Pinkee Skrevet 9. oktober 2016 #1401 Del Skrevet 9. oktober 2016 20 minutter siden, Ullgenser skrev: Hodeskaller Hodeskaller trykket på puter, kopper og andre ting plager meg ikke så mye - det er bare en sånn "ville ikke hatt det selv"-greie. Men disse hodeskallene-figurene i sølv, svart, kobber osv, i mer eller mindre naturlig størrelse... Det er noe av det hesligste jeg har sett på interiørfronten Nja, blir litt bedre hvis det er festet et skilt med navnet på svigermor til den Neida, er bare hæslig uansett! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullgenser Skrevet 9. oktober 2016 #1402 Del Skrevet 9. oktober 2016 21 minutter siden, Pinkee skrev: Nja, blir litt bedre hvis det er festet et skilt med navnet på svigermor til den Neida, er bare hæslig uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 9. oktober 2016 #1403 Del Skrevet 9. oktober 2016 (endret) Seriøst, makramé! Finnes ikke fint. At man får slike ting i gave fra barna, som de har gjort i barnehagen eller skolen, er en ting. Men kjøpe i butikk til dyre penger??? Blir dette den nye som tar over etter at bokstavene har flyttet ut? Endret 9. oktober 2016 av BlendaSensitive 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 9. oktober 2016 #1404 Del Skrevet 9. oktober 2016 17 minutter siden, BlendaSensitive skrev: ...klippe--- ---klippe--- Det passer perfekt hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. oktober 2016 #1405 Del Skrevet 9. oktober 2016 6 timer siden, BlendaSensitive skrev: Seriøst, makramé! Finnes ikke fint. At man får slike ting i gave fra barna, som de har gjort i barnehagen eller skolen, er en ting. Men kjøpe i butikk til dyre penger??? Blir dette den nye som tar over etter at bokstavene har flyttet ut? Makramé! Forbanner meg på at det snart kommer et slikt blomsterpotteoppheng i Marius-mønster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyIian Skrevet 9. oktober 2016 #1406 Del Skrevet 9. oktober 2016 All slags nips, om det så er ananaser, hodeskaller, engler, katter, boller med sand eller kuler, miniatyrskulpturer, elefanter, you name it. Vaser uten blomster. De kan stå i skapet hvis man ikke har blomster i dem. Løpere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 11. oktober 2016 #1407 Del Skrevet 11. oktober 2016 Jævlig mye ting og tang..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 11. oktober 2016 #1408 Del Skrevet 11. oktober 2016 Nips ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #1409 Del Skrevet 29. oktober 2016 Postere med bilde av Kate Moss. Interiør i grafisk stil. Industriell stil kan være utrolig kult, men når man har slept meg seg noe skrap hjem til obosleiligheten eller husbankhuset da er man sjeldent helt der. Anonymkode: cafe4...9a2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 29. oktober 2016 #1410 Del Skrevet 29. oktober 2016 At noen vil ha slike klokker er for meg utrolig. https://goo.gl/images/YuBkSl 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. oktober 2016 #1411 Del Skrevet 30. oktober 2016 På 9.10.2016 den 17.04, BlendaSensitive skrev: Seriøst, makramé! Finnes ikke fint. At man får slike ting i gave fra barna, som de har gjort i barnehagen eller skolen, er en ting. Men kjøpe i butikk til dyre penger??? Blir dette den nye som tar over etter at bokstavene har flyttet ut? Synes makrame-blomster-holdere er pene jeg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 30. oktober 2016 #1412 Del Skrevet 30. oktober 2016 På 09.10.2016 den 17.04, BlendaSensitive skrev: Seriøst, makramé! Finnes ikke fint. At man får slike ting i gave fra barna, som de har gjort i barnehagen eller skolen, er en ting. Men kjøpe i butikk til dyre penger??? Blir dette den nye som tar over etter at bokstavene har flyttet ut? Aaaaangst!! Minner meg om sånne som bestemor hang opp husfreden i! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #1413 Del Skrevet 30. oktober 2016 Sånne plaststoler ala Hay i alle mulige former og farger. Synes de likner på stolene vi hadde på ungdomskolen. Tekst på veggen, eller sånne bokstaver som staver "Love", "Home" osv er også gyselig. Er på leilighetsjakt om dagen, og leiligheter med sånn grusom tekst på veggen hopper jeg glatt over. Når det er sagt, så tenker jeg aldri negativt om hvordan folk har det hjemme egentlig. Det er ikke jeg som bor der, og det kunne aldri falt meg inn f.eks å snakke negativt til andre om hvordan folk har det hjemme. Har en venninne som har sånn skrift på veggen hjemme, og selv om jeg aldri kunne hatt det, så kritiserer jeg ikke hennes smak til henne eller andre. Det viktigste er jo tross alt at den som bor der trives med det Anonymkode: 3f9b5...7d7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #1414 Del Skrevet 30. oktober 2016 IKEA møbler. Det er ikke fint! Anonymkode: e08a2...d67 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 1. november 2016 #1415 Del Skrevet 1. november 2016 På 31. oktober 2016 den 0.32, AnonymBruker skrev: Sånne plaststoler ala Hay i alle mulige former og farger. Synes de likner på stolene vi hadde på ungdomskolen. Tekst på veggen, eller sånne bokstaver som staver "Love", "Home" osv er også gyselig. Er på leilighetsjakt om dagen, og leiligheter med sånn grusom tekst på veggen hopper jeg glatt over. Når det er sagt, så tenker jeg aldri negativt om hvordan folk har det hjemme egentlig. Det er ikke jeg som bor der, og det kunne aldri falt meg inn f.eks å snakke negativt til andre om hvordan folk har det hjemme. Har en venninne som har sånn skrift på veggen hjemme, og selv om jeg aldri kunne hatt det, så kritiserer jeg ikke hennes smak til henne eller andre. Det viktigste er jo tross alt at den som bor der trives med det Anonymkode: 3f9b5...7d7 Du vet det bare er å fjerne teksten? Litt sært å droppe en leilighet bare pga det (jeg hater forøvrig også veggtekster) 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 4. november 2016 #1416 Del Skrevet 4. november 2016 Kjøkkenhåndtak bling-style. Grøss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #1417 Del Skrevet 4. november 2016 Teakmøbler som er malt i hvitt synes jeg er GRUSOMT! Anonymkode: 0f5c7...4d1 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 7. november 2016 #1418 Del Skrevet 7. november 2016 Ja, oppussede teakmøbler som de hele tiden driver med i den 'DIY' gruppa på Facebook . Det er vandalisme . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. november 2016 #1419 Del Skrevet 7. november 2016 16 minutter siden, Dorey skrev: Ja, oppussede teakmøbler som de hele tiden driver med i den 'DIY' gruppa på Facebook . Det er vandalisme . Fatter ikke hvorfor de gjør det. Det må da gå an å fikse det uten å måtte male det om. Teakmøbler er blitt veldig sjeldent i vår tid, da trærne er fredet. Dette treverket har jo et super-vakkert mønster og å male om disse, er som du sier, vandalisme 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 7. november 2016 #1420 Del Skrevet 7. november 2016 1 time siden, Honey Dew skrev: Fatter ikke hvorfor de gjør det. Det må da gå an å fikse det uten å måtte male det om. Teakmøbler er blitt veldig sjeldent i vår tid, da trærne er fredet. Dette treverket har jo et super-vakkert mønster og å male om disse, er som du sier, vandalisme Enig. Slike ting er det aller beste bevis på at ikke alt blir finere med hvitmaling, selv om mange later til å mene det. Mulig jeg banner høyt i kirken her nå, men jeg synes overdreven bruk av kalkmaling også er bittebittelittegrann oppskrytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå