AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #381 Skrevet 7. desember 2013 JEG har verken hvite vegger, panel eller home skilt hjemme hos meg. Så klapp igjen!Anonymous poster hash: 8d692...2f1 Hjelpes....Anonymous poster hash: 3a62c...4c7 3
Gjest Arch Skrevet 7. desember 2013 #382 Skrevet 7. desember 2013 Jeg virkelig HATER geriljabroderi. Det er skrekkelig det! 1
^^Belle^^ Skrevet 7. desember 2013 #383 Skrevet 7. desember 2013 Jeg virkelig HATER geriljabroderi. Det er skrekkelig det! Nå måtte jeg google geriljabroderi, og jeg bare... . 5
Lea2 Skrevet 7. desember 2013 #384 Skrevet 7. desember 2013 Haha... geriljabroderi havner i samme kategorien som å skrive FAEN med bokstaver i hylla. Det er liksom gøy med en gang og så lenge ikke alle har det samme.. en liten stund. Jeg klarer meg fint iten skrift på veggen og i hylla. Me jeg har noen sånne små skilt med morsomheter på. De ser fine ut i seg selv da og tar veldig lite oppmerksomhet. Om jeg bare hadde hatt et sted å henge dem opp. 3
Zinnia Skrevet 7. desember 2013 #385 Skrevet 7. desember 2013 (endret) http://lystigehjem.blogspot.no/ ...er mitt svar. Synes faktisk ikke dette var så hakkendes gale! Det var ikke fullt så overlesset som en del av de andre hjemmene, og så synes jeg det ser ut som noen faktisk bor der, på en positiv måte. Selvfølgelig litt mye ordtak, og litt overkill på stjernene, menmen la gå . Og jeg kjenner jeg faktisk har skikkelig lyst på kjøleskapet hennes Endret 7. desember 2013 av Zinnia 2
Gjest Bolledeig Skrevet 7. desember 2013 #386 Skrevet 7. desember 2013 (endret) Kan jeg anbefale gerilja-broderier? Hvite interiører fatter og begriper jeg meg ikke på. Det ser ut som man 1)bor inne på en sykehusavdeling eller at man 2) har sterkt ADHD med konsentrasjonsproblemer så alt må gå i ett sånn at man ikke blir overstimulert eller 3) ikke tør å ha noen egen identitet som synes der man bor. Haha! Vet du, jeg har vært i et sånt hjem en gang, og jeg har ikke ADHD. Det skjedde så mye i rommet og på veggene på en gang at jeg ble stresset av å sitte der. Men det skal en del til. Og plutselig forsto jeg hvorfor en kamerat som faktisk HAR det insisterte på å skulle kvitte seg med omtrent alt han hadde i leiligheten. Brikkene faller på plass For min del kan du ha "festlige" sayings over alle tak og vegger for alt jeg bryr meg, men et av de største problemene er stort sett budskapene. En ting er klisset, men det handler jo stort sett om hyggelige ting, som å ta vare på familie, være glade i hverandre osv. Men alle de der med et bilde av en husmor på som er variasjoner over temaet "Jeg beklager at det er litt grisete her - men jeg satt fyr på ungene da jeg røykte hasj i sted". Hnnnngh. Endret 7. desember 2013 av Bolledeig
Gjest Bolledeig Skrevet 7. desember 2013 #387 Skrevet 7. desember 2013 Og hva er greiene med å ha navn på absolutt alle ting av oppbevaringstype? Det irriterer meg bittelitt. Og for så vidt navn på skåler av typen "godteri", "chips" eller, grøss og gru "sunt og godt". Jeg kan absolutt anerkjenne ønsket om å ha pene beholdere til både det ene og det andre, men om man har en firkantet beholder på vaskerommet burde man kanskje vite at det inneholdt vaskemiddel, og ikke havregryn?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #388 Skrevet 7. desember 2013 Tatoveringer har blitt brukt som en slags identifikasjon i århundrer, og mange ukjente lik kan bli lettere identifisert av en tatovering. Har du navnet ditt går det enda raskere. Anonymous poster hash: 88585...802 Må bli tragisk dersom en mann tatoverer navnet til kjæresten og bare det, og det maltrakterte liket dermed blir registrert som "Susanna" Anonymous poster hash: c5799...430 8
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #389 Skrevet 7. desember 2013 Jeg misliker overfylte rom med møbler som egentlig ikke passer sammen eller inn i rommet. Og oversized seng. Anonymous poster hash: 1100c...455 1
Anglofil Skrevet 7. desember 2013 #390 Skrevet 7. desember 2013 (endret) Å herregud, jeg må jo kaste nesten alt! Jeg også. Men jeg faktisk enda verre enn deg, for jeg elsker shabby chic og fransk landstil. Jeg er en skikkelig romantiker. Jeg liker tepper, jeg liker hvite møbler og jeg maler gjerne den ene veggen. Har vel noen masseproduserte bilder et sted også. Jeg er veldig glad i hvite møbler, MEN liker litt farge på veggene, og vil at ting skal matche. Jepp, jeg er visst dømt. Jeg liker ikke: * Hvitt overalt - virker så upersonlig, upraktisk og kaldt. * Minimalisme * Generelt gjenstader og ting fra Georg Jensen (med noen få unntak) * Pallebord * Gull * Skandinavisk stil * Vinduer uten gardiner (ser helt merkelig ut) * Sorte møbler * Funkis-stil/hus Og i motsetning til mange her så liker jeg stilen til Villa Paprika veldig godt. MEN, jeg synes det blir veldig lyst og "pent". Jeg ville foretrukket færre pynteputer og litt mer farger. Derfor synes jeg stilen kan bli litt upersonlig. Mvh Yvonne Endret 7. desember 2013 av Yvonne 2
Zinnia Skrevet 7. desember 2013 #391 Skrevet 7. desember 2013 Kom på en ting til: Vanligvis er jeg fan av funksjonelle ting, men, det kan gå altfor langt med minimalisme slik at det nermest blir antifunksjonelt (ihvertfall for meg). Som for eksempel "instittusjonskjøkkenet" som ble postet for litt siden, jeg jobbet på et sted med lignende kjøkken tidligere og første uken fant jeg søren meg ikke ut av hvordan jeg skulle åpne skuffen engang, jeg måtte spørre resepsjonisten om hjelp til å finne en kaffepose . Når håndtakene er så bortgjemt at det er umulig å vite at det i det hele tatt er en skuff eller dør der går det litt for langt, det var ganske flaut 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #392 Skrevet 7. desember 2013 Jeg liker hvite og lyse detaljer . Hvite vegger og hvite møbler. Anonymous poster hash: 1100c...455 1
skyflakes Skrevet 8. desember 2013 #393 Skrevet 8. desember 2013 Kom nettopp over disse dype visdomsord. WOW. http://www.lindasimport.no/products/hold-meg-ren-og-bruk-meg-rett 3
Gjest Bolledeig Skrevet 8. desember 2013 #394 Skrevet 8. desember 2013 (endret) Kom nettopp over disse dype visdomsord. WOW. http://www.lindasimport.no/products/hold-meg-ren-og-bruk-meg-rett Hvis man først skal ha lesestoff på do kan man i det minste sørge for at man plasserer det så gjester av begge kjønn kan lese Men herregud for en ting å ha på veggen/toalettet. Endret 8. desember 2013 av Bolledeig
Lillywhite Skrevet 8. desember 2013 #395 Skrevet 8. desember 2013 Mye er sagt, men jeg skal prøve å nevne noen ting som ikke har kommet frem: *Betongtapet; ser i de aller fleste tilfeller fake ut *90 prosent av alt Missoni Home produserer; noen ting er helt ok, men når jeg tenker på prislappen fatter jeg ikke at folk er villig til å betale det for striper i (mine øyne) stygge fargenyanser *Tolix-stolene; disse plastikkstolene som i mine øyne ser ut som stygge campingstoler. Hadde ikke hatt dem på terassen en gang. *Lamper som kun består av treverk og en lyspære *Plastduker - har bare ett ord; gyselig! *Det meste som kommer fra Kremmerhuset; enten ser det barnslig ut (type sukkersøtt og rosa, eller wannabe retro og shabby chic) *Ting som ikke passer inn; vet om ei som har tatt en stor grein (type lang og tykk) inn på stua. Ser bare malplassert og rart ut. *Julekranser; vet ikke hvorfor, men foruten på ytterdøra, synes jeg stort sett det ser stygt ut.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #396 Skrevet 8. desember 2013 Det er jo ikke akkurat en detalj, men på facebook så jeg nettopp at en bekjent har pusset opp kjøkkenet. Nok et IKEA-kjøkken med hvite, profilerte fronter, porselensvask og skap med glassdører. Og selvfølgelig en kitchen aid-maskin på benken. Jeg spyr. Anonymous poster hash: 6998e...3c5 2
Gjest Seajewel Skrevet 8. desember 2013 #397 Skrevet 8. desember 2013 (endret) Det er jo ikke akkurat en detalj, men på facebook så jeg nettopp at en bekjent har pusset opp kjøkkenet. Nok et IKEA-kjøkken med hvite, profilerte fronter, porselensvask og skap med glassdører. Og selvfølgelig en kitchen aid-maskin på benken. Jeg spyr. Anonymous poster hash: 6998e...3c5 Hvorfor? Endret 8. desember 2013 av Seajewel 4
langbein86 Skrevet 8. desember 2013 #398 Skrevet 8. desember 2013 Vi har store bokstaver, formet som ordet "PIKK". En protest mot alt av Love og Home og gud vet hva. Bokstavene våre har vi for øvrig spraymalt grønne. Anonymous poster hash: 17490...62b Og de står fremme når mor er på besøk? 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #399 Skrevet 8. desember 2013 Hvorfor? Sikkert fordi det er masseprodusert, ikke originalt og uten sjel og personlig preg. Jeg personlig liker det Anonymous poster hash: 29305...2ba 1
Gjest Bond Skrevet 8. desember 2013 #400 Skrevet 8. desember 2013 Hvis man først skal ha lesestoff på do kan man i det minste sørge for at man plasserer det så gjester av begge kjønn kan lese Men herregud for en ting å ha på veggen/toalettet. Åpenbart bare mannfolk som har problemer med å bruke doen riktig. Begynner å lure fælt på hva skaperen av denne fiffige interiørdetaljen har opplevd som fikk henne/ham til å komme opp med noe slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå