Gå til innhold

Hva gjør dere etter han har kommet inni deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har et lite problem. Etter kjæresten min kommer inni meg renner sæden ut igjen med en eneste gang, uavhengig av om jeg ligger eller sitter.

Er dette vanlig eller? Noen tips? Er litt flaut at det renner nedover overalt.

Hilsen jente 17

Anonymous poster hash: 4e086...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har som regel papir i nattbordsskuffen, så kan jeg holde det forran åpningen. Men jeg løper alltid på do etterpå, så sitter jeg der til det meste har runnet ut.. Det er sånn med alle, det holder seg ikke der inni ;)



Anonymous poster hash: b93ab...312
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt at det renner, vet mange menn som synes det er hot også:) Selv pleier vi å ha en håndduk under oss i senga, og da renner jo det meste ut på den. Nå bor jo vi alene så vi går jo bare i dusjen i lag og hiver håndduken til vask, men om dere fremdeles bor hjemme kan det kanskje være kjekt med sånne intimservietter for å vaske av seg det verste?:) Sæd kan lukte ganske stramt så.



Anonymous poster hash: 2fce2...7df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørker med papir og frøken går på do med en gang og tisser før vi ligger og koser og klemmer. Hvorfor er det flaut at det renner egentlig? Regner jo med at når man er klar for sex så er man ikke flaue for hverandre? Vi ler av hverandre hvis noe går feil eller det bare skjer noe morsomt, ender noen ganger med at vi får såpass latterkrampe at vi ikke kan fortsette. :-)

G18



Anonymous poster hash: 97a37...099
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg har et lite problem. Etter kjæresten min kommer inni meg renner sæden ut igjen med en eneste gang, uavhengig av om jeg ligger eller sitter.

Er dette vanlig eller? Noen tips? Er litt flaut at det renner nedover overalt.

Hilsen jente 17

Anonymous poster hash: 4e086...ff1

Det er normalt og jeg synes det er ganske turn on å se på.

Anonymous poster hash: 782c2...4f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en ordentlig papirbit å holder forran, mens jeg løper til doen. Så går jeg på do, også dusjer jeg etterpå : )



Anonymous poster hash: f45b7...a84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på do og tisser, vasker meg og går tilbake til sengen. Viktig å tisse rett etterpå, så unngår du UVI.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt UVI pga sæd enda jeg ikke springer på do etterpå, men skjønner jo at de som er plaget med det gjør det.

Jeg bryr meg ikke så mye om det renner litt etterpå, det er sæd ikke syre og synes ikke det er flaut eller ubehagelig, men av og til strekker den som er nærmest etter noen våtservietter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å gå på do eller dusje. Jeg har aldri vært plaga med UVI så skjedde flere ganger at jeg sovna med sæden. Men jeg syntes det er lurest å gå på do eller dusje i noen minutter så ting får kommet ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg kommer aldri inni ei fitte eller rumpe hvis det ikke er ei dame til der som kan slurpe det i seg når det renner ut igjen. Noen prinsipper må man ha, synes jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et håndkle klart, så går jeg å skyller meg i dusjen etterpå, så går jeg tilbake til senga og koser litt. Får man skylt bort sæden er det jo litt mer hygenisk å ta en rude til også.



Anonymous poster hash: 34fb5...5c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

jeg kan finne på å ha på meg truse med truseinnlegg i, etter sex hvis jeg vil sove og er ikke tissetreng..



Anonymous poster hash: bcdf4...19b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...