Gå til innhold

Forskere har fastslått effektene av sæd


Anders42

Anbefalte innlegg

Etter nitidig forskning over mange generasjoner kan det endelig fastslås at svelging av sperm og analsex gir større og fastere bryster , glattere hud og bedre utstråling ! Samtidig med denne godnyheten meldes det også at yngre damer alltid vil se enda bedre ut med en eldre kar ved sin side .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter nitidig forskning over mange generasjoner kan det endelig fastslås at svelging av sperm og analsex gir større og fastere bryster , glattere hud og bedre utstråling ! Samtidig med denne godnyheten meldes det også at yngre damer alltid vil se enda bedre ut med en eldre kar ved sin side .

Vel, sæd ødelegger også tannemaljen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter nitidig forskning over mange generasjoner kan det endelig fastslås at svelging av sperm og analsex gir større og fastere bryster , glattere hud og bedre utstråling ! Samtidig med denne godnyheten meldes det også at yngre damer alltid vil se enda bedre ut med en eldre kar ved sin side .

Hvor har du dette fra? Kan du forklare hvilke mekanismer som gjør dette?

Det eneste som er delvis riktig, er at spermin (en komponent i sæd) kan ha en viss gunstig effekt på hud - men samtidig kan sæd også virke irriterende på huden. Og det handler ikke om svelging eller inokulering av sæd i anus.

Anonymous poster hash: 72e36...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har jeg fra forskere .

Kan du fortelle hvilke forskere?

Hvor er det publisert?

Anonymous poster hash: 72e36...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man hadde fått større pupper av å svelge sæd, hadde jeg hatt meloner nå...



Anonymous poster hash: 81ff6...bff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Andrea93

Har svelgt sæd flere ganger daglig siden jeg og typen ble sammen for 20 måneder siden, og puppene mine er fremdeles like små. Dette er det morsomste propagandainnlegget jeg har lest tror jeg. Tenk om det hadde vært sant, dèt hadde vært herlig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har svelgt sæd flere ganger daglig siden jeg og typen ble sammen for 20 måneder siden, og puppene mine er fremdeles like små. Dette er det morsomste propagandainnlegget jeg har lest tror jeg. Tenk om det hadde vært sant, dèt hadde vært herlig det!

Man kan aldri vite om sannheter er sanne, eller bare tull. Det klokeste er selvfølgelig å gardere seg, og handle som om sannheten var sann. Risikoen for det motsatte er ikke verre enn at den er til å leve med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Man kan aldri vite om sannheter er sanne, eller bare tull. Det klokeste er selvfølgelig å gardere seg, og handle som om sannheten var sann. Risikoen for det motsatte er ikke verre enn at den er til å leve med.

Heldigvis har motivet mitt for å svelge aldri vært å få større pupper eller finere hud, jeg er ganske fornøyd med begge deler fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

wow. hadde det der stemt så burde jeg hatt de gigapuppene nå. ikke merker jeg forskjell på huden heller, kommer nok helt ann på hvordan hver enkelt person er.

å analsex? hva faen er greia med det?? :glare:



Anonymous poster hash: 103d6...912
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkningen kommer etter tid, noen trenger lengre tid enn andre, men det er bare å gå inn for oppgaven med all den energi man har , jo mer jo bedre ! Dama mi har holdt på lenge og jeg har jevnlig sett bittesmå forbedringer i hud og på puppene, men også en fastere og finere rumpe ser det ut til at hun får.. sakte men sikkert , så man må jo bare fortsette :) Premien venter der i det fjerne ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...