Gå til innhold

Dealbreaker hvis en gutt du dater, har hatt sex med annen gutt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får bare være ærlig, jeg er gutt og har siden jeg ble kjønnsmoden alltid tent på gutter.

Aldri vært forelska i gutter, aldri hatt sex med gutter. Er kun jenter jeg blir forelska i.

Men disse tankene om å prøve ut alt jeg lyster med en gutt frister veldig. Men så kommer disse tankene om hvor ødeleggende det kan være for heterofile forhold i framtida.

Min indre stemme sier meg at jeg bør holde dette som en deilig fantasi, og ikke gjør noe med det. Kroppen min sier noe annet.

Hva hadde du gjort om det kom frem at gutten du datet hadde hatt sex med en annen gutt?



Anonymous poster hash: fdb3d...16d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Jeg dater ikke lenger gutter, jeg dater Menn ... med stor M.

Jeg vet, fordi det var, det er og vil alltid være slik, at en av 'mine menn' er praktiserende bi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du å fortelle det da, ingen har vel noe med det? Uansett ville jeg ikke brydd meg så lenge du var sikker på at du er hetero (ev. bi) og ikke hadde noen sykdommer (og det kan man jo også få av jenter). Ser ikke helt forskjellen på at du er med en gutt eller har analsex med en jente (for å være litt i overkant konkret). Av erfaring vet jeg at jeg nok er rimelig laid back når det kommer til folks fortid, så håper du får flere svar :) En jente som ville syntes dette er en dealbreaker tenker jeg kanskje er litt for "prippen" for en som drømmer om guttesex. Er du heldig finner du en jente som ville være med av og til, er jo en del jenter som fantaserer om trekant med to gutter ;)



Anonymous poster hash: 36c15...4bc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dater ikke lenger gutter, jeg dater Menn ... med stor M.

Jeg vet, fordi det var, det er og vil alltid være slik, at en av 'mine menn' er praktiserende bi.

Hvor mange har du i stallen nå om dagen? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Det hadde ikke vært et problem for min del. Jeg hadde heller sett på det som positivt at du ikke var redd for å utforske din egen seksualitet.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hvor mange har du i stallen nå om dagen? ;)

Et meget lite, svært begrenset antall.

Plukket, silt ut og sortert etter svært strenge kriterier.

Søker du dersom det blir ledig? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt ingen dealbreaker for meg, jeg blir like gjerne kjæreste med en bifil gutt som en heterofil en :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et meget lite, svært begrenset antall.

Plukket, silt ut og sortert etter svært strenge kriterier.

Søker du dersom det blir ledig? ;)

Det kan hende jeg gjør. Hvor sender jeg søknadsskjema? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blodgiver og det betyr mye for meg å fortsette med det. Siden sex med en mann som har hatt sex med andre menn utelukker meg som blodgiver, vil jeg gjerne få vite om det før noe skjer.



Anonymous poster hash: b4e0b...26e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt i å være biseksuell :) Så hadde ikke gjort meg noe



Anonymous poster hash: 229fd...d8f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du høres ut som noe vi kaller bisexuell. altså du kan godt ha sex med samme kjønn men ikke være sammen med de,

å for meg tror jeg ikke jeg ville brydd meg noe særlig så lenge du hadde brukt Kondom



Anonymous poster hash: de48c...45a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok jeg da hele tiden hadde hatt i tankene at du egentlig ville være med en gutt og følt meg som et skalkeskjul. Ville foretrukket å være sammen med en som kun likte jenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er ikke den typen som spør om hvor mange og hvem - så sannsynligvis har jeg aldri fått vite det. Men OM, hadde jeg spurt om han var sikker på at han var hetero i forhold med meg, og ikke springer rundt i helgene og har sex med gutter, fordi gutter (kilde; KG) mener det er helt greit at kjæresten har sex med andre jenter, for det regnes ikke som utroskap. Men det gjør det i min verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg er ikke den typen som spør om hvor mange og hvem - så sannsynligvis har jeg aldri fått vite det. Men OM, hadde jeg spurt om han var sikker på at han var hetero i forhold med meg, og ikke springer rundt i helgene og har sex med gutter, fordi gutter (kilde; KG) mener det er helt greit at kjæresten har sex med andre jenter, for det regnes ikke som utroskap. Men det gjør det i min verden!

Jeg hadde ikke syntes det var greit, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blodgiver og det betyr mye for meg å fortsette med det. Siden sex med en mann som har hatt sex med andre menn utelukker meg som blodgiver, vil jeg gjerne få vite om det før noe skjer.

Anonymous poster hash: b4e0b...26e

Beklager at jeg går OT nå, men hvordan skal du vite at noen av partnerne dine ikke har hatt sex med andre menn? Det er jo langt fra sikkert at det er noe partneren er åpen om.

TS: det er ingen dealbreaker for meg, så lenge det er beskyttet. Det gjelder uansett kjønn, egentlig.

Anonymous poster hash: 780d9...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil personlig ikke date en biseksuell mann.

Det er derimot andre kvinner som gjør det, så dersom det er noe du føler for å prøve, så gjør det uten å frykte hva det gjør med fremtidige forhold.



Anonymous poster hash: b6aba...8e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal han være ekstremt nøye med prevensjon.... både ved oral og anal sex. MSM-greier = høyrisikoaktivitet



Anonymous poster hash: 12129...d49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det kan hende jeg gjør. Hvor sender jeg søknadsskjema? ;)

Alle søknadsskjema leveres i Pus' innboks ;)

Herlig, Mike :lol:

Sidespor til ende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...