Gå til innhold

Hvorfor skryte av at noen er høy, når det ikke går den motsatte veien


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Riskjeks

TS her

Men med en gang jeg sier til dem at det ikke er så hyggelig å kommentere høyde, blir de skikkelig sure å sier jeg må tåle det. Hvorfor må jeg tåle mens lave ikke må

Anonymous poster hash: 27b5d...3f2

Tror det er litt det samme som å kommentere at folk er tynne. Noen liker jo ikke å få høre det, men siden flertallet synes det er positivt å være tynn og slankhet er et ideal i samfunnet, er det greit å kommentere hvor tynne folk er, i motsetning til hvor feite folk er. Akkurat som med høyde sik du opplever. Det betyr bare at det er positivt å være høy, selv om du ikke er glad for det selv.

Hvor høy er du? Uten å virke arrogant, så tipper jeg du kommer til å like høyden din når du blir litt eldre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er litt det samme som å kommentere at folk er tynne. Noen liker jo ikke å få høre det, men siden flertallet synes det er positivt å være tynn og slankhet er et ideal i samfunnet, er det greit å kommentere hvor tynne folk er, i motsetning til hvor feite folk er. Akkurat som med høyde sik du opplever. Det betyr bare at det er positivt å være høy, selv om du ikke er glad for det selv.

Hvor høy er du? Uten å virke arrogant, så tipper jeg du kommer til å like høyden din når du blir litt eldre.

Jeg er 1.85

Anonymous poster hash: 27b5d...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Jeg er 1.85

Anonymous poster hash: 27b5d...3f2

Ja, da er du jo veldig høy. Husk at det beste du kan gjøre er å være stolt av høyden din og ikke gå rundt og bøye deg. Når du blir litt eldre, vil du sannsynligvis komme til å like høyden din. Når man er 16, er man mer opptatt av å være som alle andre. Om noen år vil du erfare at det er enklere å skille seg ut når man har litt mer livserfaring. Og da vil du sikkert se hvor flott det er å være høy også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer Riskjeks.

I tillegg vil du se at en del av guttene kommer til å ta deg igjen i høyde!



Anonymous poster hash: 12d5d...6b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1.85

Anonymous poster hash: 27b5d...3f2

Du kommer til å være SÅ takknemmelig for den høyden din når du blir større..

Jeg er 179 høy, og har vært så høy siden åttendeklasse (14år ca??) og jeg absolutt hata høyden min, og ville være akkurat sånn som alle andre.

Nå er jeg 20 år, og har endelig klart å bli glad i høyden min, og er veldig glad for at jeg ikke valgte å stoppe høyden min når jeg var mindre (det var under diskusjon, men mamma og legen bestemte seg for at de skulle la alt gå naturlig). Høye, slanke jenter med lange ben er jo veldig pent.

Anonymous poster hash: 55761...6d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg for min del er dritlei jenter på 160-ish som "klaaager" over at de er så små. De ser på meg og sukker, kommenterer de lange bena mine og sier "ja ja, du rekker nå opp til toppen av skapet du, jeg er liten og søt jeg, så alle kan putte meg i lommen"

jævla teskjekjerringer.

http://www.youtube.com/watch?v=BUlIv3Ca8AI

Nå blir jeg faktisk fornærmet. Ikke min feil at jeg stoppet å vokse rett før 1,60m. Jeg prøver å se fordelene i det, jeg får alltid sko på tilbud, str 36 har ikke så mange kjøpere (og om noen år slutter de å produsere den størrelse på damesko, så da blir det en formue å betale i stedet...). Jeg slipper å bøye meg ned. Jeg er så søt, liten og nett, alle menn får beskyttelsestrang.

Men egentlig vil jeg også rekke toppen av skapet uten å hente en stol, danse med lave hæler og likevel kan se mannen i øyne, kunne spise mer og ikke som en liten fugl, så vær så snill, ikke hakk på meg i tillegg. Jeg har det tøft nok allerede.

Anonymous poster hash: 97a2b...0dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg faktisk fornærmet. Ikke min feil at jeg stoppet å vokse rett før 1,60m. Jeg prøver å se fordelene i det, jeg får alltid sko på tilbud, str 36 har ikke så mange kjøpere (og om noen år slutter de å produsere den størrelse på damesko, så da blir det en formue å betale i stedet...). Jeg slipper å bøye meg ned. Jeg er så søt, liten og nett, alle menn får beskyttelsestrang.

Men egentlig vil jeg også rekke toppen av skapet uten å hente en stol, danse med lave hæler og likevel kan se mannen i øyne, kunne spise mer og ikke som en liten fugl, så vær så snill, ikke hakk på meg i tillegg. Jeg har det tøft nok allerede.

Anonymous poster hash: 97a2b...0dd

Hjelpes, du tok ikke den der hardt? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir bare høyere og høyere i snitt, så vi som er høye har rett og slett kommet lengre i "utviklingen" enn våre lave medborgere. Derfor føler lave seg underlegne når du prøver å skryte, fordi de vet at det er et trekk som er i ferd med å muteres vekk.

My two cents. Regner med det er masse ueniget, og jeg gleder meg til å lese.

Anonymous poster hash: 12d5d...6b3

Det har ikke noe med mutasjoner å gjøre, som for øvrig bare er en kopieringsfeil i dannelsen av dna-strukturer. I teorien kunne lave mennesker blitt mindre vanlig grunnet seksuell seleksjon, men i dagens samfunn er ikke dette relevant da vi "høye" i Nord-Europa har blant de aller laveste fødselsratene. Hovedgrunnen til at vi er høyere nå enn for få århundrer siden er mer næring i kosten.

Du blottstiller mye kunnskapsløshet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg faktisk fornærmet. Ikke min feil at jeg stoppet å vokse rett før 1,60m. Jeg prøver å se fordelene i det, jeg får alltid sko på tilbud, str 36 har ikke så mange kjøpere (og om noen år slutter de å produsere den størrelse på damesko, så da blir det en formue å betale i stedet...). Jeg slipper å bøye meg ned. Jeg er så søt, liten og nett, alle menn får beskyttelsestrang.

Men egentlig vil jeg også rekke toppen av skapet uten å hente en stol, danse med lave hæler og likevel kan se mannen i øyne, kunne spise mer og ikke som en liten fugl, så vær så snill, ikke hakk på meg i tillegg. Jeg har det tøft nok allerede.

Anonymous poster hash: 97a2b...0dd

:jolie:

så hvordan tror du det er da, å være 171 i sjette klasse og rage over alle de andre, både gutter og jenter ? hvordan tror du det er å gå på skoshopping (siden du nå nevner sko) sammen med ei dokke på enfemtiniogenhalv som roper ut over hele butikken "HVAAAA ?? SKAL DU HA SKO I TRETTINIII?? hERREGUD JEG FÅR PLASS TIL SKOA MINE INNI DINE"

Seriøst. Vi har alle vårt. Men believe me, jeg er ikke misunnelig på dere der nede. De lange bena mine har tatt meg akkurat dit jeg vil bestandig - og ofte uten at jeg behøver å flytte på dem så mye som en centimeter :smoke:

For øvrig ble jeg skikkelig mobbet for mine store negerlepper også da jeg var liten. Var ikke stas i det hele tatt. Men den pipa fikk kjapt en annen lyd da Angelina Jolie kom på banen gitt. Botox i leppene ? He he he nei det er helt unødvendig gitt. :dry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jolie:

så hvordan tror du det er da, å være 171 i sjette klasse og rage over alle de andre, både gutter og jenter ? hvordan tror du det er å gå på skoshopping (siden du nå nevner sko) sammen med ei dokke på enfemtiniogenhalv som roper ut over hele butikken "HVAAAA ?? SKAL DU HA SKO I TRETTINIII?? hERREGUD JEG FÅR PLASS TIL SKOA MINE INNI DINE"

Seriøst. Vi har alle vårt. Men believe me, jeg er ikke misunnelig på dere der nede. De lange bena mine har tatt meg akkurat dit jeg vil bestandig - og ofte uten at jeg behøver å flytte på dem så mye som en centimeter :smoke:

For øvrig ble jeg skikkelig mobbet for mine store negerlepper også da jeg var liten. Var ikke stas i det hele tatt. Men den pipa fikk kjapt en annen lyd da Angelina Jolie kom på banen gitt. Botox i leppene ? He he he nei det er helt unødvendig gitt. :dry:

He, he, he.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jolie:

så hvordan tror du det er da, å være 171 i sjette klasse og rage over alle de andre, både gutter og jenter ? hvordan tror du det er å gå på skoshopping (siden du nå nevner sko) sammen med ei dokke på enfemtiniogenhalv som roper ut over hele butikken "HVAAAA ?? SKAL DU HA SKO I TRETTINIII?? hERREGUD JEG FÅR PLASS TIL SKOA MINE INNI DINE"

Seriøst. Vi har alle vårt. Men believe me, jeg er ikke misunnelig på dere der nede. De lange bena mine har tatt meg akkurat dit jeg vil bestandig - og ofte uten at jeg behøver å flytte på dem så mye som en centimeter :smoke:

For øvrig ble jeg skikkelig mobbet for mine store negerlepper også da jeg var liten. Var ikke stas i det hele tatt. Men den pipa fikk kjapt en annen lyd da Angelina Jolie kom på banen gitt. Botox i leppene ? He he he nei det er helt unødvendig gitt. :dry:

Haha been there! Var 178/179 i syvendeklasse, og var som en strek i og med at jeg ikke hadde fått hofter eller noe, og så da ENDA høyere ut av den grunn. Brukte og bruker størrelse 40 og 41, noe som var og enda er veldig kjedelig. Ser jo at vennene mine driver å låner sko av hverandre støtt og stadig, men de har somregel størrelse 38..

Men nå er jeg veldig fornøyd med høyden min, selvom jeg skulle ønske jeg kunne gått i litt høye hæler uten å rake over alle guttene :-) men men, noe er det alltid ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke noe med mutasjoner å gjøre, som for øvrig bare er en kopieringsfeil i dannelsen av dna-strukturer. I teorien kunne lave mennesker blitt mindre vanlig grunnet seksuell seleksjon, men i dagens samfunn er ikke dette relevant da vi "høye" i Nord-Europa har blant de aller laveste fødselsratene. Hovedgrunnen til at vi er høyere nå enn for få århundrer siden er mer næring i kosten.

Du blottstiller mye kunnskapsløshet.

Det var et rent forsøk på å provosere :ler:

Anonymous poster hash: 12d5d...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge hun er høvelig normalvektig er jenta stort sett pen uansett høyde. Fedme er aldri pent, uansett høyde.

Jeg synes egentlig normalvektige høye damer ser veldig bastante ut jeg da, på grensen til mannlige. Høye damer er lekkert, men bare om de er tynne.

Anonymous poster hash: 3ee51...9a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et rent forsøk på å provosere :ler:

Anonymous poster hash: 12d5d...6b3

Det regnet jeg med, men driver jo litt folkeopplysning her inne! (prøver hvertfall ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Jeg synes egentlig normalvektige høye damer ser veldig bastante ut jeg da, på grensen til mannlige. Høye damer er lekkert, men bare om de er tynne.

Anonymous poster hash: 3ee51...9a1

Da lurer jeg litt på hva som er din definisjon av normalvektig? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:jolie:

så hvordan tror du det er da, å være 171 i sjette klasse og rage over alle de andre, både gutter og jenter ? hvordan tror du det er å gå på skoshopping (siden du nå nevner sko) sammen med ei dokke på enfemtiniogenhalv som roper ut over hele butikken "HVAAAA ?? SKAL DU HA SKO I TRETTINIII?? hERREGUD JEG FÅR PLASS TIL SKOA MINE INNI DINE"

Seriøst. Vi har alle vårt. Men believe me, jeg er ikke misunnelig på dere der nede. De lange bena mine har tatt meg akkurat dit jeg vil bestandig - og ofte uten at jeg behøver å flytte på dem så mye som en centimeter :smoke:

For øvrig ble jeg skikkelig mobbet for mine store negerlepper også da jeg var liten. Var ikke stas i det hele tatt. Men den pipa fikk kjapt en annen lyd da Angelina Jolie kom på banen gitt. Botox i leppene ? He he he nei det er helt unødvendig gitt. :dry:

Så tenk på stakkars meg da, liten OG store føtter!

Er ikke kult å ikke være 160 engang og bruke 39 i sko. Jeg kan ikke skryte av å være liten og nett for det er jeg ikke, kommer aldri til å bli heller. Jeg hadde helt klart kledd å være 10 cm høyere.

Jeg klager fordi det var det vi gjør her ikke sant, forteller hvem som har det verst?

Anonymous poster hash: b5d92...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...