Gå til innhold

Har ikke sexlyst. Får lyst på sex kun når jeg drikker.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, jeg tuller ikke. Jeg har dessverre ikke noe sexlyst til vanlig.

Sexlysten kommer bare når jeg drikker alkohol, dessverre.

Jeg har vært sammen med en del gutter og dette har vært et problem. Jeg måtte enten drikke litt for å få lyst eller så måtte jeg presse meg til å ha sex uten min vilje.

Selvsagt var dette ikke holdbart over tid og forholdene tok slutt.

Vet ikke helt sikkert hvorfor jeg aldri har sexlyst, men jeg kan tenke meg en del grunner:

1) Jeg sliter med endometriose og tarmproblemer, noe som gjør at jeg får smerter under samleiet og derfor vil jeg ikke ha sex.

2) Jeg er ganske deprimert og sliten og i tillegg misfornøyd med kroppen min (jeg er ganske lubben, var større før men gikk litt ned i vekt).

Men når jeg drikker så blir jeg i bedre humør og jeg kjenner ikke til noen magesmerter, så kanskje derfor jeg får lyst da?

Noen som kjenner seg igjen?



Anonymous poster hash: 5e966...3a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2) Jeg er ganske deprimert og sliten og i tillegg misfornøyd med kroppen min (...)

Alkohol får den følelsen til å forsvinne i tillegg, så der har du også en gjeldende faktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kunne seriøst vært skrevet av meg, har samme problem selv. Synd men sant.. Har vondt under samleie og er mye deprimert. Med alkohol, bare litt er nok, så forsvinner mye av dette.. har litt dårlig samvittighet rundt at jeg ikke blir tent ellers...



Anonymous poster hash: 59deb...079
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smerter når man har sex er ikke riktig. Går ut fra at du får legebehandling og at dere har utelukket cyster i underlivet etc., dvs. andre ting som kan forårsake smerter under sex? Er det vondt å bruke tampong også?

Når det gjelder selvtilliten og synet på din egen kropp er det dessverre ikke så mye vi på KG får gjort noe med :) men på generell basis ville jeg nok anbefalt en kombinasjon av psykolog og trening. Ikke fordi det ikke er lov til å være litt lubben, men fordi veldig mange føler at trening hjelper enormt på depresjon - både der og da pga. hormonene som skilles ut etter trening, og på lang sikt fordi man gjennom trening vil få en fastere, sunnere og mer velfungerende kropp - altså at man føler at man faktisk gjør noe med det som plager deg.

Jeg er forresten helt hundre prosent sikker på at det fins utallige menn der ute som syns kroppen din er flott akkurat slik den er :) nå hjelper det deg kanskje ikke å høre dette fra en kvinne (som riktignok er bifil), men jeg syns det aller flotteste med kvinner er at det er så enorm variasjon "på markedet". Smale kvinner, brede kvinner, smale kvinner med brede hofter, mye pupp, lite pupp, kvinner bygd som greske gudinner, eller som androgyne vesener ... Det spiller faktisk ingen rolle for meg hvordan en kvinnekropp ser ut, så lenge den er harmonisk og vedkommendes personlighet pirrer nysgjerrigheten min :) og såvidt jeg har skjønt på mine kompiser (som riktignok er særdeles oppegående, samfunnsengasjerte og ålreite mannfolk - de er jo kompisene mine!), så er de helt enige med meg.
Å avgjøre om en mann er pen er mye lettere enn å avgjøre om en kvinne er pen. Jeg definerer en pen mann som høyere enn meg (hvilket ikke er så vanskelig å oppnå da jeg er 164 høy), bredskuldret, normalvektig, gjerne litt trent, normale ansiktstrekk (altså ikke sinnsyk ørnenese eller andre veldig avvikende trekk), og ikke fullstendig motbydelig i stilen (slesk med sleik, keeg, soss ... you catch my drift). Jeg vil tro ganske mange kvinner er enige med meg i den definisjonen av en pen mann. Men hva er egentlig en pen kvinne? Kvinnekroppen har så uendelig mange variasjoner som alle er pene på hver sin måte at jeg har virkelig ikke noe godt svar på hva som gjør en kvinne lekker, og jeg er helt sikker på at det fins menn der ute som syns din kropp er nydelig akkurat slik som den er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...