPåAlt Skrevet 28. november 2013 #9 Skrevet 28. november 2013 Drikker carlsberg fra flaske på studentpubben. Hadde alarm på slik at jeg skulle rekke det. Vel, spørsmålet handler om iren. Er det bare sex, eller kommer jeg faktisk til å ha et ordentlig romantisk forhold til han?
ST.TROPEZ Skrevet 28. november 2013 #10 Skrevet 28. november 2013 Hej! jeg fikk en veldig stygg mld av eks kjæresten min på søndag, hvor han beskyldte meg for å snakke stygt om han, han hadde hørt dette fra en person. Så det jeg lurer på er om hvem denne personen kan være? er det en jeg kjenner?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2013 #11 Skrevet 28. november 2013 Finnes det virkelig håp for meg og den siste xn min ? .. Klarer ikke å g han opp .. 2/staver. Egentlig ikke, dere står steilt opp i mot hverandre, ingen vil gi seg. Det beste er å prøve å bruke vinteren til å glemme ham. Lykke til.
muffin26 Skrevet 28. november 2013 #12 Skrevet 28. november 2013 Endelig:) Jeg lurer på om jeg treffer den rette noen gang og får jeg barn?
uret Skrevet 28. november 2013 #13 Skrevet 28. november 2013 Det er en gutt jeg konstant har i tankene.. Men jeg ødela alt. Men tror han er på vei til å gi meg en ny sjangse. Vil vi bli kjærester? Skal møte han snart
MarianneHaa Skrevet 28. november 2013 #14 Skrevet 28. november 2013 Kommer jeg til å bli forelska i noen andre/burde gi andre en sjangse, eller bør jeg "vente" på han jeg holdt på med i sommer?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2013 #15 Skrevet 28. november 2013 Endelig! Hei!!! Har hatt det veldig dårlig det siste året, så jeg vil spørre om jeg skal satse på drømmene mine? Har hatt en annen bruker her før, tror du kjenner igjen mitt tidligere brukernavn så si ifra hvis jeg skal sende en PM eller noe hvis det hjelper? (: Takk for at du gjør dette, du tenner et lite lys i den mørke tiden! Myntdronningen. Ja, men jeg ser for meg at det spares tid med å prøve å ta den utdanningen andre steder enn på bjerget. Det er sommer der myntdronningen er, i Australia kanskje.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 28. november 2013 #16 Skrevet 28. november 2013 Skal på date på laurdag. Er han noko å satse på?
Arlea Skrevet 28. november 2013 #17 Skrevet 28. november 2013 Endelig! Jeg går med en magefølelse om at ting ikke er helt avslutta mellom meg og han jeg holdt på med sist. Burde jeg høre på denne eller gå videre?
Sign Skrevet 28. november 2013 #18 Skrevet 28. november 2013 Klisje, men.... Vil jeg noen gang finne ekte kjærlighet igjen?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2013 #19 Skrevet 28. november 2013 Hei jeg lurer på når jeg skal kjøpe min første leilighet ? Narren. Når du våger på hoppe på karusellen med voksenliv og ansvar. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå