Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?

Malum

Anbefalte innlegg

BLÅ julebelysning enten det er ute eller inne. Får assosiasjoner til utrykningskjøretøy og kommer i alt annet enn julestemning... :(

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser nå at i nesten alle interiørblader for tiden har stuene lyst flossteppe med diamantmønster og en rund fjær ting/hatt på veggen.

Kan ikke si at jeg hater det, men vil aldri ha det i hus, siden "alle" har det.

Tipper det blir en hat ting om noen år.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne boligen var litt  "fascinerende" når det kom til interiør. Gammelt, nytt og noe midt i mellom over alt og langt ifra gjennomført. Jeg hadde blitt sliten av å bo slik! 

Endret av The Silence
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Margit Spat skrev:

De har ensfarget bomullssateng på Princess i flere utgaver. Se f.eks her: https://www.princessbutikken.no/soverom/sengesett/harriet-sateng-cream og her: https://www.princessbutikken.no/soverom/sengesett/ciara-sateng-blaa 

Ensfargede duker kjøper jeg som regel på Kid eller Princess. 

Skal formulere meg litt bedre: Ensfargede, UTEN mønster av noe slag, og det var ikke jeg som spurte etter steder å kjøpe. Jeg har sett at princess har noen sengesett nå, men det er ofte vanskelig å finne til vanlig.

Endret av FlyBabe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater stearinlys/kubbelys som enten er formet som mennesker og dyr, eller som har bilde av en eller begge på seg. Skal jeg liksom sette fyr på hodet til er lite, søtt ekorn eller en uskyldig unge? Nei, vettu meg hva!

Anonymkode: 1ec37...534

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2016 den 18.35, AnonymBruker skrev:

http://www.finn.no/86626619

Tapet som i stua i dette huset er det verste jeg ser.

Anonymkode: cf5f8...57a

Jeg liker sort tapet, det kan være kult, men jeg hadde problemer med den i stua. likte derimot den på badet og star wars tapeten på barnerommet. 

Det værste jeg ser av interiør er "home" skilt ol. samt veggord. Jeg kan imidlertid se nytten av å ha slike ting det står "home" på dersom man er dement.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, The Silence skrev:

Denne boligen var litt  "fascinerende" når det kom til interiør. Gammelt, nytt og noe midt i mellom over alt og langt ifra gjennomført. Jeg hadde blitt sliten av å bo slik! 

Haha, det var det mye merkelig. Hva er greia med å ramme inn litt stripete tapet og henge under et vindu i stua?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, The Silence skrev:

Enig, slitsomt....Og grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mammamora90 skrev:

Jeg liker sort tapet, det kan være kult, men jeg hadde problemer med den i stua. likte derimot den på badet og star wars tapeten på barnerommet. 

Det værste jeg ser av interiør er "home" skilt ol. samt veggord. Jeg kan imidlertid se nytten av å ha slike ting det står "home" på dersom man er dement.

Eller tatovere navn og fødselsdato til barna på armene sine - blir litt samme sjanger. Fint hvis du er dement? :fnise: 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, The Silence skrev:

hjelp

:fnise:

Anonymkode: 42e7d...d09

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kvist skrev:

Haha, det var det mye merkelig. Hva er greia med å ramme inn litt stripete tapet og henge under et vindu i stua?

Hva med det flotte teppet som hang på veggen over et vindu(dør?) i stua? Eller det flotte murvinduet med murstein som pynt på et soverom? :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nesten anfall da jeg oppdaget at fetteren min hadde malt lister og karmer i leiligheten sin svarte! Shitt så harry det var! Også med skinnsofa og glassbort i tillegg da.. GRØSS!

Ellers er det få ting som er værre en sånne sentimentale quotes overalt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Wilmus skrev:

Jeg fikk nesten anfall da jeg oppdaget at fetteren min hadde malt lister og karmer i leiligheten sin svarte! Shitt så harry det var! Også med skinnsofa og glassbort i tillegg da.. GRØSS!

Ellers er det få ting som er værre en sånne sentimentale quotes overalt.

Ha! Det var dette på sinnasnekkeren og som hadde gjort! Noe så stygt, harry og cheesy! Mangler bare sebrasengesett i billig sateng så er det den ultimate unkarsbolig. 

Endret av melatonin
skrivefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11/5/2016 den 0.21, AnonymBruker skrev:

Teakmøbler som er malt i hvitt synes jeg er GRUSOMT! 

Anonymkode: 0f5c7...4d1

Burde ikke male fine teakmøbler :( men hvordan ser du at det er teak hvis de er malt egentlig? Er det en spesiell stil? Jeg trodde det var et treslag. 

Jeg "hater".. hay stoler. Ting som "alle" har. Skandinavisk/minimalistisk lys stil på alt. Lamper som kun liksom er en lyspære. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Infinity skrev:

Ser nå at i nesten alle interiørblader for tiden har stuene lyst flossteppe med diamantmønster og en rund fjær ting/hatt på veggen.

Kan ikke si at jeg hater det, men vil aldri ha det i hus, siden "alle" har det.

Tipper det blir en hat ting om noen år.

Enig, de er så fine men er blitt alt for standard. Sånn Beni Ourain-tepper/etterligninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den DIY-gruppa, altså, en uuttømmelig kilde til underholdning.

Har dere sett den hjemmelagde fjærlampa?:fnise::fnise:

Anonymkode: fa658...7d5

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Riviera Maison hvis det er RM på produktet. Jeg ser noen bloggere er ekstreme på å briefe med dette. 

Endret av Ellevill
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.11.2013 den 22.27, LilleSnupp skrev:

Hvite nisser!

Det kommer til å vokse opp en generasjon barn som tror nissen går i hvite nisseklær!

For det gjør de ikke. De går med rødt som Coca cola har bestemt i 1930 årene.

Anonymkode: 26f41...499

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...