Gå til innhold

Jeg får ikke orgasme når hun "knuller" meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbeat

Her er det jeg som jobber i alle stillinger :fnise: Men du får bare legge deg ned og nyteog la dama ri deg til en orgasme da ;) Skulle ikke være så vanskelig når du ikke har sprutet på ti dager :) Om hun tirrer deg opp endel på forhånd så kommer du nok fort :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. fortell henne at du tenner på at hun tar ansvar -innimellom

2. sett deg i den beste sofaen/stolen (må ha plass til knærne hennes), hun på skrevs over deg

I denne vinkelen vil du treffe et punkt inni henne som ligger opp mot magen, får dere det til kommer hun ikke til å la deg være. i tillegg kan dere begge støtte med armer og bein, hun kan sette seg på huk, og når hun er sterk nok i lårene kan hun snu seg og kulle deg "bakfra"

3. når det begynner å gå fort -hjelp henne å gynge ved å holde under rumpa hennes

Lårmuskler og atter lårmuskler, og gode knær -er viktig, men i starten -og generelt for å hjelpe til med å få opp farta, hold henne og løft henne. Dere er to, så det blir ikke så tungt -men veldig, veldig godt.

4.kom tilbake etterpå og fortell hvordan det gikk!

jeg og kjæresten jeg hadde som lærte meg denne stillingen for første gang, kom oss ikke ut av den sofaen på sikkert to måneder.

:skya:



Anonymous poster hash: cd7fc...8cd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan i alle fall si så pass at grunnen til at mange menn ikke får orgasme når dama er på topp er at det ikke går raskt nok. Alt for mange menn må ha en skikkelig innspurt for å nå orgasme, og når dama er på toppen er det en veldig kinkig stilling for henne å få det til. Så A: prøv en anna stilling, eller B: begynn avvenning på tenårings runkinga der det gikk alt for fort.



Anonymous poster hash: d443b...42f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du må ha veldig raske bevegelser for å få en orgasme så kommer det basicly aldri til å skje uansett hva hun prøver.

Da er det eventuelt du som må "øve ned" det behovet og se om det funker.

Anonymous poster hash: 07696...25a

Hvorfor det? Jeg klarer helt fint å ri typen min i veldig raske bevegelser, slitsomt er det ja, men det går bra. Han kommer nå like fort hver gang.

Anonymous poster hash: 5475c...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt standardssvar kan passe her også. Hva med å møtes på halvveien?

Du ønsker deg jo ett kraftig stykke arbeid av kona, som innebærer steinhard kniping og kraftige bevegelser.

Hun er nok ikke fysisk sterk nok til det pr i dag, men dersom dere trener monster-ritt tre ganger i uka, så vil hun bli sterkere og få bedre kondisjon.

Og så til deg. Bruk armene dine, og send henne opp og ned på staken. Hjelp til selv. Etterhvert som hun blir bedre trent, så vil hun nok trenge gradvis mindre hjelp.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at våre stillinger er mer slitsomme enn deres, rett og slett.

Anonymous poster hash: 8bcd3...772

Tøv, det er like slitsomt for mannfolka. Forskjellen er bare at vi kvinnefolk er så jævlig bortskjemte med at de tar jobben 99% av tida. De færreste menn hadde fysikken til å jokke lenge nok da de begynte, og det er det samme for oss.

Øv-øv-øv. Begynn med en økt til du ikke orker mer, og gjør dette flere ganger i uka, så vil du merke at du holder lengre for hver gang. Styrketrening av armer og bein hjelper også.

Anonymous poster hash: 92b62...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel finn ut hva du får orgasme av om det er at henne rir fort eller sakte eller lenge alltid best å vite hva som er best for deg slik at det kan gjøres på rett måte selv må jeg gjøre det raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper lite med all verdens teknikker. Det hjelper lite med kritikk, det hjelper lite med kjønnsrolle mønster....ønsket eller ubevist. Det hjelper lite og klage sin sak på et slikt forum!

Du er flink til og uttrykke dine ønsker som jo selvfølgelig gjenspeiler dine behov. Det beste du kan gjøre og det beste rådet du kan få. Er og fortelle henne dette. Du må kommunisere med henne. Eller skape en ramme der kommunikasjon mellom dere blir mindre skremmende og samtidig det vanlige. For ingen ting kan noen gang bli bedre uten kommunikasjon. Åpen og fri, uten bedømming og helt betingelsesløs.

Alt sitter i hodet også sex. Så på samme måte som sexen har sin rolle i ditt hodet. Har den det også i hennes hodet!

Det viktigste i et hvert forhold er nok ikke verken sex, materielle goder, god kjemi eller tone osv. Det kan aldri bli annet , har aldri vært annet, enn kommunikasjon!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at man kom fort av å bli ridd. Det er min erfaring at menna synst det er så deilig at de kommer fort.. Enig personen over. Slutt å tenk og heller nyt. Tror når man tenker på en spsifikk ting man vil få til har det motsatt virknig.

Anonymous poster hash: 98a59...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så typisk. Slitsomt? Og det er ikke slitsomt for menn å drive der å jokke og holde på dama?

Likestilling skal dere ha. Men når ting begynner å bli slitsomt...

Anonymous poster hash: bd82f...be4

Snodig å dra likestillingsdebatten inn i dette.

Ja, jeg tror akkurat den stillingen er mer slitsom enn mange andre stillinger, på grunn av hvilke muskler som brukes og måten de brukes på. Det er jo ikke slik at jeg ligger som et slakt ellers heller, jobber hele tiden. :)

Det er klart at man kan trene seg til bedre kondis, men jeg må innrømme at jeg nok hadde blitt lite sugen på sex om jeg hadde fått beskjed om at "nå skal du trene!"

Anonymous poster hash: 13ce2...e45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...