AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #1 Del Skrevet 25. november 2013 Hei.. Har vært sammmen med fruen nå i nesten 5 år. Vi begge er 22, å har det kjempe bra sammen. Så langt i disse årene har jeg ALDRI opplevd orgasme ved at hun "knuller" meg. Det er alltid jeg som må kjøre på før å få orgasme, å det er så og si alltid jeg som får henne selv til å få orgasme. Hun kommer ganske ofte (nesten hver gang), å for ikke mange måneder siden tok vi i bruk en vibrator for hennes kos. Å hun nyter det utrolig, hun ELSKER vibrering på klitoris, å det forstår jeg godt. Bruker den også når vi har sex av å til. Men skal hun ri meg til orgasme, siden jeg da ikke har onanert eller noe slikt på over 10 dager.. Onanerer ellers hver dag, eller har sex. Så jeg vil jo at hun skal "knulle" meg til orgasme! Har aldri opplevd det med henne. Skal også sies at hun har EKSTREMT lyst til å få dette til som en vane, eller iallefall få det til en gang i ny å ne. Nå får hun endelig ri meg til orgasme PGA jeg ikke har rørt penisen på 10 dager +. Er det noen tips til hvordan hun kan "knulle" meg til orgasme ? Mvh Par. Anonymous poster hash: f2746...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #2 Del Skrevet 25. november 2013 Det er veldig vanskelig å lese/forstå deler av innlegget ditt. Anonymous poster hash: dd8a5...d0a 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #3 Del Skrevet 25. november 2013 Det er veldig vanskelig å lese/forstå deler av innlegget ditt. Anonymous poster hash: dd8a5...d0a Du er bare dum, stakkar. Anonymous poster hash: f2536...9c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #4 Del Skrevet 25. november 2013 "Ved at hun "knuller" meg?" Hva mener du? Penetrering, oralsex.....? Anonymous poster hash: 499cb...52b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkenkoz Skrevet 25. november 2013 #5 Del Skrevet 25. november 2013 "Ved at hun "knuller" meg?" Hva mener du? Penetrering, oralsex.....?Anonymous poster hash: 499cb...52b Jeg trur han mener at hun tar kontroll og styrer showet. Man må jo lese litt mellom linjene (??) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #6 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg trur han mener at hun tar kontroll og styrer showet. Man må jo lese litt mellom linjene (??) Litt vanskelig å svare når man skal "anta hva han mener". Lettere å faktisk forklare seg ordentlig. Anonymous poster hash: 499cb...52b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 25. november 2013 #7 Del Skrevet 25. november 2013 Det er veldig vanskelig å lese/forstå deler av innlegget ditt. Anonymous poster hash: dd8a5...d0a "Ved at hun "knuller" meg?" Hva mener du? Penetrering, oralsex.....? Anonymous poster hash: 499cb...52b Snakk om å gjøre ting vanskeligere enn de er. Kan dere ikke lese? Dere skjønner vel hva han mener? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #8 Del Skrevet 25. november 2013 Det er nå lett å forstår dette, carry on... Anonymous poster hash: b6c36...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjordis Skrevet 25. november 2013 #9 Del Skrevet 25. november 2013 Kanskje du har kjørt deg fast i din måte å få orgasme på? Så hennes måte å ha seg med deg ikke blir 'det samme'? Prøv å variere mer og utforske og tøye åssen du oppnår orgasme. Jeg bare gjetter da. Har selv kjørt meg fast og det var mye jobb å utvide orgasme vanene gitt.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #10 Del Skrevet 26. november 2013 Hmm.. Okey. Det jeg mener er når du feks rir meg, der HUN knuller meg ved at HUN gjør "jobben". Det er alltid jeg som gjør at penis glir inn å ut, den jobben er det jeg synes HUN kan gjøre, ikke på den måten, men når dere må ha det så UTROLIG godt forklart. Skjønner jo at det er en vanelig sak at mannen står for 90 % av jobben i senga, hehe. Selve veien til orgasmen for begge, er slikt for oss. Skal jeg får orgasme, så er det JEG som må KNULLE henne, jeg må kjøre på inn å ut, eller hva enn jeg gjør med kuken inni hennes mus. Å samme gjelder når HUN skal ha orgasme, da er det JEG som kjører på, ikke hun, alt hun gjør er å stramme kroppen å slikt. Det er DET jeg vil, bare ligg der å kunne bli TATT. Ikke sugd, men knullet av henne. Om kjærringa RIR deg, da er det jo HUN som knuller deg og ikke motsatt.. Begynner folk å skjønne litt nå? Vet ordforklaringen min SUGER, men dette skal iallefall være lett å forstå NÅ. Hvis ikke finnes det ikke håp for dere her som ikke fatter noe. Da står jo mannen for 100% av jobben, å det er meget trist for dere, eller så har dere aldri hatt en mann. Men iallefall, la oss ikke gå HELT off topic, er det noen som faktisk kan hjelpe meg å fruen her ? Noen gode forslag til hva jeg har spurt om ? Anonymous poster hash: 9029b...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trapp Skrevet 26. november 2013 #11 Del Skrevet 26. november 2013 Hvorfor kaller du henne for "Fruen"? Vet du ikke at det er et ord som henger igjen fra en patriarkalsk tid hvor kvinners eneste rolle var å gifte seg og få barn, og derfor ble tiltalt etter om de var gifte eller ei? Hvordan kan du kalle henne noe slikt? Og på en dag som dette, "den internasjonale dagen mot vold mot kvinner"? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneBonny Skrevet 26. november 2013 #12 Del Skrevet 26. november 2013 Hvorfor kaller du henne for "Fruen"? Vet du ikke at det er et ord som henger igjen fra en patriarkalsk tid hvor kvinners eneste rolle var å gifte seg og få barn, og derfor ble tiltalt etter om de var gifte eller ei? Hvordan kan du kalle henne noe slikt? Og på en dag som dette, "den internasjonale dagen mot vold mot kvinner"? Nå måtte jeg le. Til par: Legg hender på rumpa hennes (neders) og hjelp henne med å få et høyt tempo. Evt kan hun også se på videoer og slikt på nettet, er mange tips. (http://walkofshameblog.blogg.no/1358427846_et_sex_tips_til_damen.html ? ) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #13 Del Skrevet 26. november 2013 Jeg har problemer med å ri kjæresten til orgasme. Ikke fordi jeg ikke prøver eller vil, men fordi det er så inni granskauen slitsomt! Det kan gå, men da må han være skikkelig kåt, og ikke holde igjen. Anonymous poster hash: 13ce2...e45 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #14 Del Skrevet 26. november 2013 Det er ganske vanlig å ikke få orgasme av å bli ridd. Menn er forskjelllige, og noen trenger rett og slett så sterk stimuli at kvinnen ikke klarer det. Husk at våre stillinger er mer slitsomme enn deres, rett og slett. Anonymous poster hash: 8bcd3...772 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #15 Del Skrevet 26. november 2013 Han siste kjæresten min hadde aldri komt med riding før han ble sammen med meg. Kanskje det kommer an på teknikk? Bruker hun musklene sine å kniper hardt rundt penisen din og hvordan beveger hun seg?Anonymous poster hash: 98a59...0f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 26. november 2013 #16 Del Skrevet 26. november 2013 Nå får hun endelig ri meg til orgasme PGA jeg ikke har rørt penisen på 10 dager +. Er det noen tips til hvordan hun kan "knulle" meg til orgasme ? Mvh Par. Anonymous poster hash: f2746...1af *peke* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #17 Del Skrevet 26. november 2013 Det er superhot å bli ridd av ei jente. Da drar ting ut å du har ikke kontroll. Du må bare ligge der å se på de sexye bevegelsene å vente. Det er en slsgs deilig tortur. Elsker jente på toppenAnonymous poster hash: 00dbc...8d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #18 Del Skrevet 26. november 2013 Jeg har problemer med å ri kjæresten til orgasme. Ikke fordi jeg ikke prøver eller vil, men fordi det er så inni granskauen slitsomt! Det kan gå, men da må han være skikkelig kåt, og ikke holde igjen.Anonymous poster hash: 13ce2...e45 Så typisk. Slitsomt? Og det er ikke slitsomt for menn å drive der å jokke og holde på dama? Likestilling skal dere ha. Men når ting begynner å bli slitsomt... Anonymous poster hash: bd82f...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #19 Del Skrevet 26. november 2013 Om du må ha veldig raske bevegelser for å få en orgasme så kommer det basicly aldri til å skje uansett hva hun prøver. Da er det eventuelt du som må "øve ned" det behovet og se om det funker. Anonymous poster hash: 07696...25a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 26. november 2013 #20 Del Skrevet 26. november 2013 Slutt å tenk så jævla mye. Prøv heller å nyte, spiller det egentlig noen rolle hvem som "knuller" hvem i et parforhold? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå