Gå til innhold

i uke 6 - og vovdt "på siden" av magen


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er i 6. uke, og er naturlig nok kjempeglad for å være gravid, og samtidig redd for at noe skal gå galt. Jeg har merket smerter på siden av magen (omtrent der jeg har eggløsningssmerter) den siste uken. Det er ikke hele tiden, men stikker til sånn noen ganger om dagen. Er det normalt? Bør jeg kontakte lege? Har jo hørt at man ikke skal kontakte lege før man er 8-10 uker på vei, men det er så mye å engste seg for, jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg dro til legen når jeg var 6 uker på vei, ikkeno galt i det. Og hvertfall ikke hvis du er engstelig.

Har hatt sånne stikkesmerter selv, og det kan være helt normalt, og har noe med strekking av livmoren å gjøre. Men det er forferdelig vondt.

Men bestill time hos legen du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for beroligende svar. Jeg ringte legen for å få time, men selvfølgelig var det fullt helt til beg. av juni... ja ja, fikk bestilt time ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sånne stikkninger selv i begynnelsen. Har to barn fra før, men var aldri engstelig med de på den måten som jeg var på begynnelsen nå. Hadde en sa i desember og det gjorde meg veldig redd til tider. Finkjemmet alt av bøker for å finne ut hvorfor jeg hadde sånne stikkinger i magen. fant noe i Gravid: Sit: Uke 5: Mange opplever stikninger og ubehag nederst i magen(...) Denne lille setningen her rroet meg veldig ned, da visste jeg at det var normalt. Lykke til hos legen i juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8 uker på vei og har ennå slike stikk i magen. Noen ganger er det som noen stikker meg men en nål. De jeg har spurt sier at det ikke er farlig. Så vi får heller sitte å hoppe litt i stolen.

Gratulerer og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...