Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Wow. Ser jo ut som noen har gått med en malingsbøtte og bare tømt malingen over i stedet for å bruke kost, spesielt på de små murkantene...

Dette blir litt i meste laget.

http://villapaprika.no/

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

Unnskyld meg, men det er bare så komisk med alle de putene i sofaene.. :skratte: Til og med i stolene rundt det spisebordet! HVOR gjør hun av dem når hun skal sitte der?
Endret av Scoop
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Villa Paprika har bra stil jeg, men den er kanskje lite praktisk?

Skrevet

Stilen til villapaprika er én ting (ikke helt min stil, men gjennomført, og sikkert mange som liker), men den enorme putemengden, da? Hvor skal rumpa få plass? Uansett hvor bitteliten den måtte være? Ser overhodet ikke komfortabelt ut, og ser litt ut som når man tar alt opp fra gulvet for å støvsuge og vaske gulvet. Uryddig, etter mine begreper ;-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

for ikke å snakke om pleddene som ligger "kastet" ned mot gulvene... det har de gjort i alle år vedkommende har blogget... det er ikke pent!

Anonymous poster hash: 7c8df...564
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Julen skal ikke være hvit! :sur:

1020346-12-1321376455598.jpg

Den skal være RØD!

Feminine-red-sofa-Floral-pattern-carpet-

Jeg får bare et steike hissig temperament av rødt, derfor må julen være hvit og nøytral hos meg. Det ble endelig fred i huset etter den oppdagelsen en par år siden :fnise:

Anonymous poster hash: 1100c...455

• Liker 2
Skrevet

Jeg får helt noia av alle putene til villapaprika. Det er så sykt mange at det ser ut som en parodi.

MEN, jeg syntes soveromsgulvet hennes er kjempefint!

• Liker 2
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Ååhh herregud! Får klaustrofobi av å lese bloggen til Villa Paprika. Puter OVERALT!! Den kjerringa må seriøst ha makk i ræva.

LESS IS MORE

• Liker 2
Skrevet

Men det er jo mulig at hun "styler" før bildene blir tatt også. Feks det med pleddene som blir slengt her og der, eller flytter puter fra A til B for anledningen. Hun lever jo av å selge disse tingene så vidt jeg vet og da er det vel naturlig å ville vise mye av det og gjøre det litt mer som en utstilling.

Jeg legger alltid merke til sengene Zara Home har i vinduet sitt. Masse puter, et par dyner, sengeteppe, pledd, blonder på laken som henger ned osv. Ser veldig fint og komfortabelt ut... men.... man kan jo ikke sove sånn og ha den sengetøyvasken hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

Levangsbygg naturligvis...

Fy Gjest, må du ikke disse Levangsbyggen da...

Anonymous poster hash: 040c8...2ce

• Liker 1
Skrevet

Fy Gjest, må du ikke disse Levangsbyggen da...

Anonymous poster hash: 040c8...2ce

Beklager. ble litt karravolin der.

AnonymBruker
Skrevet

Ååhh herregud! Får klaustrofobi av å lese bloggen til Villa Paprika. Puter OVERALT!! Den kjerringa må seriøst ha makk i ræva.

LESS IS MORE

Haha, noe lo jeg faktisk godt. Trodde ikke det var så gale som det ble gitt inntrykk av her, men det er jo faktisk ikke mulig å sitte i sofaen! Helt ekstremt

Anonymous poster hash: c5076...28c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men det er jo mulig at hun "styler" før bildene blir tatt også. Feks det med pleddene som blir slengt her og der, eller flytter puter fra A til B for anledningen. Hun lever jo av å selge disse tingene så vidt jeg vet og da er det vel naturlig å ville vise mye av det og gjøre det litt mer som en utstilling.

Jeg legger alltid merke til sengene Zara Home har i vinduet sitt. Masse puter, et par dyner, sengeteppe, pledd, blonder på laken som henger ned osv. Ser veldig fint og komfortabelt ut... men.... man kan jo ikke sove sånn og ha den sengetøyvasken hjemme.

Det er nok ikke kun for anledningen. Man kan se i innleggene hennes at hun verken flytter på puter eller pledd når hun/de skal sitte der. Så det med pledd og puter er nok slik hun alltid har, ikke kun for bildene si skyld.

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De sitter oppå putene. Kan ikke ha støvallergi i det huset nei. Synes huset virker grått og trist jeg, så fargeløst. Ukoselig hjem! Likte heller ikke julepynten, grått, ukoselig og kaldt, og hun kastet jula ut 2.juledag. Nei, liker ikke villapaprika stilen.

Anonymous poster hash: 4c747...1d0
  • Liker 5
Gjest sophia21
Skrevet

Virker egentlig som jeg liker mye av det som hates, og ok er det. Jeg synes jo de fleste har det altfor kjedelig, hvilket vel må bety at "folk flest" har en annen smak enn meg. Mange jeg synes kan ha det fint forsåvidt, selv om det overhodet ikke er min smak.

Men det jeg virkelig ikke liker når det kommer til interiør:

Plastmøbler

Skinn

Pels

Svart/hvitt(/stål)

Svart/rødt a la typisk ungkarsstil

Generelt veldig mye svart

Minimalisme

Orange og neongrønt/spygrønt/limegrønt eller hva man måtte ønske å kalle det

Moderne firkanta vinduer med smal vinduskarm

Slenger meg på de som nevner dekorbokstaver

Panelgardiner

Gull/kobber (enkelte innslag er sikkert ok)

Vegg-til-vegg-teppe (heldigvis har de fleste kasta ut de nå!)

Tøygreier på dolokk og foran toalettet (må da være ekstremt uhygienisk! Heldigvis svært få som har det i dag)

Gjest sophia21
Skrevet

Og ja, farga plastjuletrær, store TV-er og høyttalere/stereoanlegg! (Meen som de fleste med mannlig kjæreste må man vel godta de siste ;) )

Skrevet

Jeg liker ikke;

- Brunsort, fy faen - det er den verste fargen EVER ! Og alt blir styggere i brunsort enn i andre farger.

- Persiske tepper.

- Store tunge møbler - tenk Chesterfield.

- Tykke, stive gardiner.

- Furu

- Maksimalisme

- Religiøse symboler

- Home & cottage/shabby chic/hvitt og englespy i store mengder - litt kan jeg godt tåle.

Hadde store sølvbokstaver på en hylle i gangen med GTFO da "alle" skrev HOME og LOVE, men det er over 4 år siden nå, så skal ikke hive meg på den "trenden" igjen - altfor mange som gjør det nå for tida. :ler:

Skrevet

heklede dukker til å gjemme dorullen i... :lol:

• Liker 3
Skrevet

Puter sydd av striesekker. Gjerne med sitater på fransk i snirklete skrift. :sprettoy:

• Liker 4
Gjest Søgni
Skrevet

heklede dukker til å gjemme dorullen i... :lol:

Hehe, jeg leide en gang i tiden hybel hos en veldig hyggelig, eldre dame som i aller beste mening hadde utstyrt vinduskarmen på do med en sånn dukke. Den dukka var så ufattelig grell, øynene hang blant annet på halv åtte, hun hadde brun og grønn kjole og solbleket hår, ja, den var nesten skummel. Jeg tok den vekk nesten rett etter jeg flyttet inn, men siden hun så dovinduet hver dag da hun gikk forbi, og spurte meg ved snareste anledning om jeg hadde tatt ned dukka, med et veldig skuffet uttrykk, så hadde jeg ikke hjerte til annet enn å sette den pent på plass igjen. :P Jeg fikk den faktisk av henne da jeg skulle flytte! Siden jeg hadde hatt den oppe i et år, så tenkte hun at det var bedre at noen fikk glede av den enn at den sikkert ble kastet da etasjen skulle pusses opp. Mulig jeg burde takket nei, men..

(Huff, hun var veldig hyggelig og en god husvert, men akkurat denne dukka....)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...