Gå til innhold

Tigerstaden-jentene ærlige om penisstørrelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ganske oppsiktsvekkende at de for åpen mikrofon forteller at de har alt for vide fitter.... Hjelpe meg. Her snakker vi lav IQ.......

Anonymous poster hash: 62fac...784

Man ser jo om en penis er liten da. Man trenger ikke å være vid for å si det :fnise:

Anonymous poster hash: e254e...053

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noradoll

.....og så lurer fortsatt noen på hvordan det kan ha seg at blondiner blir sett på som......mindre begavede. Snakk om å forsterke fordommer. Juba-juba....

Anonymous poster hash: 11d15...79f

Hva er det som er dumt med det de sier? At det var turn off med en liten penis? Det er jo det for mange, og det er jo hennes mening. Måten de ordlegger seg på som gjør at de virker dumme? Fordi de er litt flåsete? Jeg nekter å tro de er noe dummere enn deg og meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, det er turn off med alt for liten penis. Jeg har allikevel vært i forhold med en som hadde det, og det fikk veldig fint, fordi jeg elsket han og da ble sexen også veldig bra. Den beste jeg har hatt! Møter jeg en på byn som jeg vil ha med meg hjem, da er det bedre at den er av litt størrelse. Det med spiss og tynn er ikke helt heldig. Men uansett, alle har vi noen skavanker å leve med. De sier det folk tenker.



Anonymous poster hash: 8b8de...f57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å mene det - greit nok. Men å sitte og flåse om det foran kamera?? Vel, du er ikke særlig lur da eller? Uff!!

Anonymous poster hash: 38695...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og med ett følte man seg litt bedre med sitt eget uglamorøse småpatetiske singelliv. Man kan ha dypere samtaler med seg selv i sofaen.

Synes de som sitter her og kritiserer er vel så dumme. De jentene er ikke noe dummere enn andre folk. At det sårer enkete seere, det er en helt annen sak. Hun burde kanskje tiet sånn som alle andre.

Anonymous poster hash: 8b8de...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke

A) ta med seg ukjente menn hjem

B) le av noe de ikke kan noe for som penisstørrelsen deres.

Anonymous poster hash: 887e0...540

Det å ta med seg folk hjem fra byen må da folk få gjøre som de vil med.hehehe:)

Anonymous poster hash: 8b8de...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de som sitter her og kritiserer er vel så dumme. De jentene er ikke noe dummere enn andre folk. At det sårer enkete seere, det er en helt annen sak. Hun burde kanskje tiet sånn som alle andre.

Anonymous poster hash: 8b8de...f57

Når de sitter for åpent kamera og kritiserer mannfolks anatomi? Det er vel lov å påpeke overfladiskheten i samtalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er dumt med det de sier? At det var turn off med en liten penis? Det er jo det for mange, og det er jo hennes mening. Måten de ordlegger seg på som gjør at de virker dumme? Fordi de er litt flåsete? Jeg nekter å tro de er noe dummere enn deg og meg.

Sosial intelligens, er det noe som heter. Her avsløres det total mangel på dette. Sosial intelligens er noe som etterspørres, spesielt i arbeidslivet og ikke minst i forbindelse med samliv. Mennesker uten sosial intelligens vil få problemer med relasjoner til andre mennesker og samarbeidsevne er viktig i arbeidslivet og i parforhold.

Man kunne jo tenke seg samme situasjon der fire unge menn i tilsvarende setting satt og latterliggjorde sin kvinnelige partner for slapp underlivsmuskelatur, flate pupper eller lignende. Det ville vært akkurat like idiotisk. I tillegg hadde nok du da forstått at det var idiotisk.

Anonymous poster hash: 11d15...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man ikke gammel nok til å vite hvordan man skal ha på seg bilbelte så er man ikke gammel nok til å ha sex eller uttale seg om penisstørrelse...

Anonymous poster hash: 3f467...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem i all verden bryr seg om hva "tigerstaden-jentene" mener om noe som helst :icon_lol:

Bryr meg og bryr meg, jeg fikk hvertfall runket til den samtalen deres. Blir alltid kåt av å høre jenter prate om pikk ;)

Anonymous poster hash: 9e970...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg og bryr meg, jeg fikk hvertfall runket til den samtalen deres. Blir alltid kåt av å høre jenter prate om pikk ;)

Anonymous poster hash: 9e970...7ea

hahaha! right on yo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...