Gå til innhold

Hva tenker dere om en mann som kjøper en "fuck me silly" kunstig vagina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn som går til innkjøp av noe slikt tror jeg har anlegg for å være seksuelle sadister med seriemordertendenser. En avkappet kvinnedel liksom.



Anonymous poster hash: e8c69...5be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får kvinner lov, må menn også få lov.

Hadde sikkert ville prøve en slik om jeg var mann. Er det ikke viktig med seksuell nysgjerrighet? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle prøvd, ikke sikkert det e så deilig som det ser ut som. Litt stress å ta med på reise da. Ønsker meg egentlig barbara tech, men hun var ekstremt dyr. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt nasty med sexleketøy som ser ut som avkappede kroppsdeler. Litt det samme som om en dame hadde kjøpt noe sånt; http://www.nytelse.no/butikk/index.asp?ID=14&KID=&PID=6390.

Men å sammenligne "fuck me silly" med at jenter bruker dildo blir feil. Blir mer riktig å sammenligne dildoen med en fleshlight.



Anonymous poster hash: c615d...ddc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

I utgangspunktet så den jo kul ut, men da jeg så vidioen (og i vert fall prislappen) synes jeg den bare ble teit. SÅ ut som den var vanskelig å bruke og at den lett kunne gå i stykker (bobla) Og hvorfor skal man betale 4000 for noe sånt noe? Var innom en sånn butikk for litt siden (uten å kjøpe noe) og der hadde de en hel dukke til 600 (ikke sånn dårlig balong, men noe is amme stil som denne her).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir småkvalm av sexleketøy som ser ut som avkappede kroppsdeler, men hver sin lyst.

Vil det si at du også blir småkvalm av dildoer?

Synes det ser morsom ut, men ville nok selv gått for en full size dukke dersom jeg først skulle kjøpt noe slikt.

https://secure.realdoll.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil det si at du også blir småkvalm av dildoer?

Hvis du leser tråden ser du at hun allerede har svart på det. Flere ganger...

Anonymous poster hash: f6023...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...